En mensen die in 1984 een testa rossa kochten waren bij hun volle verstand?
Op een enkele ferrari na zijn ze na een paar jaar weinig meer waard. Testa Rossa is voor minder dan 35K te koop met alle onderhoudsboekjes.
De mensen die zulke bedragen kunnen neertellen voor zulke dure items, wat die dan ook zijn, liggen echt niet wakker van dat soort bedragen. Net zoiets als dat wij een game van 30 euri kopen.
Ik vind het persoonlijk achterlijke bedragen maar de feiten liegen niet over de stabiliteit van de waarde van de AES games.
Kunst is ook alleen wat waard omdat het wordt gezien als kunst, in mijn ogen zeker wel een betere investering.
Het punt van verzekeren, kluizen, beschadigen en de daardoor dalende waarde is ook van toepassing op kunst en andere collectibles. Het enige wat hetzelfde waard blijft als er beschadigingen opzitten is edelmetaal aangezien dat om gewicht en niet om uiterlijk gaat.
Als ik zelf stinkend rijk was zou ik me ook niet druk maken over 30K meer of minder

Alleen geloof ik niet dat ik de drang zou hebben om perse AES te gaan collecten, ik speel nou eenmaal alle games die ik koop.
Overigens was die 30K voor de game niet eens de gevraagde prijs voor AF3 US-AES maar wat de koper als bod gaf na de voor hem doorslaggevende info te hebben gehad.
Tonk was eerlijk toen hij zei dat niemand dat bod afgeslagen zou hebben en dus is de eerste van de 3 die tot zover bekend zijn dat ze bestaan voor 30K verkocht. Naar mijn weten is de 2e ook al verkocht.
Als er mensen zijn die interesse hebben in Geddon_it's rapport over zijn bevindingen waarom de game echt is kan ik ze evt hier plaatsen zodat je het kan lezen zonder al het drama