Run to Arcade Sticker
Re: Run to Arcade Sticker
yup, maakt helaas wel uit. Zelfs als ik ze zelf teken en het resultaat is identiek aan het origineel dan is het een probleem. Zelfs als m'n dochtertje mario na tekent en ik druk het op een shirt is het een nintendo copyright...
Voor iedereen die betaald heeft gaan vandaag de shirts op de post. Morgen moeten ze binnen komen.
Laat maar weten wat je er van vindt.
Laat maar weten wat je er van vindt.
Hey Jinxz,
Ik had het geld overgemaakt met mijn vriendin haar rek nummer. Was dat vergeten te melden. Haar naam is J den Haan.
Beatmaster-P gaat effe kijken voor wat Jamma the Hut art dus daar hoor je nog van zodra ik meer weet.
btw: Mijn eerst volgende tattoo wordt Run to the Arcade. Weet alleen nog niet waar en hoe groot. Gestoord? Waarschijnlijk, maar ben er dan ook nog nooit van beschuldigd dat ik normaal ben
Ik had het geld overgemaakt met mijn vriendin haar rek nummer. Was dat vergeten te melden. Haar naam is J den Haan.
Beatmaster-P gaat effe kijken voor wat Jamma the Hut art dus daar hoor je nog van zodra ik meer weet.
btw: Mijn eerst volgende tattoo wordt Run to the Arcade. Weet alleen nog niet waar en hoe groot. Gestoord? Waarschijnlijk, maar ben er dan ook nog nooit van beschuldigd dat ik normaal ben

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:Hey Jinxz,
Haha nu ben ik al helemaal benieuwd.
In de overboeking stond 'Ratson' dus het is goed gekomen.
Hey,
Ik heb me shirt ontvangen.
Ziet er zeer goed uit.
Kwalitatief goed shirt en print. gaat hopelijk heel wat wasbeurtjes mee
HEEL blij mee.
Ik heb me shirt ontvangen.
Ziet er zeer goed uit.
Kwalitatief goed shirt en print. gaat hopelijk heel wat wasbeurtjes mee

HEEL blij mee.
De mijne waren ook binnen vandaag, erg tof dat kleine shadaloo logo labeltje. Geefvt net dat beetje extra om het exclusief te laten ogen. Heel erg bedankt.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Bedankt voor de reacties. Goed om te horen dat ze in goede handen zijn gekomen 

Gideon for president

ruderudie wrote:btw: Mijn eerst volgende tattoo wordt Run to the Arcade. Weet alleen nog niet waar en hoe groot. Gestoord? Waarschijnlijk, maar ben er dan ook nog nooit van beschuldigd dat ik normaal ben
Gideon for president!
Dat is nog eens dedication!
I received my T-shirt today. Thanks, it's great.
ckong wrote:I received my T-shirt today. Thanks, it's great.
subtiel

Hier ook alles netjes ontvangen. Shirts zijn van heel goede kwaliteit zo lijkt het.
Ook het shirtje voor de kleine man is erg mooi.
Ook het shirtje voor de kleine man is erg mooi.