komende verkoop Daytona twin

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
michelze
Active Level:
Active Level:

komende verkoop Daytona twin

Post by michelze » Sun Nov 20, 2011 17:10

Ga waarschijnlijk eind december afscheid nemen van mijn Daytona Twin (houten model).
Ik had allerlei plannen maar er komt erg weinig van terecht. (erg weinig ... = helemaal niks) Ik denk dat ik volgend jaar beter een complete machine kan kopen van iemand waar ik niets meer aan hoef te doen (crazy taxi / outrun). (of een gele outrun / Nascar :roll: )

Het is dus een twin van het eerste houten model. Is wat beschadigd aan de buitenkant.
Pluspunten.
Het beeld is super scherp en donker, 0% inbranding. Ze hebben hem veel te donker laten staan wat voor mij (en jou) goed uitpakt.
Je krijgt er een reserve complete boardset bij (waarvan het video board mankementen vertoond)
tevens een spare I/O board.
Je krijgt er ook een complete Sega rally boardset bij. De bedoeling was om deze zo te bouwen dat ik kon kiezen tussen Rally of Daytona.

Minpunten,
De basspeaker van een kant doet het niet, dit ligt niet aan de speaker zelf.
Ik heb laatst gehad dat na 3 uur op standby dat het syteem hing, welke kant weet ik niet, opnieuw opstarten bracht soelaas. Soms blijft hij 6 uur goed.

Zat te denken aan 700 euro, enkel voor Nozomi members.
Iets inruilen kan ook.

Tis niet helemaal buy en sell volgens de regels denk ik, maar een aankondiging voor wat gaat komen.
Dan heeft iedereen bedenktijk. Ik zie het wel in de PM.
jiggymf

Re: komende verkoop Daytona twin

Post by jiggymf » Sun Nov 20, 2011 18:19

Heb wel interesse in sega rally boardset mocht je die los verkopen tegen die tijd.
Vrij lastig hoor je plan om SR en Daytona in dezelfde cab te spelen, wiring is echt compleet anders.
Post Reply