Wiedergutmachen Schnitzels

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Wiedergutmachen Schnitzels

Post by ruderudie » Wed Nov 28, 2012 12:12

Nozomi-ers,

De laatste tijd is er wat wrijving ontstaan tussen verschillende forumleden. Waar dat aan ligt weet ik niet, maar je merkt inderdaad dat er een bepaalde mate van verharding is sinds een aantal maanden. Op zich prima, maar je merkt wel dat dit de sfeer niet altijd ten goede komt terwijl het voorheen altijd bijna brabants gezellig was!

Ik denk dat we in elk geval niet elkaar persoonlijk moeten gaan aanvallen/beledigen. Als je een keer een domme aktie uithaalt een schop onder je reet krijgen is prima, maar zoals ze in cursussen altijd zo mooi zeggen: Hard op de zaak, zacht op de persoon. Klinkt misschien een beetje als gebitch van mij en de mensen die hier al jaren zitten weten best wie wel eens direct uit de hoek kan komen, maar het zou jammer zijn als nieuwe forumleden worden afgeschrokken terwijl er juist zo'n mooie groei in zat!

Het zou mooi zijn als we elkaar op 15 december allemaal weer de hand kunnen schudden met een biertje erbij, wieder gutmachen en een lekker potje gamen, en dat we de sfeer die op de events altijd hangt daarna weer kunnen doorzetten op het forum. Net als vroegah! Goed streven toch?
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Re: Wiedergutmachen Schnitzels

Post by ElPancho » Wed Nov 28, 2012 12:20

lol @ topicnaam

Net fietskettingen en alles in berm vd randweg van Z'meer neergelegd vd week. Das dan voor niets geweest.

Prima streven Rudie. Al zal je altijd wat gedoe houden op fora, is de natuur van het medium.
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Wed Nov 28, 2012 20:20

Mooi gesproken Rudie, en zo gaan we het de 15e ook doen. :D We maken er een gezellige dag van.
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Thu Nov 29, 2012 00:49

Helemaal mee eens.
Ik ben door alle negatieve discussies en enorme drukte op me werk minder op het forum geweest. Gewoon omdat ik me niet wilde mengen in de drama de laatste tijd. Ik kom hier voor de gezelligheid, en me portie arcade info.

Het valt mij ook op dat er discussies ontstaan door de meest kleine dingen. oud zeer, nieuw zeer, mensen die wat kopen van iemand waar anderen slechte ervaringen mee hebben. Mensen die verdwijnen van het forum zonder te weten waarom. verkopers die keihard aangevallen werden omdat ze zich vergaten voor te stellen.
We bespreken hier niet hoe we wereldvrede gaan verwezelijken. We hebben het over een vorm van ontspanning.

Ik heb het al eerder gemeld, maar let op wat je typt, tekst is emotieloos.
En wordt door iedereen anders ontvangen.

tevens kun je niet alles zeggen door er een smiley achter te zetten.
Let daarop als je wat typed.

Als ik hier type over een forumlid en heb het over "die lambal" (omdat hij en ik elkaar zo aanspreken) en jij dat weet, let je daar niet op. lach je er misschien om.
MAAR; als datzelfde forumlid een goeie vriend van je is, en je mocht er vanavond weer bij je vrouw er niet op klimmen. Dan kun je die heel hoog opnemen en er tekeer over gaan.
Damn, als ik net wakker ben zit ik ook niet op stuiterende kinderen te wachten, maar na 2 koffie krijg je mij niet gek.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Nov 29, 2012 10:30

Om te beginnen zal ik eerst even de hand in eigen boezem steken. Ik heb de laatste weken de discussies laten staan (soms verplaatst) omdat ik geen censuur wilde plegen en we toch allemaal grote kerels waren die tegen een stootje konden. Ik heb me daar blijkbaar in vergist, er zijn inmiddels al drie leden opgestapt en daar ben ik niet blij mee.

Om voor eens en altijd deze perikelen de kop in te drukken en de vibe (waar we in eerste instantie voor op dit forum zitten) te bewaren zullen alle offtopic en flame gerelateerde posts direct en zonder waarschuwing worden verwijderd.
Als je echt per se iets wilt roepen doe je dat maar via PM, maar niet meer op het forum zelf. Ik ga er vanuit dat ik geen evt. maatregelen bij overtreding hoef te vermelden, ik ga uit van een ieder z'n gezonde verstand.

Het NGC staat als nooit tevoren, 15 december wordt het gaafste event tot nu toe, het forum is een bron van inspiratie en kennis, mensen gaan bij elkaar over de vloer en gunnen elkaar het beste, daar hoort het gezeur van de laatste tijd niet bij.

Streep eronder!
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Thu Nov 29, 2012 14:28

Heldere taal!
Image
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Thu Nov 29, 2012 16:42

Amen brothers

(internet, one click away from reality ;) )
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Post Reply