Hulp met updaten net-dimm board.
Hulp met updaten net-dimm board.
Ik heb hier een net-dimm board met firmware 3.01. Dit zou geupdate moeten worden naar ten minste 3.17 (of natuurlijk 4.01).
Kan iemand mij hiermee helpen?
Re: Hulp met updaten net-dimm board.
Kan alleen met officiële update GD-rom versie 'E' (3.17) of je netboot een dump van een willekeurige firmware er zelf overheen. Gezien het feit netdimm 3.01 netwerk functionaliteit heeft oftewel je hiermee al kunt netbooten.
Voor netbooten kun je zeker websites vinden die dat haarfijn uitleggen.
Last edited by goatboy on Fri Jan 20, 2012 22:49, edited 1 time in total.
Ik zou hem naar 4.02 flashen
Nee je kan gewoon de .bin netloaden 

Tja, waarom niet. 4.02 is dacht ik een niet officiële hack/mod.
Tja, je heb er allen niet veel aan mits je een CF-Reader hebt... maar als je toch bezig bent....
goatboy wrote:Kan alleen met officiële update GD-rom versie 'E' (3.17) of je netboot een dump van een willekeurige firmware er zelf overheen. Gezien het feit netdimm 3.01 netwerk functionaliteit heeft oftewel je hiermee al kunt netbooten.
Genoeg gevonden over netbooten, maar voor zover ik overal heb gelezen heb je minstens 3.03 nodig hiervoor, dus ik kan de nieuwe firmware niet naar het ding uploaden om hem te updaten.
3.17 is volgens mij alleen nodig voor Virtua Fighter... maar je kam doe netboot proberen natuurlijk.
Topic moved naar arcade.
Stuur em op naar Craig van www.giz10p.co.uk als je niemand anders vindt.
3.17 is idd alleen zinnig voor VF. Je kunt ook even Ebay of sega-naomi.com checken voor een upgrade GD-ROM.
Rorsach wrote:Ik heb hier een net-dimm board met firmware 3.01. Dit zou geupdate moeten worden naar ten minste 3.17 (of natuurlijk 4.01).
Heb de originele 4.01 update GDROM, dus dat kan ik voor je regelen. Stuur maar ff een PM.