Ik had nog beloofd deze info te delen.
Ik heb de laatste tijd wat cabs opgehaald, meestal huurde ik dan een overdekte aanhanger, en was ik zo rond de 50e voor een halve dag kwijt. Dit lukt allemaal prima voor 1 cab, bijvoorbeeld een naomi formaat, maar als het groter/zwaarder wordt, of je wil meer dan 1 cab vervoeren dan wordt het wat lastiger.
Dan kom je uit op een busje, bij voorkeur met een laadklep. Dit hakt erin, even een halve dag zo'n busje huren kost je zo 150 euro en dan moet je niet al te veel kilometers maken. Dikke borg moet je betalen etc.
Nou heb ik voor mijn scudrace een verhuisbedrijf hier in de buurt ingehuurd, die hebben mijn scud race twin opgepikt op de afgesproken tijd, netjes ingepakt en beschermd, vastgezet, vervoerd, en netjes thuis afgeleverd en op de plek van bestemming gedropt. De kosten hiervan waren goedkoper dan zelf een busje huren en sjouwen! Het kostte me 100 euro, veel geld, maar in vergelijking tot wat het je kost als je het zelf doet erg de moeite!
Het was dit bedrijf, doe er je voordeel mee mocht je ooit zoiets nodig hebben, ik ben heel tevreden:
Verhuis & Vervoer Service Breda
Keersbergenstraat 34
bakxkoeriers@live.nl
Cabs ophalen: verhuisbedrijf!
Re: Cabs ophalen: verhuisbedrijf!
Goede tip! Gewoon een verhuisbedrijf inhuren. 

goatboy wrote:Goede tip! Gewoon een verhuisbedrijf inhuren.
Mijn vrouw kwam ermee en toen zei ik 'nee joh, dat is stervensduur'..........
Het ligt zo voor de hand, dat je er haast niet aan denkt

Het is echt briljant. Veul hendiger 

-
- Active Level:
Werk hier altijd met open aanhanger gaat prima

Een keer voor een g-loc en afterburner delux kleine vrachtwagen/bus gehuurd zonder laat klep (minder kan ik melden met de hand intillen
)

voorderest alles altijd in aan hanger, 2 dubble zitdown racers tegelijk is het max zijn we achter 300 kg per stuk waren niet te tillen en merkte het goed met rijden,
begonnen met aan hanger huur op gegevenmoment heeft een kennis een aanhanger gekocht en die rijd altijd inruil voor benzine en etens kosten
de rit om de kast te halen is toch de helft van het plezier
dus ik zeg gewoon een kennis zoeken die het leuk vind om te helpen

Een keer voor een g-loc en afterburner delux kleine vrachtwagen/bus gehuurd zonder laat klep (minder kan ik melden met de hand intillen

voorderest alles altijd in aan hanger, 2 dubble zitdown racers tegelijk is het max zijn we achter 300 kg per stuk waren niet te tillen en merkte het goed met rijden,
begonnen met aan hanger huur op gegevenmoment heeft een kennis een aanhanger gekocht en die rijd altijd inruil voor benzine en etens kosten
de rit om de kast te halen is toch de helft van het plezier
dus ik zeg gewoon een kennis zoeken die het leuk vind om te helpen
"Ik heb schijt aan akkers"
Epic.

Wat een vet ding, die Afterburner DLX.. if only..
Epic.

Wat een vet ding, die Afterburner DLX.. if only..

-
- Active Level:
[offtopic]
sorry maar je mist een letter
"Ik heb schijt aan kakkers"
ben en blief un boer
(vandaar de ruimte)
afterburner zeer leuk maar een project waar ik hoofdpijn van ga krijgen ben ik bang
ben en blief un boer

afterburner zeer leuk maar een project waar ik hoofdpijn van ga krijgen ben ik bang

polderarcade wrote:[offtopic]
ben en blief un boer(vandaar de ruimte)
Hahahahaha!! Die 'K' valt weg op de foto