ZiEk wrote:geen probz man....me al lang geleden op.
Die screams waren idd irritant. Het mainpodium was 2 stands verder en daar werden vaak goodies rondgegooid. Het probleem is dan dat de gemiddelde 16 jaar oude bezoeker denkt dat je met hard schreeuwen sneller een goodie naar je kop toegeworpen krijgt

De temperatuur was niet te harden. Naast ons had Warner Bros een gesloten stand gebouwd die met een airco was gekoeld. Probleem was dat die airco niet buiten de warme lucht afvoerde maar 1 meter naast hun stand... Hij gaf op een display aan "16 graden binnen, 34 graden buiten". Ze hadden ook te laat ingezien dat de dakluiken van de hal open konden en toen ze ze eindelijk open gingen was het al te warm.
De pods blijft een probleem. Ze moeten neergezet worden omdat ze debug PS3's bevatten en op slot kunnen. Daarnaast levert Sony vaak pods gratis en die 3 redenen zijn voor standhouders niet te omzijlen.
Hoe vet zou het zijn om gewoon Cabs neer te zetten.
Ik ga helpen om tourneys te organiseren maar ik zit meer te hopen op een toer zoals de Fightclub toer in de US en UK. In de US hadden ze trouwens sticks aangesloten op de pods...
Dutchnoobz zijn beesten in het runnen ervan dus die moeten daar 100% bij betrokken worden.
Streamen is KEY in een goed toernooi. Voorheen werd er wel eens gedacht dat streamen er voor zorgde dat nieuwsgierige lui niet op zouden komen dagen op toernooien (geen cash vangen dus) en gewoon de streams vanuit thuis zouden kijken. Maar dat is BS gebleken. Sommige streams worden door 50.000 man bekeken, die kun je anders toch nooit op een venue kwijt.
Ik heb contact met Team Spooky en ken het rijlen en zijlen van streams. Daarnaast zijn er in NL al een aantal community members aktief bezig met streamen van compo's dus dat komt wel goed.
De originele sticks hebben inderdaad wat weinig ruimte om op te rusten maar daar zijn de sticks ook niet voor bedoeld

Je moet spelen met de stick

De XL versies liggen heerlijk in de hand en vooral goed op schoot. Bij de TE drukken de voetjes van de stick in je bovenbeen maar bij de XL vallen ze net naast je schoot. Ook ligt het gewicht iets hoger dan de TE waardoor je minder snel de behuizing in beweging brengt i.p.v. de stick.