Nu wil ik graag bij deze duidelijk maken dat we dit puur en alleen voor behoud en het voortbestaan van Arcade e.d. doen. Wij hebben hier met z'n vijven een lange aanloop naartoe gehad met veel gesprekken en vergaderingen.
Daarnaast hebben we alles wat in onze macht lag, hetzij financieel hetzij aan spullen leveren, gedaan om dit te verwezenlijken.
Dit gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot en kost veel energie, maar levert ook enorm veel energie op. Dit alles uit liefde voor de hobby.
We zijn nu op dat punt gekomen dat we eindelijk iedereen kunnen verwelkomen en van start kunnen gaan. Er is echter toch nog veel te doen en we hebben ook nog aardig wat dingen nodig om het nog beter en completer te maken.
Nu zijn er al aardig wat mensen die gelijk lid worden en bijdragen aan dit doel, fantastisch! Er zijn denk ik ook een hoop mensen die niet langs kunnen komen of het gewoonweg niet interessant genoeg vinden om lid te worden. Dat is natuurlijk ook helemaal prima, maar wellicht zijn er toch nog een hoop mensen die een donatie willen doen, alleen al om het te supporten.
Dit hoeft natuurlijk niet in de vorm van harde valuta te zijn, maar we hebben nog aardig wat dingen op gamegebied nodig, zoals bijvoorbeeld diverse consoles, games of accessoires. Alles waarvan je denkt dat het voor gamen gebruikt kan worden is van harte welkom.
We hebben bijvoorbeeld een Phat PS2 nodig voor een gun shooting setup, om maar een voorbeeld te geven. Een super nintendo, nintendo 8-bit, megadrive etc. etc. is ook allemaal welkom. Het hoeven niet de mooiste exemplaren te zijn en de games hoeven niet "minty" te zijn als we het maar aan kunnen sluiten en iedereen kan gamen.
Dus anything goes, monitoren, games voor diverse consoles, consoles, handhelds etc.etc.etc.....
Natuurlijk mag je ook gewoon een klein bedrag overmaken als je het een warm hart toedraagd!!
Het wordt in elk geval enorm gewaardeerd, laat dat duidelijk zijn!!
Nou genoeg gebedel, ik zou zeggen kom asap naar de Nozomi Game Center!! Seeya soon

p.s. tafeltennisballetjes en batjes zijn altijd welkom hehe