Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball
Re: Jig's Gameroom / Arcade room
Ligt jiggie nu onder een 45kg zware monitor, of werkt alles weer 

Lol nee ik leef nog :p
+1 Cageman
Lag een losse print tussen alle kabels gemoffeld, onaangesloten. Kon ook aan de vorm gelijk zien waar hij hoort normaal, klepje onder het CP waar nu dus niks zat. Daar weer gemonteerd, alle kabels nagelopen en de kabel gevonden die erop hoort en wooohoo werken.
Denk dat de monitor en keer is vervangen en ze niet de moeite hebben genomen alles netjes aan te sluiten.
Maaaar.....M'n eerste fix/repair ^^
+1 Cageman
Lag een losse print tussen alle kabels gemoffeld, onaangesloten. Kon ook aan de vorm gelijk zien waar hij hoort normaal, klepje onder het CP waar nu dus niks zat. Daar weer gemonteerd, alle kabels nagelopen en de kabel gevonden die erop hoort en wooohoo werken.
Denk dat de monitor en keer is vervangen en ze niet de moeite hebben genomen alles netjes aan te sluiten.
Maaaar.....M'n eerste fix/repair ^^
Ergens deze week Crazy Taxi High Roller ophalen 
En heel stiekem al licht zoekende naar Initial D (3?) GDrom en outrun 2 (non SP) type 1 GD Rom en een Jambo! Safari cart als ik er een kan vinden voor een leuke prijs.

En heel stiekem al licht zoekende naar Initial D (3?) GDrom en outrun 2 (non SP) type 1 GD Rom en een Jambo! Safari cart als ik er een kan vinden voor een leuke prijs.
Vanwaar de normale OR2, en niet SP?
Cageman wrote:Vanwaar de normale OR2, en niet SP?
Crazy taxi HR is chihiro type 1. Outrun 2 draait op type 1, outrun 2SP alleen op type 3
Change of plans, ga zaterdag de Crazy Taxi van Peet1979 ophalen en misschien ook zijn Aero City.
Ik ben ook aan het rondkijken voor een initial d(1,2 of 3) gdrom (zie vraag hierover in Arcade sectie) en naar een losse Jambo! Safari cart.
Ik heb deze laatste aangeboden gekregen voor 300 euro, gevoelsmatog klonk dat erg hoog. Wat zou ik daar normasl voor moeten betalen??
Mvg,
Arno
Ik ben ook aan het rondkijken voor een initial d(1,2 of 3) gdrom (zie vraag hierover in Arcade sectie) en naar een losse Jambo! Safari cart.
Ik heb deze laatste aangeboden gekregen voor 300 euro, gevoelsmatog klonk dat erg hoog. Wat zou ik daar normasl voor moeten betalen??
Mvg,
Arno
Zo, net terug van Peet1979, Crazy Taxi staat binnen.
Gelijk maar zn chopped naomi maar meegenomen, de aero city was niet echt iets voor mij (lag niet aan het ding zelf, was in hele goede staat).
Straks pics, nu eerst BIER!
Gelijk maar zn chopped naomi maar meegenomen, de aero city was niet echt iets voor mij (lag niet aan het ding zelf, was in hele goede staat).

jiggymf wrote:Zo, net terug van Peet1979, Crazy Taxi staat binnen.
Aero City komt nog wel, Moet nog bij je groeien denk ik.

Wat is je streven eigenlijk? Je hebt binnen notime een hoop meuk aangeschaft (niet naar bedoeld trouwens) De eerste komende maanden de kasten cleanen / opknappen? Beetje gamen misschien?

Proost trouwens.

Ja de naomi had hij idd net een week.
Met name het geen wielen hebben van de aero stond me tegen
Verder een superding.
Streven is nu even geen cabs meer (misschien nog 1 met een getate scherm als ik eruit ben of ik shmups wil) maar hardware, wat mvs carts, andere games in de CT cab, namco 256 etc. En even wat projecten lezen hier of ik er vertrouwen in heb geleidelijk 1 van de kasten in nieuwstaat te brengen.
Maar doel is met name bier+gamen
Proost!!
Met name het geen wielen hebben van de aero stond me tegen

Streven is nu even geen cabs meer (misschien nog 1 met een getate scherm als ik eruit ben of ik shmups wil) maar hardware, wat mvs carts, andere games in de CT cab, namco 256 etc. En even wat projecten lezen hier of ik er vertrouwen in heb geleidelijk 1 van de kasten in nieuwstaat te brengen.
Maar doel is met name bier+gamen

Proost!!
Ja, cool hoor.
Kijk wel uit voor het risico dat je de hobby sneller zat bent (of niet meer weet waar je moet beginnen) dan wanneer je je collectie wat langzamer opbouwt. Genoeg mensen die na supersnel opbouwen van een verzameling er óf weinig meer mee doen, óf de boel van de hand doen. Ik hou zelf wel van wat langzamer opbouwen van het eea, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders
Kijk wel uit voor het risico dat je de hobby sneller zat bent (of niet meer weet waar je moet beginnen) dan wanneer je je collectie wat langzamer opbouwt. Genoeg mensen die na supersnel opbouwen van een verzameling er óf weinig meer mee doen, óf de boel van de hand doen. Ik hou zelf wel van wat langzamer opbouwen van het eea, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders

Ik hou daar ook van, maar dan moet ik niet steeds alles tegelijk tegenkomen ><
Gaat nu rustig aan , lekker spelen en af en toe wat nieuwe games. Komt goed
Gaat nu rustig aan , lekker spelen en af en toe wat nieuwe games. Komt goed
Nogmaals bedankt Arno voor de fijne en geslaagde deal! Heel veel plezier ermee en post snel wat pics 
Als ik echt heimwee krijg kom ik nog weleens bij je langs om te gamen!
Game on !!

Als ik echt heimwee krijg kom ik nog weleens bij je langs om te gamen!
Game on !!
Pics or...
Heel vreemd probleem met de chopped naomi (was bekend, peet vertelde het euvel).
De controls van player 1, daarvan blijft de down hangen. Dus als ik in test mode ga, en ik ga naar de input test dan staat 'down' default op on. Ik heb P1 en P2 kabels al verwisseld (geen effect), zelfs als ik alle kabels uit zowel de P1 als P2 buttons en sticks trek geeft hij nog steeds DOWN=ON. Het ligt dus niet aan de stick, en ook niet aan de wirelooms.
Anyone?
De controls van player 1, daarvan blijft de down hangen. Dus als ik in test mode ga, en ik ga naar de input test dan staat 'down' default op on. Ik heb P1 en P2 kabels al verwisseld (geen effect), zelfs als ik alle kabels uit zowel de P1 als P2 buttons en sticks trek geeft hij nog steeds DOWN=ON. Het ligt dus niet aan de stick, en ook niet aan de wirelooms.
Anyone?
Trek de loom ook eens uit de IO zodat er echt helemaal niks connected is aan draadjes of wat dan ook. Doet ie het dan nog dan is waarschijnlijk de IO board naar de kloten of is er iets mis met het filterboard van je naomi. Kortom, gewoon ff vrolijk wat parts omwisselen dan zie je het vanzelf.
ne0 wrote:Trek de loom ook eens uit de IO zodat er echt helemaal niks connected is aan draadjes of wat dan ook. Doet ie het dan nog dan is waarschijnlijk de IO board naar de kloten of is er iets mis met het filterboard van je naomi. Kortom, gewoon ff vrolijk wat parts omwisselen dan zie je het vanzelf.
Al gedaan, problem persists. Zal eens van naomi wisselen.
Inderdaad, Trial and error. Effe je Naomi mobo omwisselen dan weet je dat die ok is. Als het de stick niet is dan kan het een diode zijn op het i/o board wat gesprongen is. Vervangen van i/o dus.
Hassan stuurt een io board op, alkes getest, is het enige wat overblijft ^^
Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.
Cageman wrote:Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.
Effe offtopic: Heb nog die defekte NAC voeding. Wil je die hebben voor parts of zo Arjan?
- Henk.
Cageman wrote:Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.
Allrighty, its yours als dat inderdaad het probleem is.
jiggymf wrote:Cageman wrote:Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.
Allrighty, its yours als dat inderdaad het probleem is.
Thanks! Dan heb je een biertje van me tegoed

goatboy wrote:Effe offtopic: Heb nog die defekte NAC voeding. Wil je die hebben voor parts of zo Arjan?
- Henk.
Graag!
Deal!
Stand van vandaag: 4 uur Crazy Taxi, plaats 10 hoogste score :/
1 uur puzzle bobble
En een halve krat bier...wordt weer zwaar morgenochtend...
Stand van vandaag: 4 uur Crazy Taxi, plaats 10 hoogste score :/
1 uur puzzle bobble
En een halve krat bier...wordt weer zwaar morgenochtend...