WTB: 29" MS8, MS9 of whatever monitor voor NAC/Cyberlead
WTB: 29" MS8, MS9 of whatever monitor voor NAC/Cyberlead
Ik zoek minimaal 1 en allicht 2 GOEDE 29" monitoren ter vervanging van 2 monitoren die het daglicht niet kunnen verdragen. Een MS8 of MS9 zou cool zijn, maar gewoon een goede monitor uit een Naomi cab is ook prima (liefst wel sanwa/nanao). Mag een trisync zijn, maar ook een dualsync. Ik wil zeker geen monitor die alleen 31khz kan, het moet of 15 en 31khz aan kunnen (vind het wel handig om ook 31khz te kunnen spelen), maar minimaal 15khz en 24khz (zoals origineel)
Geen flat scherm, wel met een bolling zodat ik geen bezels hoef aan te passen.
Geen burn, of in ieder geval zeer minimaal en niet zichtbaar tijdens gameplay, convergentie moet goed zijn en de kleuren etc ook.
Het is voor in een Cyberlead en/of een NAC.
Geen flat scherm, wel met een bolling zodat ik geen bezels hoef aan te passen.
Geen burn, of in ieder geval zeer minimaal en niet zichtbaar tijdens gameplay, convergentie moet goed zijn en de kleuren etc ook.
Het is voor in een Cyberlead en/of een NAC.
Re: WTB: 29" MS8, MS9 of whatever monitor voor NAC/Cyberlead
Zou geen Sanwa 29e31s doen want anders krijg je ook bezel problemen (kiertjes) omdat deze platter is. De Nanao MS-2932 (31K) in o.a. Naomi's en sommige driver cabs hebben precies dezelfde ronding als een MS-8/9 29.
Sanwa 29e31s heeft dezelfde ronding als MS-2930/31 die je origineel in een Blast City / Net City vindt. Een bezelswap zoals bij Naomi zit er bij een NAC of Cyberlead niet in.
Zou effe naar Engeland rijden en bij Mo van Videotronics langs gaan. Je beste kans denk ik anders moet je wachten op een toevalstreffer of iemand een MS8/9 tube over heeft. Chassis is wel goed toch?
Sanwa 29e31s heeft dezelfde ronding als MS-2930/31 die je origineel in een Blast City / Net City vindt. Een bezelswap zoals bij Naomi zit er bij een NAC of Cyberlead niet in.
Zou effe naar Engeland rijden en bij Mo van Videotronics langs gaan. Je beste kans denk ik anders moet je wachten op een toevalstreffer of iemand een MS8/9 tube over heeft. Chassis is wel goed toch?
Last edited by goatboy on Thu Nov 10, 2011 11:46, edited 2 times in total.
Ja, sterker nog, de chassis zijn super. Maar ik durf geen chassis over te zetten, ik heb liever een compleet 'ding'.
De monitor van de NAC gaat nog wel, maar die cyberlead moet eruit. Misschien is de best bet een flat in een van de naomi's hangen en die monitor dan overschroeven naar de Cyberlead. Ik meen dat ik in een van de cabs wel een 2932 heb zitten.
Monitor van een racer zou wel een optie zijn, die kan ik wel krijgen.
Ik heb al contact gehad met MO van videotronics, die heeft vanalles staan. Maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen in, het meeste wat ik van hem heb gekocht in 'super goede staat' was toch redelijke rommel. Was dan wel klein spul, maar ik ga geen 250-300 voor een monitor betalen inc shipping om er dan achter te komen dat het dezelfde kwaliteit is dan ik al had.
VInd dat dus erg moeilijk :/
De monitor van de NAC gaat nog wel, maar die cyberlead moet eruit. Misschien is de best bet een flat in een van de naomi's hangen en die monitor dan overschroeven naar de Cyberlead. Ik meen dat ik in een van de cabs wel een 2932 heb zitten.
Monitor van een racer zou wel een optie zijn, die kan ik wel krijgen.
Ik heb al contact gehad met MO van videotronics, die heeft vanalles staan. Maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen in, het meeste wat ik van hem heb gekocht in 'super goede staat' was toch redelijke rommel. Was dan wel klein spul, maar ik ga geen 250-300 voor een monitor betalen inc shipping om er dan achter te komen dat het dezelfde kwaliteit is dan ik al had.
VInd dat dus erg moeilijk :/
jiggymf wrote:Ja, sterker nog, de chassis zijn super. Maar ik durf geen chassis over te zetten, ik heb liever een compleet 'ding'.
Nooit weggooien dat chassis!! Een volledig plat scherm in Naomi gaat zeker maar vergt een nieuw plat bezel [NOA-1502-01] en andere nylon busjes (kortere) [280-6643].
Zou mooi zijn als je een MS2932 hebt want dit is een veel beter scherm dan de Sanwa en is ook goed te tri-syncen maar je raakt liever het chassis niet aan heb ik begrepen.

goatboy wrote:Zou effe naar Engeland rijden en bij Mo van Videotronics langs gaan. Je beste kans denk ik anders moet je wachten op een toevalstreffer of iemand een MS8/9 tube over heeft. Chassis is wel goed toch?
LOL.
Ik rij wel mee. Heb nog een Model2 dash, ID reader nodig. Leuke roadtrip

Wanneer gaan we. Ik wil daar nog wat Pubs bezoeken
Dan wordt het ineens een hele andere roadtrip. Zat meer te denken aan aanhanger mee, heenrijden, inladen, terugrijden.

Dat heb je snel geregeld!