Project Soul

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
DLX

Project Soul

Post by DLX » Tue May 29, 2012 20:17

Image

Ik heb al een tijd nu een Sega Naomi staan, 31khz en heb besloten deze om te bouwen naar een "Dedicated Soul Calibur Cabinet". Ik heb al een Dedicated Killer Instinct 2 staan, en naast KI, is Soul echt mijn verslaving.

Ik heb de Naomi gekocht als Marvel vs Capcom 2 kast, inclusief Marquee en art, maar nu moet hij er toch echt aan geloven!

Image

Ik heb wat nieuwe Sanwa buttons besteld, omdat Soul Calibur maar 4 knoppen gebruikt; Guard, Attack Vertical, Attack Horizontal en Kick. Er gaan dus een paar witte veranderen naar zwart, voor de Soul layout. Ook zit er nu al een Soul Calibur Marquee (via Psykick een keer geregeld) in en is de art (movestrip/instructions) ook binnenkort onderweg.

Vandaag heb ik een System 12 Soul Calibur PCB aangesloten op JVS en dat draait op als een trein, met uitzondering van de 15khz naar 31khz. Controls werken perfect, geluid werkt perfect, maar voor het beeld heb ik dus een CGA naar VGA PCB nodig. Ook deze heb ik geregeld via Beau!

Ik zal snel ff updaten met de huidige status!
beau
Active Level:
Active Level:

Re: Project Soul

Post by beau » Tue May 29, 2012 20:50

Erg cool die killer cab zier er ook vet uit
geluk ermee
:D
DLX

Post by DLX » Tue May 29, 2012 21:18

Jep die KI2 is ook vet :P

Image
Image
DLX

Post by DLX » Mon Jan 21, 2013 15:02

Toch maar eens men eigen topic updaten :)

We zijn nu 2/3 jaar verder en van alles kan veranderen. Men Killer Instinct 2 heb ik verkocht en ook men Sega Naomi staat te koop. Ik heb ook veel PCB's verkocht, waaronder de originele Soul Calibur PCB.

Maar ja zo gaat dat..... Hier in ieder geval de final foto's van de Soul Calibur Naomi inclusief move strips, buttons en System 246 met Soul Calibur III Arcade Edition .

Image
Image
Image
Image
Image
Image

PS. Deze staan ook in men verkoop topic, maar het is wel zo netjes om dit topic te updaten voor het archief :)
Post Reply