WTB: SLG-3000

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
almighty

WTB: SLG-3000

Post by almighty » Wed Sep 26, 2012 18:49

Voor dat ik hem bestel wil ik even kijken of iemand er hier nog eentje te koop heeft.
NaomiFreakster

Re: WTB: SLG-3000

Post by NaomiFreakster » Sat Sep 29, 2012 23:40

Dingetje is toch iets van 50 euro? of ga je die SLG in a box kopen?
almighty

Post by almighty » Sun Sep 30, 2012 19:13

In een box en heb er al eentje gevonden :wink:
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Mon Oct 01, 2012 17:40

almighty wrote:In een box en heb er al eentje gevonden :wink:

Kep er toevallig net eentje besteld, 169 euri, ben heel benieuwd naar de scaler, als ie me bevalt dan houd ik em, zo niet dan koop ik een FrameMeister
almighty

Post by almighty » Mon Oct 01, 2012 18:46

Ja die van 169,00 euro is compleet met slg3000 en de VGA scaler etc.

Heb zelf alleen de SLG gekocht, je multi pcb heeft vga output en wil eerst kijken hoe het er uit ziet met de supergun voordat ik het een en ander weer aanschaf.
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Mon Oct 01, 2012 18:53

Begrijp ik dan goed dat in een box eigenlijk mét VGA box is en dus plug n play ook voor scart bv.?
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
almighty

Post by almighty » Mon Oct 01, 2012 19:07

Trailblazer wrote:Begrijp ik dan goed dat in een box eigenlijk mét VGA box is en dus plug n play ook voor scart bv.?

volgens mij wel, hier even een link:
http://wp1114205.wp150.webpack.hosteurope.de/xtcmodified/product_info.php?products_id=71

Maar met een losse CGA2VGA scaler ben je stukken goedkoper uit. ( geen sync strike )
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Tue Oct 02, 2012 21:37

Ik neem dat ding wel mee naar NGC, kunnen we em eens goed testen..ik hoor her en der goede maar ook slechte verhalen over de scaler in de SLG in a box, vooral met PAL schijnt ie niet helemaal lekker te draaien, lag, artifacts enz.. we zullen het soon zien, ding is onderweg.
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Tue Oct 02, 2012 21:38

almighty wrote:Ja die van 169,00 euro is compleet met slg3000 en de VGA scaler etc.

Heb zelf alleen de SLG gekocht, je multi pcb heeft vga output en wil eerst kijken hoe het er uit ziet met de supergun voordat ik het een en ander weer aanschaf.

Ben ook erg benieuwd!
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Sat Oct 06, 2012 22:21

Vandaag mijn SLG in a box binnen.. tot zo ver werkt het prima, heb dreamcast, wii, n64, gamecube geprobeerd en de scanlines zijn erg mooi op een LCD scherm.. de scaler heb ik nog niet uit kunnen proberen, ik moet effe mijn snes uit de kast halen zodat ik deze kan testen..tot zover tevreden met resultaat.
ne0

Post by ne0 » Sat Oct 06, 2012 22:46

Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?
almighty

Post by almighty » Sun Oct 07, 2012 08:36

ne0 wrote:Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?

sync strike ertussen.
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Sun Oct 07, 2012 11:18

ne0 wrote:Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?

Ik heb de SLG in a box, die heeft ook scart en component input naast VGA, de slg in a box is 3 dingen in 1, sync strike, scaler en scan line generator
ne0

Post by ne0 » Sun Oct 07, 2012 11:27

Ok daar was ik ff mis mee dus.. Misschien ook eens zo'n ding bestellen, heb dat nog nooit "irl" gezien
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Sun Oct 07, 2012 13:09

ne0 wrote:Ok daar was ik ff mis mee dus.. Misschien ook eens zo'n ding bestellen, heb dat nog nooit "irl" gezien

Wacht er nog effe mee totdat ik de scaler echt heb kunnen testen, ik hoor her en der niet altijd veel positief geluid over specifiek die scaler.
Bij PAL schijnt er lag te kunnen ontstaan en artifacts, ik heb dit nog niet goed kunnen testen omdat ik wat consoles kwijt ben :)

Als je echt een goede scaler zoekt dan zou ik de Xrgb-mini (heet ook wel FrameMeister) aanraden, ze zijn alleen niet erg cheap, reken maar tegen de 400 euro.
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Tue Oct 09, 2012 14:41

Update!

De SLG werkt niet op alle TV's met VGA.
De sync van de SLG is voor sommige TV's te zwak wat resulteert in GEEN beeld.
Op mijn LG LCD's doet ie het niet, op mijn Panasonic weer wel.
Heb contact gehad met de maker van de SLG en hij heeft VGA ondersteuning tijdelijk uit zijn featurelist gehaald tot hij een oplossing heeft, ook heb ik gevraagd om de VGA connectors verder uit elkaar te halen en hij zal het in de nieuwe versie van SLG in a box doorvoeren.
ne0

Post by ne0 » Tue Oct 09, 2012 16:18

Ik ga lekker offtopic door hier, ik laat het aan een mod over om dit eventueel te moven ;)

Maareh als VGA het niet doet, wat moet je dan met de SLG? Verder heeft het ding geen in- of uitvoer toch? :S
almighty

Post by almighty » Tue Oct 09, 2012 17:33

Maar hij heeft in all in one box.

Zelf nooit problemen gehad met de slg.
NaomiFreakster

Post by NaomiFreakster » Tue Oct 09, 2012 18:04

ne0 wrote:Ik ga lekker offtopic door hier, ik laat het aan een mod over om dit eventueel te moven ;)

Maareh als VGA het niet doet, wat moet je dan met de SLG? Verder heeft het ding geen in- of uitvoer toch? :S

Gaat idd om de SLG in a box.. die heeft verder nog YUV en Scart input.
VGA werkt wel, maar er blijkt een probleem te zijn met sommige types TV.
Post Reply