ckong wrote:Psykick wrote:Vet Jinxz, wel interesse, dus laat me maar weten hoe of wat

Ik heb ook interesse, hou me a.u.b. op de hoogte. Maarre, als je dit op DLF post worden ze gek, of niet, weet het niet, het zijn nogal puristen daar. Anyway, het zal daar zeker veel reuring geven.
Paar vraagjes, puur uit intersse:
- waar heb je originele buttons gevonden? Kan ik namelijk haast niet geloven. Ik weet wel dat er op KLOV iermand bezig is om ze te reproduceren, 100% gemodelleerd naar origineel, maar nog steeds repro.
- RAL is toch een Europees kleurcoderingssysteem? Gebruikt Disney dit?
- Orignele Joysticks? Waar komen die dan vandaan?
- Hoe worden de cabs samengsteld? Met binnenwerk (monitor en oveirge electronica)?
- Behoefte aan repro coin doors?
Wel top hoor dit, zeer interessant en leuk om te volgen.
Ik post het op DLF zodra de deal rond is. Het voelt wat raar om als newbie op DLF een dergelijke post te doen en vervolgens te melden dat het niet door gaat.
- De knoppen komen bij Mikesarcade.com vandaan :
http://www.mikesarcade.com/cgi-bin/store.pl?sku=TKGU-23-32 Die hebben zelfs de originele Nintendo artikel code.
- Een guy op arcade-museum heeft een stuk uit de binnenkant van z'n originele cab gepulkt (niet verkleurd door de zon) en dit vergeleken met RAL kleuren. Hier zijn de foto's voor blauw en oranje:

RAL code's zijn gaar maar wel een goede richtlijn. "het mooie van een standaard is dat er zoveel van zijn"
- Op mike's arcade staan oude originele DK joysticks en nieuwe repro's:
http://www.mikesarcade.com/cgi-bin/store.pl?sku=NIN8WAY- Op dit moment ligt mijn focus op het maken van de cabs binnen de eisen van Disney en dat houdt voor mij in bouwen zonder enige inhoud zoals op de E3 òf voorzien van een beeldscherm waar een mediaplayertje een loop van de trailer van WreckitRalph afspeelt. In dat laatste geval komt er een 19" LCD in.
De cab zelf zal ik 1:1 maken als de originele DK met als uitzondering het beeldscherm. De ophanging van het scherm zal gewoon aan de hand van de CRT zijn aangezien dat zo in de CNC bestanden staat

- Ik zag op UKVAC een kerel die bezig is met het zoeken naar 10 orders voor repro coindoors zodat hij het door kan zetten naar z'n 'fabrikant'. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat te lang gaat duren als de opdracht binnen is om de cabs te bouwen. Heb jij een repro deurtje liggen? of kun je die aankomen? Het liefst 2 stuks.
Als alles rond is zal ik een log bijhouden. Lijkt me leuk om te doen.
ZeMMiK wrote:zit er nu een Pctje in of is die game nu echt op een PCB?
lijkt me een leuke game om te hebben.
De game is uit de duim gezogen voor zover ik weet dus als ie ergens speelbaar is dan zal ie gewoon op een PCtje draaien. Heb 'm gisteren op m'n Ipad gezet.
Sterker nog, de domeinen TobiKomi.nl en TobiKomi.eu (de zogenaamde makers van de game) zijn van mij