Digital

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Digital
Active Level:
Active Level:

Digital

Post by Digital » Fri Jul 13, 2012 08:00

Hallo mensen! Mijn naam is Robert en ik game al sinds dat de Nintendo NES Mario/Duckhunt -boxset nieuw in de winkel lag :wink:

Ben een grote Nintendo-fan en bezit alle consoles(op de handhelds na). Ook moest ik met tegenzin(toen je jong was in de fanboy-tijd :mrgreen: ) aan de PS1 en 2, de Dreamcast en Xbox360 omdat oa. Capcom, SNK, Konami en Squaresoft spellen begonnen te maken voor deze consoles.

1 van de beste dingen die ooit gebeurd zijn is dat Nintendo in de arcade heeft gestaan met Killer Instinct 1 en 2. 10 jaar geleden heb ik een KI 1 kast gehad en destijds ook weer verkocht. Heb het virus weer te pakken en ben dus op zoek naar de KI 1 en 2 kasten.

Ben ook een groot fan van de KOF serie op de Dreamcast en bezit de Japanse versies van '98 t/m '02.
d
Active Level:
Active Level:

Re: Digital

Post by d » Fri Jul 13, 2012 10:50

Nintendo heeft met de ontwikkeling niets te maken gehad. Rare heeft die games gemaakt. Succes met het vinden van die kasten. Marktplaats en ebay regelmatig checken.
Digital
Active Level:
Active Level:

Post by Digital » Fri Jul 13, 2012 13:06

d wrote:Nintendo heeft met de ontwikkeling niets te maken gehad..

I know, dat schreef ik ook niet.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Fri Jul 13, 2012 14:09

Welkom en succes met de zoektocht. Op zich niet al te moeilijk te vinden, komen zo nu en dan eens voorbij hier of op MP, moet alleen de juiste prijs zijn!
Post Reply