Ben op zoek naar een nette witte Naomi Universal voorkap. Het betreft de grote witte voorkap die rondom de monitor zit, en waar de speaker-roosters ook aan vastzitten.
Helaas is er van de mijne een stuk afgebroken en stoor me er behoorlijk aan, wie heeft er nog 1 liggen die ik kan overnemen?
Gezocht: Naomi Universal Cab part
Gezocht: Naomi Universal Cab part
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested

Re: Gezocht: Naomi Universal Cab part
Nu maak je me wel nieuwschierig wat er afgebroken is en hoe je dat geflikt hebt? 

-
- Active Level:
Hoi
Ik krijg er 1 binnen, en misschien ga ik hem slopen voor de onderdelen.
Ik krijg er 1 binnen, en misschien ga ik hem slopen voor de onderdelen.
Die ga je alleen 2e hands nog kunnen krijgen, erg lastig om een mooie en onverkleurde te vinden.
Wat is er precies kapot/afgebroken, allicht te maken?
Wat is er precies kapot/afgebroken, allicht te maken?
Zal je altijd zien, door ruimtegebrek met de cabverhuizingen 3 van die dingen met pijn in pijn hart weggegooid
Zal nog even voor je kijken man! Succes!

Zal nog even voor je kijken man! Succes!
Sorry voor de late reactie mensen, laatste maand zo druk geweest met werk en andere zaken dat het me helemaal ontschoten is het forum te bezoeken..
Ondertussen het maar tijdelijk alsvolgt opgelost, met een witte sticker de lelijke plek afgeplakt. Mooi is anders, maar tis iig beter
@jig: Ik was zo slim om em met een marquee op de bovenkant de cab door een deur proberen heen te krijgen.
T was helaas al te laat toen ik een brekend geluid hoorde
Marquee nog wel heel, maar een barst linksbovenin.
@Psy: Mocht je nog wat hebben laat maar horen, volgens mij woon je redelijk bij me in de buurt.
Verder dank voor alle reacties mensen!
Ondertussen het maar tijdelijk alsvolgt opgelost, met een witte sticker de lelijke plek afgeplakt. Mooi is anders, maar tis iig beter
@jig: Ik was zo slim om em met een marquee op de bovenkant de cab door een deur proberen heen te krijgen.
T was helaas al te laat toen ik een brekend geluid hoorde

@Psy: Mocht je nog wat hebben laat maar horen, volgens mij woon je redelijk bij me in de buurt.
Verder dank voor alle reacties mensen!
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested