OK jongens, even een update. Sinds half december wordt er weer druk aan de gameroom gewerkt, ik heb gelukkig goede hulp, dus er zit nu echt schot in. Moet ook wel, want inmiddels heb ik overal cabs gestald die om een mooie plek in mijn gameroom schreeuwen.
Dus hier is de progress van de afgelopen 3 weekenden (zo ongeveer):

Hier is een foto van de andere ruimte in de schuur. Die zal straks gebruikt worden voor algemeen opslag, en ik richt een kleine werkplek in om aan PCB's, cabs en dergelijke te kunnen knutselen. Op dit moment staan er tijdelijk twee upright Star Wars cabs in die ik kort geleden voor iemand uit Engeland heb meegenomen, Ze zijn op doorreis naar Oost Europa.

Tot zover de update. Het lijkt allemaal erg eenvoudig, maar sommige zaken vragen toch wel enige planning. De electra bijvoorbeeld. Straks staat de ruimte vol met cabs en dan kun je ze haast niet meer individueel aan en uit zetten, ook omdat de schakelaar soms aan de achterkant zit. Daarom heb ik straks naast de deur een schakelpaneel met 32 schakelaars, voor cabs, plafondverlichting (in zone's), wandverlichting (en voor neon bv.), buitenverlichting, etc. Bovendien krijgt de schuur een eigen meterkast met krachtstroom groepen waar ik met één schakelaar alle stroom kan uitzetten. Handig.
Volgende uitdaging dient zich al weer aan: de inrichting. In eerste instantie wilde ik er echt een donker 'hol' van maken, met wat neon en zo, maar dat is eigenlijk zonde want sommige klassieke cabs hebben prachtige art en die moet wel te bewonderen zijn. Dus ik ben weer bij af.
dit is hoe het zou moeten zijn:

hèhèhè, ach ja, dromen mag toch?