Unibios
Unibios
Hallo allen,
ik zit met een probleempje...Ik krijg op mijn cmvs de regioinstelling via UNIBIOS(Raz) niet meer gewijzigd. Normaal gaat dit via het indrukken van A+B+C op de linker controller.Nu blijft deze standaard ingesteld JAP CONSOLE. De cheats tijdens de game werken gewoon perfect!
Iemand tips?
Alvast bedankt!
ik zit met een probleempje...Ik krijg op mijn cmvs de regioinstelling via UNIBIOS(Raz) niet meer gewijzigd. Normaal gaat dit via het indrukken van A+B+C op de linker controller.Nu blijft deze standaard ingesteld JAP CONSOLE. De cheats tijdens de game werken gewoon perfect!
Iemand tips?
Alvast bedankt!
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Re: Unibios
Eerst werkte het wel en nu niet meer? M.a.w. je weet zeker dat je het goed doet, indrukken tijdens de intro?
Jazeker, bij de AES doet deze het wel. Hij staat gelukkig op japan dus wel bloed
Het is alleen vreemd dat het niet meer lukt..

Het is alleen vreemd dat het niet meer lukt..
Ik las eenzelfde topic op neo-geo.com en dacht dat het over de jouwe ging. Indien niet probeer dan eens dipswitch 1 om te zetten en dan de a,b,c procedure.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Bedankt voor de tip Ratson!
dat ben ik idd
alleen is het probleem dat ik zo'n houten monster van analogue interactive heb.Dus er zit geen switch aan de zijkant.
Dan moet ik dat apparaat waarschijnlijk open maken. heb geen idee of die switchen daar nog inzitten.
dat ben ik idd

alleen is het probleem dat ik zo'n houten monster van analogue interactive heb.Dus er zit geen switch aan de zijkant.
Dan moet ik dat apparaat waarschijnlijk open maken. heb geen idee of die switchen daar nog inzitten.
De dipswitches zijn altijd aanwezig op het mobo, klein blauw of zwart blokje met witte schakelaartjes.
Kans is dan idd dat je hem moet opendraaien. Het zit gelukkig meestal wel aan de buitenrand van het mobo.
Kans is dan idd dat je hem moet opendraaien. Het zit gelukkig meestal wel aan de buitenrand van het mobo.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Ik blijf niet begrijpen hoe het probleem zomaar ineens is ontstaan... Er is toch niet automatisch een dipswitch veranderd..
Sp33dFr34k wrote:Ik blijf niet begrijpen hoe het probleem zomaar ineens is ontstaan... Er is toch niet automatisch een dipswitch veranderd..
Klopt maar je moet er wel een omzetten om de bios te resetten.
Hey Sp33fr34k,
Dat dacht ik ook,maar ik heb vernomen via neo-geo.com,dat je toch de boel kan blokkeren als je zomaar wat knopjes in zit te drukken
dus Ratson heeft gelijk
Dat dacht ik ook,maar ik heb vernomen via neo-geo.com,dat je toch de boel kan blokkeren als je zomaar wat knopjes in zit te drukken

Jongens, Ratson is onze Neo Geo dude hier op Nozomi. Wat hij zegt over Neo Geo = altijd waar.

Cageman wrote:Jongens, Ratson is onze Neo Geo dude hier op Nozomi. Wat hij zegt over Neo Geo = altijd waar.
+1
Hoera! Probleem opgelost!
Heb via Raz twee codes gekregen die je bij PATCH MEMORY kan invoeren en alles loopt weer als
vanouds
Bedankt voor alle replies!... and last but not least: KING RATSON!!!
Heb via Raz twee codes gekregen die je bij PATCH MEMORY kan invoeren en alles loopt weer als
vanouds

Bedankt voor alle replies!... and last but not least: KING RATSON!!!

Last edited by stevuns on Thu Mar 01, 2012 18:24, edited 1 time in total.
Regel 1: Ratson heeft gelijk
Regel 2: bij twijfel treedt regel 1 in werking

Regel 2: bij twijfel treedt regel 1 in werking