Welke onderdelen voor cp?
-
- Active Level:
Welke onderdelen voor cp?
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Tue Dec 09, 2014 22:48, edited 1 time in total.
Re: Welke onderdelen voor cp?
Tja wat is goed?! Is toch iets persoonlijks.... Ik kan zowel met Sanwa, Seimitsu als Happ stick goed overweg... ze hebben allemaal hun eigen voor en nadelen.
Over die buttons.... Ik denk dat jij de 'klik' mis en volgens mij ga je die niet voelen in Japanse knoppen.
Bestel anders gewoon 1 knop van een soort om te voelen.
Over die buttons.... Ik denk dat jij de 'klik' mis en volgens mij ga je die niet voelen in Japanse knoppen.
Bestel anders gewoon 1 knop van een soort om te voelen.
-
- Active Level:
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Tue Dec 09, 2014 22:48, edited 1 time in total.
Bigbadthomazzz wrote:Rorsach stuurt me een happ knopeens kijken hoe dat voelt hehe
*KLIK!* *KLIK!*
Cherry toetsenbord, anyone?

Ik ben zelf meer van de seimitsu knoppen. Net als de Sanwa's geven die geen klik, maar ze bieden wat meer weerstand, zodat je niet zo 'trigger-happy' bent tijdens het gamen. Een Sanwa knop is erg gevoelig.
Ach, ik hou wel van gevoelige knoppen.
Heb eerlijk gezegd nog geen Seimitsu knoppen uitgeprobeerd. Volgende keer maar eens een zooitje meebstellen.
Heb eerlijk gezegd nog geen Seimitsu knoppen uitgeprobeerd. Volgende keer maar eens een zooitje meebstellen.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Waar bestellen jullie je knoppen eigenlijk? Moet nog wat zwarte hebben plus wat baltoppen (alles Sanwa), maar vind geen shop waar ze beide hebben..
-
- Active Level:
...
Via Psykick, die zal vast snel weer een groupbuy-etje starten 

-
- Active Level: