Zoals je misschien wel hebt gelezen in het voorsteltopic spaar ik van alles van Mortal Kombat.
Ben er mee begonnen sinds 2006 maar volg MK al sinds het begin in 1992.
Vroeger speelde ik het altijd op de arcadekast in Scheveningen en het was altijd een droom om zoiets thuis te hebben.
Nou in 2009 was het eindelijk zover (eigen huis, wat meer ruimte, je kent het wel)
Ik heb een originele MK1 arcade kast gescoord voor een goede prijs omdat er volgens de verkoper wat knoppen niet meer reageerden.
Eenmaal thuis aangekomen met de kast, rustig op onderzoek uitgegaan hoe dat ding nou opengaat enzo.
Voor je wist had ik de control panel opengeklapt en de buttons met contacspray ingespoten.
En alle knoppen werkten weer goed

Sindsdien heb ik de andere MK game PCB's gescoord
Heb nu dus de originele MK1 PCB, MK2 Challenger Edition (zo een hack versie), UMK3 en MK4 los liggen.
Nu is uiteindelijk de bedoeling om een 4 in 1 cab te maken maar al gauw bleek dat de MK1 kick harness anders is dan de overige 3 kasten. iets met 12 pins en 15 pins volgens mij
Inmiddels zit de MK2 Challenger Edition erin en die heb ik werkend, moet alleen nog even goed stoeien met die kick harness.
Is daar misschien een makkelijkere manier voor een convertor ofzo ? dan is het helemaal plug and play
Ik heb ook zo een RC 6 in1 pcb board gescoord, maar ik moet even goed uitvogelen hoe het werkt en of het wel kan icm met mijn MK boards.
Dat zou het allermooiste zijn want nu wissel ik ze handmatig.
Weet ook iemand waar ik aan de originele sidearts enzo kan komen, kun je die ergens laten printen etc.
mijn johnny cage en draak aan de zijkant hebben teveel in de zon gestaan

Mochten jullie nog tips en truuks hebben over zo een conversie laat maar weten.
heb helaas geen recente fotos van de kast, maar ik zal zo even wat fotos bij elkaar sprokkelen.
Edit : de foto's :
eerst de pin layouts

Deze heb ik ook maar past helaas niet

Wat marquees:

de kast :