Gezocht - pcbeetjes
Gezocht - pcbeetjes
Ik ben op zoek naar een niet al te dure pcb-jamma.
Heeft iemand nog iets liggen dan hoor ik het graag.
Maakt me niet zo veel uit wat voor spel het is, ik hou van fighters, shmups en puzzle.
Let me know please.
ps. Nu ik overigens uitgelachen ben over de epische marqueegrap kom ik erachter dat ik
eigenlijk ook een marquee met art/reclame wil. Mocht iemand nog iets hebben dan zou ik het graag kopen.
Heeft iemand nog iets liggen dan hoor ik het graag.
Maakt me niet zo veel uit wat voor spel het is, ik hou van fighters, shmups en puzzle.
Let me know please.
ps. Nu ik overigens uitgelachen ben over de epische marqueegrap kom ik erachter dat ik
eigenlijk ook een marquee met art/reclame wil. Mocht iemand nog iets hebben dan zou ik het graag kopen.
Last edited by Marc on Mon Oct 10, 2011 16:16, edited 1 time in total.
Re: Gezocht - pcbeetjes
Hier kan allicht iemand je wel aan helpen, maar het zou fijn zijn als je jezelf eerst even voorstelt
viewtopic.php?f=5&t=50
Welkom alvast
viewtopic.php?f=5&t=50
Welkom alvast

Thx, ja ik was al eerder lid (Redneck), maar door een ander emailadres kon ik mijn ww niet meer terugvinden, dus een nieuwe account aangemaakt.
Twee jaar geleden een Atomiswave van Erik gekocht en door verbouwing weinig mee gedaan, nu staat ie weer in de kamer en wil er graag wat spellen bij.

Twee jaar geleden een Atomiswave van Erik gekocht en door verbouwing weinig mee gedaan, nu staat ie weer in de kamer en wil er graag wat spellen bij.

O misschien kan een van de admins je account herstellen naar je nieuwe e-mail, dan ben je niet al je posts kwijt
Wist niet dat dat kan, maar maakt voor mij niet zoveel uit eigenlijk, had destijds alleen een paar noob posts geplaatst.
Ok, dan laten we het oude account voor wat het is 

Marc wrote:..... Maakt me niet zo veel uit wat voor spel het is, ik hou van fighters, shmups en puzzle.
Ik zou wat kritischer zijn, er is veel bagger op de markt en dan is zelfs een goedkope game nog teveel betaald, Ga je wat oriënteren en beslis dan. Reken op ongeveer € 50 voor een redelijk leuke game, voor € 80 heb je meer dan genoeg keus.
Trouwens leuk om de Atomiswave weer te zien. Ik kan me je ook nog wel herinneren, geloof ik. Ik hoop dat je alsnog veel plezier krijgt met de cab.
Bedankt Erik, ja ik reken ook op ong. tussen de 50 en 100 voor een game die me aanstaat.
Ik herinner me die dag ook nog goed, mooi weer, veel kasten en gezellige mensen.
Je hebt nog meegeholpen de monitor te draaien als ik me goed herinner.
Ik herinner me die dag ook nog goed, mooi weer, veel kasten en gezellige mensen.
Je hebt nog meegeholpen de monitor te draaien als ik me goed herinner.
Niemand met een lijstje van spellen? 

Marc,
Psykick had pcb's te koop op de meet.
Misschien heeft hij er nog wat over voor de verkoop.
PM hem is.
PM hem is.
Mss heeft Ken die Street Fighter CPS2 game nog?
Plaats anders ook een WTB op AO. Kwam laatst nog een Uo Poko voorbij voor 8500 yen incl. verzending ...
Plaats anders ook een WTB op AO. Kwam laatst nog een Uo Poko voorbij voor 8500 yen incl. verzending ...
Team 15 kHz
Da Dude wrote:Marc,
PM hem is.
Thx, aantal dagen geleden al een pm naar hem gestuurd, maar nog geen antwoord helaas.
viewtopic.php?f=7&t=3333&p=35955&hilit=retrogamertje
spellen zijn er nog steeds a 25 euro per stuk alle 3 voor 70 euro ex porto
spellen zijn er nog steeds a 25 euro per stuk alle 3 voor 70 euro ex porto
Jamma
cadilac and dinosaurs
Deze graag, pm me svp voor betalingsgegevens.
Alvast bedankt.
cadilac and dinosaurs
Alvast bedankt.
inmiddels is er 125 euro geboden voor alle 3 en 50 euro voor caddilacs
das lelijk. eerst prijs 1 noemen en dan prijs 2.
Lijkt wel een beetje op de ervaring die je zelf had met 2 heren een tijdje geleden uit schiedam
Lijkt wel een beetje op de ervaring die je zelf had met 2 heren een tijdje geleden uit schiedam
Waarom bied iemand uit het niets € 125,- in 25 minuten voor iets wat je al maanden aanbied voor € 70,- ?
Gaat echt helemaal nergens over !
Gaat echt helemaal nergens over !
Marc wrote:Jamma
cadilac and dinosaurs
Alvast bedankt.
onthoud wel dat het hier om een bootleg gaat, zoals besproken in de thread die retrogamertje al linkte.
en is dat iemand van nozomi die binnen 25 minuten heeft geboden of was dat toevallig iemand van marktplaats?
sorry voor de kritische vragen maar het is enigszins vreemd
Typische handelaar die zich probeert te verrijken over forums als deze.
Gewoon nokken met zulke gasten, dragen niks bij aan de community.
Gewoon nokken met zulke gasten, dragen niks bij aan de community.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Opzouten hier Retrogamertje, jouw soort is hier niet gewenst.
Of moet ik een boekje open doen over je verleden?
Marktplaats advs met 'gezocht Amiga's , spelcomputers en games voor zieken en gehandicapten', gratis, en alles wat je van goedgelovige en eerlijke mensen kreeg, onder een andere nick keihard doorverkopen op MP en communities?
Of moet ik een boekje open doen over je verleden?
Marktplaats advs met 'gezocht Amiga's , spelcomputers en games voor zieken en gehandicapten', gratis, en alles wat je van goedgelovige en eerlijke mensen kreeg, onder een andere nick keihard doorverkopen op MP en communities?
retrogamertje wrote:inmiddels is er 125 euro geboden voor alle 3 en 50 euro voor caddilacs
http://computer-software.marktplaats.nl ... ind=1&fs=1
op marktplaats staat hij er sinds half 1 vanmiddag op, 3 keer bekeken. mag ik wat van dat magische marktplaats lokpoeder?
En weg is het bod, eigenaardig. Lol.
Hij probeert ze ook al op gameroom.be te slijten sinds 13 augustus onder dezelfde naam.
Hij probeert ze ook al op gameroom.be te slijten sinds 13 augustus onder dezelfde naam.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:En weg is het bod, eigenaardig. Lol.
het heeft er waarschijnlijk nooit gestaan

Bannen die gast!