Haha, ik wist het nieteens maar zag eergisteren m'n traffic ineens vertienvoudigen. Blijkt dat Kotaku een van m'n laatste sticks (voor een klant in duitsland) op de voorpagina had gezet: http://kotaku.com/5937924/now-that-is-o ... cade-stick
Toen ik de laatste keer bij het NGC was vertelde ik dat een klant een stick had gezien met houten knoppen en vervolgens ook een dergelijke stick wou hebben. Dat is dus uiteindelijk degene geworden die Kotaku heeft gefeatured.
Superleuk, dit! Beetje jammer dat er dan in de comments op Kotaku meteen wordt gebashed. Vooral door mensen die denken een kant-en-klaar oordeel te hebben over een product dat ze alleen kennen van de twee foto's
Cageman wrote:Superleuk, dit! Beetje jammer dat er dan in de comments op Kotaku meteen wordt gebashed. Vooral door mensen die denken een kant-en-klaar oordeel te hebben over een product dat ze alleen kennen van de twee foto's
Inderdaad, comments zijn altijd gaar. Zelfs voordat ik die special met Gamekings had gemaakt vertelden ze me dat je nooit de comments moet lezen
Helemaal met beau eens. Je maakt gruwelijk vette sticks.
Over die reakties.... Ik heb vaak het idee dat mensen als ze wat te zeiken hebben eerder reageren, dan als ze je willen prijzen voor je werk. niet op letten.
dat is cool man. jij maakt vette sticks, en ik kan het weten. heb toen de bouw gezien van de custom MK stick op toendertijd flawless victory, damn wat een werk zeg. echt respect.
Tnx voor de support Het is inderdaad een shitload aan werk om een stick te bouwen. Vooral die geverfde MDF sticks zijn veel werk. Het is me al vaak gevraagd of de behuizingen van plastic zijn gemaakt. Als je MDF zo strak krijgt dat mensen denk dat het plastic is dan vat ik dat op als compliment
Ik zal eens vaker wat sticks op Nozomi zetten. Wat betreft Kotaku wist ik nieteens dat het gefeatured werd Als ik de sporen na ga dan is het gebeurd omdat ik op Flickr mezelf heb gekoppeld aan een aantal groepen. Die groepen re-posten alles wat ik post op mijn flickr account. Iemand in die groepen schrijft voor Kotaku en voila. Op dit moment ben ik bezig met 2-3 sticks. Zodra er wat pics zijn gooi ik ze online.
Een groot deel van de sticks die ik in de afgelopen jaren heb gemaakt staan hier: http://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/sets/ Daar staan ook bijzondere events en foto's tussen zoals de foto van mij met Semmy schilt nadat we een ronde hadden gevochten in de ring.
@ Cageman, je had de reacties moeten zien toen ik 2 weken van tevoren aankondigde dat ik in m'n eentje in de ring moest vechten tegen Boyanski en Schilt.
Tnx! Ik ben er echt van gaan houden. In het begin deed ik het puur om het assortiment uit te breiden maar na het maken van de eerste stick van eiken was ik gelijk om. Ondertussen heb ik er al tientallen gemaakt en het blijft een plezier om te doen.