Goatboy ook weg?
Goatboy ook weg?
Zou jammer zijn maar heb hem al een tijd niet meer onlinne gezien.
Als je z'n naam aanklikt krijg je deze melding:
The requested user does not exist.
Als je z'n naam aanklikt krijg je deze melding:
The requested user does not exist.
Re: Goatboy ook weg?
Goatboy heeft aangegeven zijn account te willen laten verwijderen. Zijn account staat nu op 'inactive'; bestaande posts hebben we laten staan.
Waar gaat het heen met de wereld..
Cageman wrote:Goatboy heeft aangegeven zijn account te willen laten verwijderen. Zijn account staat nu op 'inactive'; bestaande posts hebben we laten staan.

Wow, daar sta ik van te kijken. Ik heb hem de afgelopen maanden een aantal maal gesproken en ik was zaterdag nog bij hem om de NNC die ik van hem heb gekocht, uit elkaar en op te halen. Hij heeft toen niets gezegd over deze move. Wel jammer, zeg.

Echt, dit maakt me een beetje verdrietig, Henk is toch iemand met veel kennis en verstand van zaken, en een koele gast.

En ik ben oprecht blij dat Almighty weer wat meer interesse in de hobby krijgt en zich weer wat vaker laat zien. zo dik zijn we immers niet gezaaid!

Gaf Henk nog een reden voor het 'lage pitje'? Daar ben ik altijd benieuwd naar namelijk. Af en toe moet je even schakelen naar een andere modus maar er echt mee kappen heeft toch wel zijn redenen meestal.
Niet echt, maar zoals momenteel bij velen het geval is denk ik dat ook Henk nu wel andere prioriteiten heeft. Het is en blijft immers een erg kostbare hobby.
Maar om een account te willen wissen ..... dat klinkt wel erg definitief.
Maar om een account te willen wissen ..... dat klinkt wel erg definitief.

Ieder zen ding, maar zelfs al stop je met je hobby of heb je andere dingen aan je hoofd, dan kan je hier natuurlijk nog altijd nutteloos over niks ouwehoeren met de mensen die je toch hier hebt leren kennen 

Ja ik heb ook wel eens perioden dat ik even niks aanschaf, maar alles staat prima zoals het is en in feite ook kosteloos te blinken in een kamer. Kosten zal dus wel meevallen denk ik, moet je gewoon niet te veel in 1x aanschaffen.
Interesse verliezen snap ik op zich nog wel, zelf zal ik wsl in de toekomst voor de ruimte nog wel een keer downsizen naar 1 cab maar zolang dit niet nodig is: lekker laten staan.
Wel jammer, maar goed de echte hardcore gasten blijven toch wel hangen!
Interesse verliezen snap ik op zich nog wel, zelf zal ik wsl in de toekomst voor de ruimte nog wel een keer downsizen naar 1 cab maar zolang dit niet nodig is: lekker laten staan.
Wel jammer, maar goed de echte hardcore gasten blijven toch wel hangen!
Jammer om te horen dat hij het forum niet meer zal bezoeken.
ieder zijn keus, maar toch.....Altijd jammer als de "goeie" stoppen met de hobby.
ieder zijn keus, maar toch.....Altijd jammer als de "goeie" stoppen met de hobby.