WTB: DSB2 Sound board
WTB: DSB2 Sound board
Ook zoek ik een dSB2 sound board, die ik kan gebruiken met mijn SR2 en Daytona 2 cage , er hoeven geen sound roms in te zitten.
Last edited by jiggymf on Mon Oct 10, 2011 18:32, edited 2 times in total.
- Beatmaster-P
- Active Level:
Re: WTB: Sega rally 2 drive board eprom/chip + DSB 2 sound b
Had Ye Olde Geezer deze eproms niet?
OIIIIIIIO
Beatmaster-P wrote:Had Ye Olde Geezer deze eproms niet?
Nee, krijg m niet te pakken en op zn site had hij alleen de daytona 2 drive board eprom (die heb ik dan ook gelijk besteld).
De anderen stonden er niet. Misschien heb ik geluk als hij terugmailt dat hij t wel heeft, maar heb in 2 weken tijd nog niks van m gehoord.
Zit net te denken, volgens mij kan je die roms zelf maken/proggen whatever (sound roms voor SR2/daytona 2, en SR2 drive boatd roms).
.
Ahouuuuud? ^^
- Beatmaster-P
- Active Level:
dacht ik ook hoor, maar net als Sean van mcs duurt t ff voor zij reageren,
gewoon achteraan zitten...
gewoon achteraan zitten...
OIIIIIIIO
jiggymf wrote:Beatmaster-P wrote:Had Ye Olde Geezer deze eproms niet?
Ahouuuuud? ^^
Zie PM.
Allright, andy kon me er toch aan helpen. Die dingen waren echt cheap dus heb ze maar besteld (drive board roms).
De audio roms was een ander verhaal, die zijn best duur in verhouding (40 pond per set en daar zitten 5 roms in, dus 80 pond voor SR2 en Daytona USA 2 bij elkaar), maar ik heb ze ook maar besteld, gemak dient de mens...
Nou alleen nog een DSB2 soundboard mocht iemand die nog hebben, die kon er niet meer af vandaag ^^
De audio roms was een ander verhaal, die zijn best duur in verhouding (40 pond per set en daar zitten 5 roms in, dus 80 pond voor SR2 en Daytona USA 2 bij elkaar), maar ik heb ze ook maar besteld, gemak dient de mens...
Nou alleen nog een DSB2 soundboard mocht iemand die nog hebben, die kon er niet meer af vandaag ^^