Supergun sales topic
Supergun sales topic
Waarom doe je 'm weg? Je hebt deze toch pas 2 weken?
Re: TE KOOP: Supergun jamma new + saturn pads
Met die gun van Jochen erbij is ie wat overcompleet, gok ik zo. 

Team 15 kHz
ElPancho wrote:Met die gun van Jochen erbij is ie wat overcompleet, gok ik zo.
klopt

Je kunt nu natuurlijk een mooie vergelijking maken. Welke supergun is beter m.b.t. de video output? En gebruiks- en bedieningsgemak.
Misschien leuk voor Jochen om een vergelijkende test te posten op SHMUPs forum.
Ik zie Jochen over een week op een feestje, wellicht dat ik hem vraag ook zo´n supergun voor mij mee te nemen. Scheelt weer verzendkosten. Trouwens, als er eventueel meer interesse hebben, dan kan ik ze meenemen naar de meeting op 15 december.
On topic: succes met de verkoop.
Misschien leuk voor Jochen om een vergelijkende test te posten op SHMUPs forum.
Ik zie Jochen over een week op een feestje, wellicht dat ik hem vraag ook zo´n supergun voor mij mee te nemen. Scheelt weer verzendkosten. Trouwens, als er eventueel meer interesse hebben, dan kan ik ze meenemen naar de meeting op 15 december.
On topic: succes met de verkoop.

Deze supergun heeft wel meer optie's en na mijn idee mooier afgewerkt, maar een supergun blijft een supergun.
Deze verkoop ik omdat ik nu beschik over een custom made ''MameCade'' met mame/mala, dus waarom deze nog houden.
Wist ook niet dat de Bartop zo snel op mijn pad terecht zou komen en daarom gaat er nog meer in verkoop.
(Game Family + 60-1 pcb board)
Op de Bartop staan meer dan 19000 roms
, en kan makkelijk mijn eigen lijst maken met wat ik graag speel, dus hoef niet eerst 5 min. te scrollen om bij de 'D' te komen.
Deze verkoop ik omdat ik nu beschik over een custom made ''MameCade'' met mame/mala, dus waarom deze nog houden.
Wist ook niet dat de Bartop zo snel op mijn pad terecht zou komen en daarom gaat er nog meer in verkoop.
(Game Family + 60-1 pcb board)
Op de Bartop staan meer dan 19000 roms

Ondanks opties en ogenschijnlijk goede build quality vind ik 270 euro wel bizar veel voor een supergun. Wat kost hij nieuw?
Cageman wrote:Ondanks opties en ogenschijnlijk goede build quality vind ik 270 euro wel bizar veel voor een supergun. Wat kost hij nieuw?
€270 euro.
Zelf maken is altijd goedkoper maar dat wisten we al en je hoeft hem ook niet te kopen, toch? (ben toch zeker Sinterklaas niet

Succes met de verkoop dan maar
Weet je zeker dat ie geen -5volt doet? Het is namelijk grappig dat je wel een spel laat zien; Killer Instinct, die juist -5volt nodig heeft voor het geluid 
Succes!

Succes!
Grappig dat deze juist draait op de Games Family 

almighty wrote:€270 euro.
Wauw, heb je hier zelf ook 270 euro voor betaald? Wist niet dat er nog zoveel business zat in superguns.
Ken wrote:almighty wrote:€270 euro.
Wauw, heb je hier zelf ook 270 euro voor betaald? Wist niet dat er nog zoveel business zat in superguns.
Zelf heb ik hier €230 voor betaald excl. verzending en zonder de Saturn pads van Baki (€30,00), dat komt er op neer dat dit een prijs is wat ik er ook voor betaald heb.
Kan hem aanbieden zonder de pads voor €230,00.
Beetje goede supergun met RGB opties etc gaan voor nog wel meer weg op ebay hoor, dus nette prijs imo 

thanks Baki,
Iemand die teminste weet wat de waarde is van een Custum made Supergun

Baki wrote:Beetje goede supergun met RGB opties etc gaan voor nog wel meer weg op ebay hoor, dus nette prijs imo
een goede supergun heeft zijn prijs die van almighty ziet er top uit
bij neotropolis zijn ze tussen de 300 en 500 euro.
je hebt ze in alle soorten smaken succes met je verkoop

almighty wrote:thanks Baki,

Cageman wrote:
Vuiltje in je oog?
Meer een gesprongen ader. Dit soort prijzen zijn ronduit idioot voor een supergun, marktwaarde of niet. Ik weet wel dat dit soort prijzen worden berekend, maar het slaat natuurlijk nergens op..
Nee we gaan alles aanbieden voor 'Nozomi' prijzen.
Kijk dat jij het te duur vindt (of anderen) daar kan ik niks mee, ik heb het er voor betaald en bied het gewoon voor dezelfde prijs aan.
Jij heb je punt gemaakt en zo zie je maar weer dat er genoeg anderen (ook buiten Nozomi) dit er gerust voor willen betalen en het waard vinden.

Kijk dat jij het te duur vindt (of anderen) daar kan ik niks mee, ik heb het er voor betaald en bied het gewoon voor dezelfde prijs aan.
Jij heb je punt gemaakt en zo zie je maar weer dat er genoeg anderen (ook buiten Nozomi) dit er gerust voor willen betalen en het waard vinden.
almighty wrote:Nee we gaan alles aanbieden voor 'Nozomi' prijzen..
Wat bedoel je hiermee?
Ik hoop dat hij bedoeld dat peeps op nozomi de 'normale' waarde weten. Ik heb het over de prijzen op ebay nml 
Want ik zou die supergun hier niet eens willen verkopen omdat ik weet dat ik op ebay dik meer zou vangen.

Want ik zou die supergun hier niet eens willen verkopen omdat ik weet dat ik op ebay dik meer zou vangen.
Baki wrote:Ik hoop dat hij bedoeld dat peeps op nozomi de 'normale' waarde weten.
Hij bedoeld wat anders Wim.
almighty wrote:Nee we gaan alles aanbieden voor 'Nozomi' prijzen.![]()
almighty wrote:Hou er wel rekening mee dat je hier je spul aanbied op Nozomi, (sommigen)zitten graag voor een dubbeltje op de eerste rij
Je snapt het kerel 

-edit- laat ook maar.
ik moet mezelf ook niet laten verleiden om offtopic te gaan in buy & sell topics.
Succes met je verkoop.
ik moet mezelf ook niet laten verleiden om offtopic te gaan in buy & sell topics.
Succes met je verkoop.