Nozomi is vernieuwd!
Re: Nozomi is vernieuwd!
Als het goed is heeft iedereen nu de mogelijkheid zijn eigen topic in Buy,Sell & Trade te locken.
Maintenance.
Ken, heb je een update over de homepage? of ligt het even stil.
Misschien kun je wat foto's van het laatste event gebruiken.
Misschien kun je wat foto's van het laatste event gebruiken.
Hierover binnenkort meer ouwe reus!
Cageman wrote:Ik kan het forum wel aanpassen dat nieuwe links in een nieuw window worden geopend; tabbed browsing is namelijk geen functie van HTML, maar van de browser. Je kunt de browser vervolgens vertellen om URL's die nieuwe windows maken in een tab te zetten.
Na zo'n aanpassing zullen nieuw aangemaakte posts de aanpassing bevatten. Oude posts moeten met de hand worden aangepast; dat was ik eigenlijk niet van plan![]()
volgens mij is het zo simpel als target="_blank" aan alle <a href> 's toevoegen, browsers die geen tabs ondersteunen (oude meuk) openen dan een nieuw venster, moderne browsers openen het in een nieuwe tab.
Als er in SQL een of meerdere tables staan met hierin alle topics en replies (volgens mij is dat zo bij phpbb) kan je zo een SQL script schrijven die elk record afspeurt op een <a href en er vervolgens target="_blank" aan toevoegt.
Ik ga de moeite niet nemen, tbh. phpBB bevat veel tabellen en metadata waarin die tag voorkomt, en wil geen extra werk op mijn nek halen 
De site is al even geleden aangepast om alle url's die worden opgenomen in een post te voorzien van de target="_blank" entry. Voor de oude posts is het gewoon pech hebben
.

De site is al even geleden aangepast om alle url's die worden opgenomen in een post te voorzien van de target="_blank" entry. Voor de oude posts is het gewoon pech hebben

Het forum heeft net een upgrade gehad naar de laatste versie van phpBB. Post hier eventuele problemen 

- Beatmaster-P
- Active Level:
Beatmaster-P wrote:zijn er nog functionele en/of zichtbare voordelen?
Nee, de update (we zaten op 3.0.8, nu op 3.0.12) bevat alleen fixes en verbeteringen aan de administration module.
Het is vooral een kwestie van lifecycle management: up-to-date blijven dus

if it aint broke, don't fix it