Gezocht Mario Kart voor Triforce
-
- Active Level:
Gezocht Mario Kart voor Triforce
Gezocht Mario Kart voor een Triforce, ik weet dat het bijna onmogelijk is, maar toch, je weet maar nooit.
- Beatmaster-P
- Active Level:
Re: Gezocht Mario Kart voor Triforce
gewoon op Compact Flash card zetten, ben je er ook (Mario GP 1 of 2).
+ hou je een enorm bedrag in je zak.
+ hou je een enorm bedrag in je zak.
OIIIIIIIO
-
- Active Level:
Hoi Pascal
Bedankt voor de tip, ik heb mijn F Zero de Luxe verkocht, en hij wil dus deze game.
Groet Pieter
Bedankt voor de tip, ik heb mijn F Zero de Luxe verkocht, en hij wil dus deze game.
Groet Pieter
Sorry voor het thread-hijacken maar kan je een Triforce met Mario Kart (al dan niet op CF-card)
redelijk eenvoudig in een Daytona cabinet draaien?
Dat zou namelijk mijn ultieme racecab zijn voor thuis.
redelijk eenvoudig in een Daytona cabinet draaien?
Dat zou namelijk mijn ultieme racecab zijn voor thuis.
-
- Active Level:
Volgens mij niet
Nee, dat gaat niet zo maar 

Was ik al bang voor
Eigen stuuraandrijving en de hele mikmak maken zoals Pascal in zijn Daytona thread heeft gedaan neem ik aan?

- Beatmaster-P
- Active Level:
Nou, het is meer dat Mario Kart alsmede de ' niewere' spellen allen een M3 dashboard en stuurinrichting gebruiken.
dus voor alle Model 3 racers en alles erna, zelfs tot RingWide/Edge, gebruikt Sega wel 1-zelfde dash.
(behalve Ford Racing en SR3 dan)
+ MK GP1 of 2 zul je geen Force Feedback hebben, daar heb je een speciale I/O + Servo bord voor nodig,
zoals die in een Namco Racecab zitten. (peperduur overigens als je die vindt).
Mijn idee zou zijn.. Of check een M3 cab en gooi daar een JVS voeding en een simpele naomi I/O in, en kun je iig
moderne games netbooten incl MarioKart etc. Of ga voor een langer knutseltraject en scoor een losse M3 dash en ga knutselen aan je M2 cab om deze moderne games af te laten spelen (ik kan je wel moemen welke extra pcb-tjes je nodig hebt
als I/O en servo etcetc)
dus voor alle Model 3 racers en alles erna, zelfs tot RingWide/Edge, gebruikt Sega wel 1-zelfde dash.
(behalve Ford Racing en SR3 dan)
+ MK GP1 of 2 zul je geen Force Feedback hebben, daar heb je een speciale I/O + Servo bord voor nodig,
zoals die in een Namco Racecab zitten. (peperduur overigens als je die vindt).
Mijn idee zou zijn.. Of check een M3 cab en gooi daar een JVS voeding en een simpele naomi I/O in, en kun je iig
moderne games netbooten incl MarioKart etc. Of ga voor een langer knutseltraject en scoor een losse M3 dash en ga knutselen aan je M2 cab om deze moderne games af te laten spelen (ik kan je wel moemen welke extra pcb-tjes je nodig hebt
als I/O en servo etcetc)
OIIIIIIIO
Bedankt voor de uitgebreide uitleg Pascal!
Ik denk dat ik van het voorjaar eens uit ga kijken naar een Model 3 racecab, liefst een single met eigen topper. En dan klinkt de "simpele versie" met JVS voeding en Naomi I/O wel als een mooie optie.
Daarnaast heb ik dan natuurlijk een Triforce type 3 nodig neem ik aan?
Ik denk dat ik van het voorjaar eens uit ga kijken naar een Model 3 racecab, liefst een single met eigen topper. En dan klinkt de "simpele versie" met JVS voeding en Naomi I/O wel als een mooie optie.
Daarnaast heb ik dan natuurlijk een Triforce type 3 nodig neem ik aan?
- Beatmaster-P
- Active Level:
Yep, maar Triforce t3 is niet echt een issue meer om te vinden, hebben wij ook nog zat liggen
OIIIIIIIO
Mooi, ik zal het onthouden Pascal.
De wereld van de racecabs ombouwen kan toch best overweldigend zijn als je er een beetje naar Googled
De wereld van de racecabs ombouwen kan toch best overweldigend zijn als je er een beetje naar Googled

Heheh. Daarom maar niet teveel googlen en in het NGC met mij en Pascal komen praten. We hebben bij elkaar meer ervaring dan wie dan ook als het aankomt op racecabs ombouwen en aanpassen 

Cageman, dat idee had ik al
Ik zal t.z.t. zeker eens komen kijken en informatie inwinnen.