Free: JVC Home Cinema system
Free: JVC Home Cinema system
Ik heb nog over:
Een JVC Home cinema systeem. Compleet met subwoofer en 4 satteliet speakers, afstandsbediening.
Werkt uitstekend, jaar of 3 oud.
Ik heb het typenummer niet geckeched, maar volgens mij is het deze: (ziet er in ieder geval PRECIES zo uit)
http://www.comparestoreprices.co.uk/dvd ... c-ths3.asp
Vind het zonde om weg te gooien omdat hij nog echt prima is, heel leuk voor in een gameroom.
Prijs: gratis afhalen
Ruilen voor kratje bier of leuke pcb/mvs/whatever mag natuurlijk altijd ^^
Een JVC Home cinema systeem. Compleet met subwoofer en 4 satteliet speakers, afstandsbediening.
Werkt uitstekend, jaar of 3 oud.
Ik heb het typenummer niet geckeched, maar volgens mij is het deze: (ziet er in ieder geval PRECIES zo uit)
http://www.comparestoreprices.co.uk/dvd ... c-ths3.asp
Vind het zonde om weg te gooien omdat hij nog echt prima is, heel leuk voor in een gameroom.
Prijs: gratis afhalen
Ruilen voor kratje bier of leuke pcb/mvs/whatever mag natuurlijk altijd ^^
Re: Free: JVC Home Cinema system
Ik zou zeggen reserveer hem maar voor mij, ik ga dan eens kijken of ik hem kan gebruiken voor mijn race setup. Kratje bier of een PCB'tje geen probleem 
Kan je er trouwens wel een externe bron op aansluiten zodat je 5.1 kan uitsturen? Thnx!

Kan je er trouwens wel een externe bron op aansluiten zodat je 5.1 kan uitsturen? Thnx!
Reserved voor Hassan
Daar gaat mijn Hyper Stimulator erg blij mee zijn hoop ik 

First dibs voor een ritje als dat ding af is ^^
Anytime!
Is best een leuk setje van JVC, had hem zelf ook tot dat ik een betere erfde. Heb de JVC aan mijn broer weggegeven.
Veel plezier ermee Hasan
Veel plezier ermee Hasan

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Thnx Gideon, hij gaat als het goed is gebruikt worden voor de Race simulator, dus meer dan voldoende. Je krijgt het vanzelf wel te zien t.z.t.
Ik zet m wel aan de kant hassan, opsturen heeft niet zoveel nut als je hier binnenkort toch langskomt voor de scudrace
Ok no p!