Gratis: Commodore spulletjes
Gratis: Commodore spulletjes
Ik heb nog liggen:
- Commodore 64 Cageman
- tapedrive in doos Cageman
- diskdrive (volgens mij een 1541 en een 1571 oid, kan t even checken) Cageman
- power cartridge en nog een cartridge Cageman
- arcade sticks (volgens mij 2 of 3) Cageman
Verder heb ik nog (maar moet nog even zoeken waar):
- Amiga 500 plus (werking onbekend, als het goed is wel met zo'n kaart onderin voor dos emulatie), in originele doos Joeks
- Amiga 1000 voor onderdelen Joeks?
- hoop kabels voor bovenstaande, extra adapters etc
- externe diskdrives voor de amiga Joeks
- een stapel amiga magazines
Kan ik hier iemand blij mee maken (gratis, zelf ophalen), anders gaat het de clico in.
- Commodore 64 Cageman
- tapedrive in doos Cageman
- diskdrive (volgens mij een 1541 en een 1571 oid, kan t even checken) Cageman
- power cartridge en nog een cartridge Cageman
- arcade sticks (volgens mij 2 of 3) Cageman
Verder heb ik nog (maar moet nog even zoeken waar):
- Amiga 500 plus (werking onbekend, als het goed is wel met zo'n kaart onderin voor dos emulatie), in originele doos Joeks
- Amiga 1000 voor onderdelen Joeks?
- hoop kabels voor bovenstaande, extra adapters etc
- externe diskdrives voor de amiga Joeks
- een stapel amiga magazines
Kan ik hier iemand blij mee maken (gratis, zelf ophalen), anders gaat het de clico in.
Last edited by jiggymf on Mon Oct 03, 2011 13:26, edited 2 times in total.
Re: Gratis: Commodore spulletjes
Is de C64 boxed? Welke staat?
nee gewoon een losse (2e modelletje, die 'moderne').
Ik heb m weleens aangehad, staat is werkend (wel een jaar geleden ofzo). Uiterlijk ziet hij er eigenlijk best prima uit. Kan wel piccie maken voor je als je wilt?
Ik heb m weleens aangehad, staat is werkend (wel een jaar geleden ofzo). Uiterlijk ziet hij er eigenlijk best prima uit. Kan wel piccie maken voor je als je wilt?
Een piccie? Nou, graag dan
Wil al een tijdje een C64 hebben, maar neem nooit de moeite te kopen 

Die Amiga spullen zie ik misschien wel zitten.
Heb gisteren een Amiga 500 gekocht op de Bonami beurs, maar niet helemaal functioneel
Diskdrive gaar ofzo.
Heb gisteren een Amiga 500 gekocht op de Bonami beurs, maar niet helemaal functioneel

jiggymf wrote:Deze wil je wel cage, geen krasje, geen vlekje, 0 verkleuring. (adapter zit er ook bij overigens, meot die ff opsnorren)
Ik neem 'm graag van je af

Vet zeg, met Final Cardrigde 3 en de powercardridge.
Mooi man. Als cageman afhaakt kom ik het graag halen
Mooi man. Als cageman afhaakt kom ik het graag halen
C64 spul en toebehoren reserved voor Cageman (sorry Da Dude)
@joeks: werking van de a500 plus is onbekend, maar toen hij de doos inging werkte hij (heb geen monitor meer om te testen). Bij de 500 plus is het echter altijd de vraag hoe de staat van de batterij intern is, maar dat is probably niks wat Cageman niet kan fiksen. U vraagt, wij draaien.
@joeks: werking van de a500 plus is onbekend, maar toen hij de doos inging werkte hij (heb geen monitor meer om te testen). Bij de 500 plus is het echter altijd de vraag hoe de staat van de batterij intern is, maar dat is probably niks wat Cageman niet kan fiksen. U vraagt, wij draaien.
@jiggymf als je de Amiga dingen voor mij zou kunnen reserveren, graag
Als De A500+ niet werkt is er anders altijd wel wat van te maken / gebruiken. Ook vooral diskdrives kan ik wel gebruiken.. Die van mijn A500 is sowieso waarschijnlijk kapot.

joeks wrote:@jiggymf als je de Amiga dingen voor mij zou kunnen reserveren, graagAls De A500+ niet werkt is er anders altijd wel wat van te maken / gebruiken. Ook vooral diskdrives kan ik wel gebruiken.. Die van mijn A500 is sowieso waarschijnlijk kapot.
ik leg de externe drives voor de amiga dan ook wel apart voor je, heb je dat in ieder geval al. Maar die 500 werkt gewoon hoor normaal gesproken. Ik trek ook wel een arcade stikje stiekem weg uit de set van Cageman voor je, vind hij vast niet erg

jiggymf wrote:Ik trek ook wel een arcade stikje stiekem weg uit de set van Cageman voor je, vind hij vast niet erg
Vanzelfsprekend niet

Roep maar even wanneer ik het kan afhalen, jiggy. Kan eventueel vanmiddag al, ik ga zo weg van kantoor (hopelijk).
insert *hoover* smilie 

Cageman wrote:jiggymf wrote:Ik trek ook wel een arcade stikje stiekem weg uit de set van Cageman voor je, vind hij vast niet erg
Vanzelfsprekend niet
Roep maar even wanneer ik het kan afhalen, jiggy. Kan eventueel vanmiddag al, ik ga zo weg van kantoor (hopelijk).
ik 'werk' thuis, dus je bent welkom :p
Ok, ik PM je even mijn email adres, mail me dan even je adresgegevens (dat leest wat makkelijker met 140km/u in plaats van browsen op Nozomi.nl
)

@jiggymf Ik kan in principe vrijdag, zaterdag en zondag de hele dag. Anders eventueel
's avonds. Laat maar weten wanneer jou het beste uitkomt.
's avonds. Laat maar weten wanneer jou het beste uitkomt.
Hoppekee. Mint C64 + drive en toebehoren afgehaald, waarvoor dank.
Leuk je even te hebben gesproken, en vette lineup van cabs even gezien
Ik voel een brabantse meet roadtrip aankomen 
Leuk je even te hebben gesproken, en vette lineup van cabs even gezien

juiiiiiist now we're talking 

Alles heeft een goed nieuw thuis gekregen. Slotje