Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Gamshara lijkt me een erg leuke game. In de trend van Nam 75, Blood Bros, Cabal. Er zijn eigenlijk weinig echt goede theatrical shooters.
Klopt henk ben ermee aan het gamen geweest its fun

custom made Supergun van RGB (shmups.com)
Wat een stukje vakman werk!
Nu nog een slg en dan weer helemaal up to date!
pictures:

screenshots: (nog zonder slg)

Wat een stukje vakman werk!
Nu nog een slg en dan weer helemaal up to date!
pictures:

screenshots: (nog zonder slg)

Ziet er goed uit. Ben zelf alleen niet zo'n fan van die chinese all-in-one voeding. Wel een mooi toegankelijk ding.
Wat voor controllers pakt de supergun?
Wat voor controllers pakt de supergun?
Side stickers voor me NNC.
Kan ik de beschadigde vervangen.
Ik zoek nu nog een hele mooie voorplaat om de paar krassen links boven weg te halen.
En dan is die helemaal in topstaat.
Kan ik de beschadigde vervangen.
Ik zoek nu nog een hele mooie voorplaat om de paar krassen links boven weg te halen.
En dan is die helemaal in topstaat.
mooie supergun Marc. Wat voor board heb je er aan hangen?
ckong wrote:mooie supergun Marc. Wat voor board heb je er aan hangen?
thanks Erik,
Er hangt een 355 in 1 Game Tornado aan maar ben er niet helemaal te spreken over.
Veel games zijn niet lekker speelbaar en veel lag (framedrops etc.)
Denk dat ik in de toekomst een Happy Fish ga bestellen want daar hoor/lees ik zeer goede verhalen over.
@ cageman: De supergun heeft Saturn controllers.
Waarom ga je trouwens voor een supergun met xx-in-1 ipv gewoon een PC aan te sluiten met een arcadeVGA en SLG? Lijkt me performance-technisch beter draaien en verder weinig verschil geven?
ne0 wrote:Waarom ga je trouwens voor een supergun met xx-in-1 ipv gewoon een PC aan te sluiten met een arcadeVGA en SLG? Lijkt me performance-technisch beter draaien en verder weinig verschil geven?
Is een optie, maar gewoon geen tijd en zin om me daar in te verdiepen.
Goede reden, daar herken ik mezelf wel in.
Inderdaad een strakke SG, ik sta ook op een queue 

ne0 wrote:Goede reden, daar herken ik mezelf wel in.Inderdaad een strakke SG, ik sta ook op een queue
Mocht je voor een SG gaan dan raad ik je RGB aan op shmups.com, hij heeft er al velen gemaakt en levert zeer goede kwaliteit af!
Mooi werk Marc!
Heel leuk om te zien dat het bloed toch weer kruipt waar het niet gaan kan.
Team 15 kHz
Volgens mij is die happy fish ook helemaal niet zo´n krachtig baord en zijn veel fightgames afgetopt op 30frames.
Volgens mij zit hier meer power in .http://gremlinsolutions.co.uk/products/gamebox2012.htm
Ik heb zelf de blue elf 2 2012. Leuke voor de oude games, maar de fighters zijn ook laggie.
Volgens mij zit hier meer power in .http://gremlinsolutions.co.uk/products/gamebox2012.htm
Ik heb zelf de blue elf 2 2012. Leuke voor de oude games, maar de fighters zijn ook laggie.
almighty wrote:ckong wrote:mooie supergun Marc. Wat voor board heb je er aan hangen?
thanks Erik,
Er hangt een 355 in 1 Game Tornado aan maar ben er niet helemaal te spreken over.
Veel games zijn niet lekker speelbaar en veel lag (framedrops etc.)
Denk dat ik in de toekomst een Happy Fish ga bestellen want daar hoor/lees ik zeer goede verhalen over.
Originele PCB's Marc, Je ontkomt er niet aan.
Heb liever één originele PCB dan al die xxxx in 1 bij elkaar.

ElPancho wrote:Mooi werk Marc!
Ja alleen next gen kan mij niet bevredigen

Geen plek voor een cab en aangezien het topic van Beau toch weer kriebels hehe

goatboy wrote:Originele PCB's Marc, Je ontkomt er niet aan.Heb liever één originele PCB dan al die xxxx in 1 bij elkaar.
tja, gelijk heb je enigzins wel Henk, maar de games die ik graag speel (Turtles, DD, Vendetta etc.) zijn redelijk speelbaar.
Ooit nog een KI en dan ben ik wel tevreden.
Alleen die tornado is best crap, vooral het geluid is niet super, dan was die Games Family 10X beter.
Iemand ervaring met de Blue Elf version 2? of iets anders?
Ik heb me MAMETopia en Gamefamily 3000in1 allebei verkocht.
enige multipcb die ik nog heb is me 161in1 Neo Geo MVS.
p.s. Ik draai wel games via Emu en MameUI.
Van wat ik heb meegekregen is de hele blue/pink elf serie crap.
Zo'n gamebox schijnt wel redelijk te zijn en er is een nieuwe versie met iets van 700 games , die van Gremlin met 450 games is dus nog de oude .
Zo'n gamebox schijnt wel redelijk te zijn en er is een nieuwe versie met iets van 700 games , die van Gremlin met 450 games is dus nog de oude .
nog leuke adressen voor die gamebox met 700 games?? ik zag een Duitse site maar die vind ik nit zo betrouwbaar.
Da Dude wrote:Ik heb me MAMETopia en Gamefamily 3000in1 allebei verkocht.
Ik zie dat ze bij excellent.com een nieuwe versie hebben liggen van de games family 2019 + wat extra games. (Killer Instinct 1 en 2

Meteen even youtube gecheckt en gekeken hoe KI loopt en op het filmpje zie ik in eerste instantie geen gekke dingen.
Wat was jou ervaring Da Dude?
Hij draaide bij mij prima. maar het orginele board heb ik er niet naast gehad.
Het is gewoon een P4 met mame.
De nieuwere kun je bij smallcab ook krijgen. Core2duo met minder variaties van dezelfde game (zoals bij mijn 3000 in 1). Alleen is die niet meer 15khz, maar VGA output.
Cageman, kun je anders deze discussie in een apart topic zetten voor Almighty en de rest? wordt wel erg offtopic zo
De nieuwere kun je bij smallcab ook krijgen. Core2duo met minder variaties van dezelfde game (zoals bij mijn 3000 in 1). Alleen is die niet meer 15khz, maar VGA output.
Cageman, kun je anders deze discussie in een apart topic zetten voor Almighty en de rest? wordt wel erg offtopic zo
Da Dude wrote:Hij draaide bij mij prima. maar het orginele board heb ik er niet naast gehad.
Ja misschien wel handig, beetje offtopic nu.
Heb wel even gekeken maar bij Smallcab zijn ze behoorlijk aan de prijs t.v.m Excellent.com.
VGA output is alleen maar beter toch, SLG ertussen en knallen maar

thnx voor de input Da Dude!
Zeker VGA is beter. maar ik heb mame welleens gebrobeerd zonder SLG op me NNC. en das het net niet. Blij dat ik er 1 nu heb.
Zal is een topic aanmaken van me NNC. Ik wil namelijk proberen zoveel mogelijk te laten draaien via me NNC. gewoon voor de fun.
Zal is een topic aanmaken van me NNC. Ik wil namelijk proberen zoveel mogelijk te laten draaien via me NNC. gewoon voor de fun.
Ik heb al een hele tijd geen nieuwe aanwinsten gepost dus zal de schade alvast wat inhalen .
DeathSmiles LE US , kost een tientje op Ebay en leuk voor de Faceplate .

Mushi HD

Originele art YHJ:

Toaplan overload
Vimana :

Batsugun + Special Version rom

V-V

DeathSmiles LE US , kost een tientje op Ebay en leuk voor de Faceplate .

Mushi HD

Originele art YHJ:

Toaplan overload
Vimana :

Batsugun + Special Version rom

V-V