opruiming

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
polderarcade
Active Level:
Active Level:

opruiming

Post by polderarcade » Mon Oct 10, 2011 20:41

ben een paar maanden geleden het huis uit gegaan en heb langzaam aan besloten een beetje te gan snijden in de collectie alles wat oud is gaat weg en alles wat dubbel is.

aub geen vragen heb je dit of heb je dit, een antwoord zie foto's

waarom op deze manier? heb de mogelijkheid alles aan een handelaar te verkopen. (wat ik persoonlijk niet graag doe)
Maar ik gun het meer aan medeverzamelaars omdat ik weet hoeveel geld en moete mijn eigen collectie in de jaren heeft gekost

liefst op halen(omgeving amsterdam midden in de polder geen openbaar vervoer), maar verzenden is bespreekbaar

Zie je iets waar je intresse in heb stuur even een pm of meld open wat je er voor over heb, ruilen voor iets leuks op game/arcade gebied wat ik nog niet heb is ook bespreekbaar

Vragen over iets graag foto nummer vermelden weet ik waar het over gaat.

Zou in de loop van de tijd wel meer weggaan maar maar met de hamster collectie op mijn oude kamer ben ik nog wel tijdje zoet met uitzoeken

1
Image
2
Image
3
Image
4
Image
5
Image
6
Image
7
Image
8
Image
9
Image
10
Image
11
Image
12
Image
13
Image
14
Image
15
Image
16
Image
17
Image
18
Image

(hoop niet dat ik in strijd ben met regels maar alles apart aan bieden met een prijsje erbij is niet te doen sorry)
rklok
Active Level:
Active Level:

Re: opruiming

Post by rklok » Tue Oct 11, 2011 10:18

luie verkoop :?
Image
polderarcade
Active Level:
Active Level:

Post by polderarcade » Tue Oct 11, 2011 18:16

en???
mag dat niet??

wil de spullen uit ouderlijk huis een beetje op ruimen
gezien er hier mensen zitten met de zelfde tik als mij, dacht ik meschien dat er iemand hier intresse in heeft.

en omdat ik er een hekel aan heb alle aan een of andere marktplaats graaier te verkopen.

de reden dat ik geen prijzen geef, geen idee wat ik moet vragen
ben een verzamelaar geen verkoper.
maar omdat ik mijn huis niet zo vol wil stapelen als de kamers in mijn ouderlijk huis besloten dat er wat weg moet

spijt me zeer dat ik er niet de tijd voor neem alles netjes uit te zoeken
maar ik heb er de tijd niet voor, kan ik iemand ergens een plezier mee doen graag wanneer niet DAN NIET
vind het al zonde genoeg dat ok moet gaan verkopen

mvg bart
jiggymf

Post by jiggymf » Tue Oct 11, 2011 18:19

ho jongens rustig, ik denk dat Ronnie het als grapje bedoelde

Dit mag voorzover ik weet prima Bart, alleen of het goed is voor je verkoop is een andere vraag (ik doe het zelf ook wel eens, niet altijd tijd om alle prijzen uit te zoeken).

mvg,
Arno
ne0

Post by ne0 » Tue Oct 11, 2011 18:28

Fucking hell waar komen al die a-relaxte gasten afgelopen tijd ineens vandaan, iemand een blik opengetrokken ofzo? Het wordt er niet gezelliger op zo.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Oct 11, 2011 19:03

polderarcade wrote:en???
mag dat niet??

Ja hoor, hier wel, geloof ik.
Ik vind de aanpak wat lui, that's all!, paar fotos maken en dan zeggen , laat maar weten wat je er voor over hebt.

Anyway, excuus als ik je op de tenen heb GETRAPT..
Image
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Tue Oct 11, 2011 19:35

rklok wrote:
polderarcade wrote:en???
mag dat niet??

Ja hoor, hier wel, geloof ik.
Ik vind de aanpak wat lui, that's all!, paar fotos maken en dan zeggen , laat maar weten wat je er voor over hebt.

Anyway, excuus als ik je op de tenen heb GETRAPT..

:) :lol: :twisted:
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Tue Oct 11, 2011 19:42

Ik denk idd niet dat je je shizzle op deze manier moet "dumpen" hierzo. Beetje meer dedication zou prettig zijn; tis hier geen marktplaats of ebay. Volgens mij is het heel makkelijk om eea even netjes te maken met goede foto's en vraagprijzen. Als je een verzamelaar bent zou je van de meeste zaken die je aanbiedt moeten weten wat ze waard zijn...

Succes
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
goatboy

Post by goatboy » Tue Oct 11, 2011 19:47

Tis gewoon meuk wat ie snel kwijt wil. Bonami? ;)
polderarcade
Active Level:
Active Level:

Post by polderarcade » Tue Oct 11, 2011 21:38

Ook sorry van mijn zijde wel erg vel gereageerd een gevalletje eerst schrijven dan denken :oops:
Was weer een lange dag
En ja ik heb lange tenen sta je snel op :wink:

Wat prijzen betreft vind ik erg moeilijk is erg persoonlijk vind ik als ik iets graag wil geef ik er meer voor dan wanneer ik het niet nodig heb/wil
Heb me nooit met markt waarde bezig gehouden was gewoon aan het verzamelen als ik iets vond wat ik nog niet had keek ik voor mezelf of ik het de prijs waard vond of niet
Uitijndelijk dingen in de collectie waar ik te veel voor heb betaald omdat ik het wou hebben en dingen die ik als koopje heb gevonden en die achteraf nog wat waard zijn
Vandaar dat ik zeg doe maar een bod.

Tis gewoon meuk wat ie snel kwijt wil. Bonami?
Zat ik ook aan te denken wil er graag eens langs gaan zover ik weet hebben ze daar een thunder blade die ik graag eens wil zien.
Maar voor voorlopig heb ik wat verhuis dozen gevonden en gooi ik de boel maar even in de kelder.
(tot die ook weer vol is)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Oct 11, 2011 21:52

Ik ben deze gast op Eurocade tegengekomen en kan niet anders zeggen dat het een zeer fijne kerel is.
Typisch gevalletje van miscommunicatie en iets te lange tenen. Laten we doen alsof er niets is gebeurd ;)

Niet iedereen is een held in dit soort verkoopdingen. Lees ook eerst even de verkoopregels goed door en probeer je daar aan te houden. Succes!
ckong

Post by ckong » Tue Oct 11, 2011 22:08

Psykick wrote:Ik ben deze gast op Eurocade tegengekomen en kan niet anders zeggen dat het een zeer fijne kerel is.

+1. Afgelopen zaterdag nog gesproken, tijdens een kleine raid.

Bart, ik denk wel dat je op MP meer kans hebt, wat je aanbiedt ligt niet echt in de smaak van de jongens hier. PAL enzo wordt al snel minderwaardig gevonden.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Oct 12, 2011 15:55

ckong wrote:PAL enzo wordt al snel minderwaardig gevonden.

:D whut he said.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Wed Oct 12, 2011 23:14

We hadden in plaats van te discussieren over de manier van aanbieden ook de koppies bij elkaar kunnen steken en de prijsjes er aan vast kunnen plakken. Had net zo lang geduurd ;)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Post Reply