Wie heeft Castlevania L.o.S. voor XB360
Hallo beste mensen,
Ik zoek al sinds een tijdje via marktplaats en speurders iemand die castlevania met me wilt ruilen, ik heb em toen met een nieuwe samsung televisie gehaald voor de ps3 maar ik speel vaker op de xbox.
Ik heb in totaal uhm misschien 3 of 4 keer gespeeld ermee, alles is nog in goede staat, compleet en al.
Wie heeft er een voor mij te ruil?
In het kort, mijn ps3 castlevania voor jou xbox360 castlevania (Lords of Shadow)
Thats it.
de groeten.
PS: zie ook deze link voor wat ik nog meer heb.
http://link.marktplaats.nl/507498506
Ik zoek al sinds een tijdje via marktplaats en speurders iemand die castlevania met me wilt ruilen, ik heb em toen met een nieuwe samsung televisie gehaald voor de ps3 maar ik speel vaker op de xbox.
Ik heb in totaal uhm misschien 3 of 4 keer gespeeld ermee, alles is nog in goede staat, compleet en al.
Wie heeft er een voor mij te ruil?
In het kort, mijn ps3 castlevania voor jou xbox360 castlevania (Lords of Shadow)
Thats it.
de groeten.
PS: zie ook deze link voor wat ik nog meer heb.
http://link.marktplaats.nl/507498506
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
- Beatmaster-P
- Active Level:
Re: Wie heeft Castlevania L.o.S. voor XB360
Hoi Doc,
ik heb ze naast elkaar getest en dit is een schoolvoorbeeld van een game waarbij je ziet
dat deze echt voor ps3 is ontwikkeld. buiten het feit dat de 360 versie 2 discs heeft
is de ps3 versie gewoon 60fps en de 360 versie bij lange na niet. sterker nog er was een gedeelte
wat imo gewoon niet lekker playable was (kamer met dat gekleurde lenzen apparaat).
denk hier nog even goed over na zou ik zeggen (of test het zelf eerst)
gr
ik heb ze naast elkaar getest en dit is een schoolvoorbeeld van een game waarbij je ziet
dat deze echt voor ps3 is ontwikkeld. buiten het feit dat de 360 versie 2 discs heeft

is de ps3 versie gewoon 60fps en de 360 versie bij lange na niet. sterker nog er was een gedeelte
wat imo gewoon niet lekker playable was (kamer met dat gekleurde lenzen apparaat).
denk hier nog even goed over na zou ik zeggen (of test het zelf eerst)
gr
OIIIIIIIO
nou ik heb het vergeleken en ik heb zitten ploeteren met de led tv instellingen om die castlevania het beste van het beste te laten draaien, zeg maar alles hoog, nou ik zag wel scherpebeelde maar wel jaggies (trappetjes bij hekken en rotsen) waterval bij het begin van een level moest ik iets met de hd flow doen om het water vloeiend te zien stromen, met pixel plus hd ofzo instellingen weet niet meer zo goed was het super scherp beeld maar ging hakkelend alsof er lagg was op het netwerk (de waterval dan) de rest was ok. voor mij maakt het niet uit hoe het spel eruit ziet, was meer een test om te zien wat led tv's allemaal kunnen.
maar de reden dat ik het voor de 360 wil is puur dat ik meer daarop speel en ik ook online de add-ons liever op xbox live haal dan op ps3, mede dankzij de creditcard fiasco van phony.....uhm sony hehehehe.
Ik heb er goed overnagedacht en mijn voorkeur gaat uit op xbox360 versie, als je eentje te ruil voor mij hebt graag.
Groetjes
maar de reden dat ik het voor de 360 wil is puur dat ik meer daarop speel en ik ook online de add-ons liever op xbox live haal dan op ps3, mede dankzij de creditcard fiasco van phony.....uhm sony hehehehe.
Ik heb er goed overnagedacht en mijn voorkeur gaat uit op xbox360 versie, als je eentje te ruil voor mij hebt graag.
Groetjes

God Bless & Be Blessed.
mmm geen ruil, maar om even terug te komen op Beatmaster-P, ik zal niet zeggen dat de PS3 nou zo veel beter is met 60fps?!
Zie; http://www.lensoftruth.com/head2head-ca ... of-shadow/
Zie; http://www.lensoftruth.com/head2head-ca ... of-shadow/
best wel interessant dat vergelijk filmpje, maar toch wil ik em voor de XBOX360 bemachtigen, zulke spellen speel je lekker op de xbox joypad.
2 Disc is geen punt bij mij, kwalitatief is het toch veel beter dan psx of ps2 en ik speel vaker xbox, dus AUB PLEASE heeft er iemand 1tje voor mij, te ruil tegen de ps3 versie????
2 Disc is geen punt bij mij, kwalitatief is het toch veel beter dan psx of ps2 en ik speel vaker xbox, dus AUB PLEASE heeft er iemand 1tje voor mij, te ruil tegen de ps3 versie????
God Bless & Be Blessed.
Ik heb ze beiden, de game loopt op geen van de 2 60fps, echter heeft de PS3 wél een steady 30fps, slechts enkele drops hier en daar. De 360 versie daarintegen heeft echt wel last van dikke drops naar 25 of soms lager. Wil je het beste uit deze game is de PS3 versie de beste.
Ok, ontopic mensen: doc81 doet een WTB/Trade, geen start van een dialoog over welk platform de game het beste aankan.
Cageman wrote:Ok, ontopic mensen: doc81 doet een WTB/Trade, geen start van een dialoog over welk platform de game het beste aankan.
Danke Shon, ik zoek al een tijdje dat spel voor de xbox360. Reden is bekend, mij gaat niet om de graphics. kort om ik speel em graag op de xbox 360, @cageman als niemand het te ruil heeft en de topic blijft onnodig leeg, dan kan ie geclosed worden.

God Bless & Be Blessed.
Ik snap dat je ruilen wilt maar voor een euro of 18 ligt ie ook nieuw, sealed in je brievenbus.
Die Blazblue die je zoekt op mp is 12 euro nieuw, Fallout 3 was wel wat duurder maar vanaf 4 euro 2de hands (geen idee of je een code nodig hebt voor online) Lijken me bedragen die ik graag zou betalen om de sasspool mp te mijden.
Die Blazblue die je zoekt op mp is 12 euro nieuw, Fallout 3 was wel wat duurder maar vanaf 4 euro 2de hands (geen idee of je een code nodig hebt voor online) Lijken me bedragen die ik graag zou betalen om de sasspool mp te mijden.
Team 15 kHz
@elpancho, ik zoek castlevania, blaz blue en fallout 3 heb ik zelf en deze wilde ik zelf kwijt, dus als iemand ze wilt ruilen voor castlevania voor de 360 is dat ook welkom. Dus eingelijk heb ik voor de ps3 castlevania l.o.s of blazblue of fallout 3 te ruil voor castlevania l.o.s voor de 360.
Ps: ook staat er in de afvertentie van marktplaats dat ik batman arkham asylum zoek voor een van de boven genoemde spellen.
@cageman, is het mogelijk om de topic zelf te sluiten of van naam
Te veranderen?
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ps: ook staat er in de afvertentie van marktplaats dat ik batman arkham asylum zoek voor een van de boven genoemde spellen.
@cageman, is het mogelijk om de topic zelf te sluiten of van naam
Te veranderen?
God bless & be blessed
God Bless & Be Blessed.
doc81 wrote:@cageman, is het mogelijk om de topic zelf te sluiten of van naam te veranderen?
Ja, als je je eerste post edit, en daar het subject aanpast, pas je de naam van het topic aan. Een topic locken kan iedereen zelf in dit forum.
dank je Cageman, ik vraag het eerst voordat ik iets doe wat niet mag.
Weet niet als jij casltevania toevallig hebt ?
Weet niet als jij casltevania toevallig hebt ?
God Bless & Be Blessed.
heeft helemaal niemand Castlevania L.o.S voor 360 te ruil voor me?
God Bless & Be Blessed.
Blijkbaar niet. Dat wordt MP/EBay, denk ik 

Cageman wrote:Blijkbaar niet. Dat wordt MP/EBay, denk ik
MP sucks met ruilen, die mensen zijn gieriger geworden. echt waar heb pas nog meegemaakt.
Ebay is mij onbekend.
Ik wacht het nog dit weekend af anders arresteer ik deze topic.
God Bless & Be Blessed.
Ik heb de game hier wel liggen maar verder geen interesse in PS3 games aangezien ik zelf geen PS3 bezit. Misschien iets anders?
hmmm. ok ik heb wat 360 spellen en oude retro spullen te koop gezet, ik zou zeggen tjek it out.
weet niet wat je zoekt precies. heb thuis nog een hoop dingen liggen. pm me even wat je zoekt zodat ik een indicatie heb wat je interesses zijn, kan ik ook gaan inventariseren wat ik te ruil voor jou heb.
weet niet wat je zoekt precies. heb thuis nog een hoop dingen liggen. pm me even wat je zoekt zodat ik een indicatie heb wat je interesses zijn, kan ik ook gaan inventariseren wat ik te ruil voor jou heb.
God Bless & Be Blessed.
Castlevania gevonden en wordt opgestuurd. Topic gaat geclosed en gelocked worden.
God bless & be blessed
God bless & be blessed
God Bless & Be Blessed.