Ik begin dan maar met de aanwinsten van vandaag, geruild met een maatje van me die even een dagje langskwam.
- MVS Sengoku 3 full kit
- MVS Real Bout FF special full kit
- CPS2 1944: The loopmaster
- CPS2: Dimahoo
Gameholic wrote:Yo guys.. misschien niet allemaal super interessant maar ik kwam hier een aantal dagen geleden in een gameshopje in Spanje, en daar zag ik circa 40 sealed PAL DC games liggen.. Ik heb daar een aantal games van gekocht, waaronder Fur Fighters, Daytona 2001 (wilde de pal hebben), Bust A Move 4, Gauntlet etc.
Kortom, voor mijn DC collectie zijn dit prima aanwinsten aangezien ze helemaal sealed zijn. Ik ga een dezer dagen nog even terug om even te koekeloeren want ik wil er zeker nog een aantal kopen. Daar ligt zeker een goudmijntje heb ik wel gezien
Foto's volgen nog als ik in Nederland ben
Ken wrote:Supercool man, ik zou als ik jou was echter de Amerikaanse titels meteen weer verpatsen en deze vervangen door de Japanse versies. Dan houd je geld over en zal in de toekomst bovendien je home collectie beter betaalbaar zijn. Of je moet natuurlijk geen problemen met het feit hebben dat er USA en JPN titels door elkaar staan, daar kan ik dan weer niet tegen. Mag ik weten wat de totale damage was?
ManoRevolver wrote:Volgens mij kan je er alles op aansluiten, dit weet ik echter niet zeker.
Ik zou dan een foto van de binnenkant moeten maken, en dit laten beoordelen door de kenners.