Ondertussen weer een hele stap verder met hotd3. Hoop onderdelen binnen het meeste nos en een enkeling 'used' want die waren dan echt niet te vinden verder (heb van t meeste geen foto's gemaakt, niet zo interessant, hoop plastic/metaal, knoppen, originele schroeven etc.). Ik heb nog niet alles binnen maar het meeste wel.
Wel 'grappig' ik had van Mo van Videotronics een 'as good as new mint panel' gekocht (o.a.), en dan krijg je dit:

Mo staat denk ik dus voor Mo-ngool.
Het ging me met name om de Movestrip, maargoed, heb er wel dik voor betaald, dat dan weer wel...
Movestrip is ook grappig overigens, ik heb me lam lopen zoeken naar die art, en die is echt nergens te krijgen.
Het blijkt ook dat dit een speciaal stuk karton is (heel dik) met hierop de art geprint, dit is dus heel anders dan de normale glasplaat met art eronder.
Ik had bij sommige plastic onderdelen wat kleurverschil, alhoewel deze bijna allemaal NOS waren.
Na wat uitzoekwerk begreep ik van Andy Geezer dat Sega destijds enkel voor Europa de Naomi shooting cabs voor HOTD3 heeft gemaakt. Ze stuurden witte parts naar de fabriek in Cardiff, en deze zijn daar 'letterlijk' vluchtig overgespoten in een soort satijn/mat zwarte kleur. Dat verklaart waarom mijn NOS parts bij mij wat twijfelachtig overkomen, ze zijn heel netjes en mooi, maar heeft niet de finish die normale witte parts hebben.
Hij zei ook 'you can probably do a better job spraying parts yourself while drunk, which will likely give you a nicer end result then the original parts...'.
Dus. ^^
NOS achterkantje (geen idee hoe dit officieel heet), want ook al zit het aan de achterkant en ziet geen hond het, moet natuurlijk wel origineel zijn ^^

Wat art (niet alles staat op de foto), geen repro maar origineel, o.a. de art voor het panel:

Na wat klussen heb ik inmiddels een mooi bijna mint panel in de juiste zwarte kleur, met de juiste originele parts/schroeven, zonder schade:

Zometeen even monteren en de gun tower afmaken, daar heb ik ook alle parts voor binnen en art.