Nieuwe dashboards zoals gebruikt in de Sega racers. Daytona USA, Scud Race, Daytona USA 2, Sega Rally, Sega Rally 2, Sega Rally 3, Scud Race etcetcetc.
25 euro, ex verzending naar NL.
Dit dashboard is genuine sega, er zitten wel 2 verschillen in met de 'oude' dashboards:
- De speakerroosters zitten in deze geintegreerde, bij de oude dashes was dit een los stuk gaas
- De oude dashboards hebben een hele glossy finish, deze zijn niet glossy
Dit krijg je dan, een gloednieuw dashboard:

Er zit geen art op/bij, gewoon het kale dash.
Verzending voor 1 dash is rond de 20-25 euro, hoe mee we in die doos proppen hoe goedkoper het wordt want we delen de verzendkosten naar NL gewoon door het aantal kopers. Als ik het precieze aantal weet kan ik ook zeggen wat t dash je precies gaat kosten.
Let wel, als ik het dash van mij naar jou moet sturen komt daar nog 6,75 euro bovenop voor verzending van mij naar jou, ophalen mag natuurlijk altijd, of meegeven aan iemand etcetcetc.
Niet voor de handel graag, alleen voor eigen gebruik, anders krijg ik gezeur.
Dus als je ECHTE interesse hebt, post dan hier even je naam en dan kijken we volgende week wie er meedoen en maken we het rond en bestel ik alles tegelijk.
Ik zal dan het totaal opvragen incl verzending en weet je dan exact te vertellen wat het je kost, dit wil ik dan graag voordat ik de bestelling plaats wel ontvangen, ik heb niet zoveel zin om voor iedereen voor te schieten en dan maar wachten wanneer wie wat ophaalt of niet.
Ik heb zelf al 1 dash nodig voor mijn Daytona USA cabinet, dus die gaat sowieso besteld worden, iedereen die mee wil liften kan meeliften op die bestelling.