Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball
Re: Jig's Gameroom / Arcade room
Da's minder? Is er geen makkelijkere manier dan? Weet verder niets van Naomi race cabinets. Kun je de manual niet downloaden of heb je die al?
Manual downloaden had ik nog niet aan gedacht. Ik zal eens googelen, thanks!
Zit ook erg te twijfelen over een cab die ik heb gezien Crazy Taxi High Roller. Werkt niet meer, defect onbekend (kan wat kleins zijn, kan wat groots zijn). Vp 750e ongeveer.
Dut is wel de cab die ik graag wil, maar ik vind 750 aan de hoge kant, ik denk namelijk dat de chihiro overleden is aangezien hij van de een op de andere dag ineens bij het laden van de gdrom vreemde blokken in t beeld gaf en nou niks meer doet.
Wat vinden jullie?
Zit ook erg te twijfelen over een cab die ik heb gezien Crazy Taxi High Roller. Werkt niet meer, defect onbekend (kan wat kleins zijn, kan wat groots zijn). Vp 750e ongeveer.
Dut is wel de cab die ik graag wil, maar ik vind 750 aan de hoge kant, ik denk namelijk dat de chihiro overleden is aangezien hij van de een op de andere dag ineens bij het laden van de gdrom vreemde blokken in t beeld gaf en nou niks meer doet.
Wat vinden jullie?
Hmmm, €750 voor een non-worker. Dacht het niet! In het ergste geval is het inderdaad de Chihiro die fooked is. Chihiro mobo's gaan op Yahoo Japan ook voor erg weinig maar shipping is dan weer een dealkiller. anyway, zou het niet doen. trouwens, deze raakt de seller toch nooit meer kwijt of moet em zelf fixen.
Ga denk ik een bod doen van e500? en daar laat ik het bij. Een chihiro kost zo 300-350 wat ik op ebay zie, en een werkende High Roller is denk ik zo tussen de 750-1000e waard. Dus dan denk ik dat ik geen gek bod doe.
Evt staat er wel 18 wheeler arcade te koop voor 450,- op MP.
Kun je dan niet daar andere GDroms instoppen. of wil je echt de crazy taxi kast?
Kan ik inkomen
http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... 75-20871-0
Kun je dan niet daar andere GDroms instoppen. of wil je echt de crazy taxi kast?
Kan ik inkomen

http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... 75-20871-0
Crazy taxi met een truck wheel is echt niet te doen hoor. Weet ook niet of die wheels een andere draaicirkel hebben maar vermoed van niet.
Ja wheels hebben een andere draaicirkel o.a. is niet te doen zonder veel modwerk.
Crazy Taxi (high roller of gewoon) of Jambo! Safari zijn de beste keus om andere racegames in te spelen (vaak ook met wat modwerk, maar is een stuk simpeler). Ik vind Crazy Taxi daarbij heel vermakelijk, vandaar dat ik die graag wil (en dan projectje outrun2/initial D/andere racegame op zn tijd.
Crazy Taxi (high roller of gewoon) of Jambo! Safari zijn de beste keus om andere racegames in te spelen (vaak ook met wat modwerk, maar is een stuk simpeler). Ik vind Crazy Taxi daarbij heel vermakelijk, vandaar dat ik die graag wil (en dan projectje outrun2/initial D/andere racegame op zn tijd.
jiggymf wrote:Crazy Taxi (high roller of gewoon) of Jambo! Safari zijn de beste keus om andere racegames in te spelen (vaak ook met wat modwerk, maar is een stuk simpeler). Ik vind Crazy Taxi daarbij heel vermakelijk, vandaar dat ik die graag wil (en dan projectje outrun2/initial D/andere racegame op zn tijd.
Dan zou ik echt eerder een Naomi driver als ID of een Model 3 cab nemen.
Cageman wrote:jiggymf wrote:Crazy Taxi (high roller of gewoon) of Jambo! Safari zijn de beste keus om andere racegames in te spelen (vaak ook met wat modwerk, maar is een stuk simpeler). Ik vind Crazy Taxi daarbij heel vermakelijk, vandaar dat ik die graag wil (en dan projectje outrun2/initial D/andere racegame op zn tijd.
Dan zou ik echt eerder een Naomi driver als ID of een Model 3 cab nemen.
I see, echter de charme van de Naomi uprights, is dat ze makkelijk te plaatsen zijn voor mij.
Een andere cab is gelijk zo groot, en dat vind ik niks, dat is de voornaamste rede
Ah, ok. Had even niet door dat het over uprights ging 

Cageman wrote:Ah, ok. Had even niet door dat het over uprights ging
Jup ^^
En buiten dat ben ik inderdaad ook aan het rondkijken voor 1 helft van een twin van ScudRace/Daytona2/Outrun 2. Maar daar kan ik er helaas maar max 1 van hebben.
Nog maar wat piccies van de Wild Riders, was dat vergeten 
De topmarque heb ik er ook bij, maar dat past niet kwa hoogte, dus die laat ik eraf en berg ik netjes op.
Ik loop ook te kutten met dat voetenplank-ding met pedaal erop, krijg dat er niet heel netjes onder dus daar moet ik nog even naar kijken.

En ik baal als een stekker van het plastic van het upper control panel, dit is zwart gespoten
Dus daar wil ik tzt nog wel de originele een keer ergens voor vinden.
Verder prima kast, ziet er goed uit, monitor heeft geen burn en is heel scherp, controls allemaal prima. Dus /happy

De topmarque heb ik er ook bij, maar dat past niet kwa hoogte, dus die laat ik eraf en berg ik netjes op.
Ik loop ook te kutten met dat voetenplank-ding met pedaal erop, krijg dat er niet heel netjes onder dus daar moet ik nog even naar kijken.

En ik baal als een stekker van het plastic van het upper control panel, dit is zwart gespoten

Dus daar wil ik tzt nog wel de originele een keer ergens voor vinden.
Verder prima kast, ziet er goed uit, monitor heeft geen burn en is heel scherp, controls allemaal prima. Dus /happy

Cool!
Maar waarom spuit je het CP niet zelf gewoon over?
Cageman wrote:Cool!
Omdat ik daar niet zo van hou, ik wil het graag origineel (liever origineel, en iets lelijker, dan gespoten). Is een tik :p
Maargoed, gespoten oranje zou mooier zijn dit zwart, dus is allicht een idee. Zie mezelf niet zo 1-2-3 dit plastic heel makkelijk ergens vinden. Alleen dan nog de goede kleur vinden... ><
jiggymf wrote:Cageman wrote:Cool!
Omdat ik daar niet zo van hou, ik wil het graag origineel (liever origineel, en iets lelijker, dan gespoten). Is een tik :p
Maargoed, gespoten oranje zou mooier zijn dit zwart, dus is allicht een idee. Zie mezelf niet zo 1-2-3 dit plastic heel makkelijk ergens vinden. Alleen dan nog de goede kleur vinden... ><
Je hebt een aardige kans bij Mo (videotronicsuk). Hij heeft veel 'sloop'-cabs waar onderdelen vanaf komen. Anders STV (Ofwel Steve, zie sega-naomi.com). Steve verscheept vanuit Italie, Mo vanuit UK.
Mooie aanwinst. zat al op youtube de game te checken.
Nooit zelf gespeeld, maar lijkt me een goeie.
Nooit zelf gespeeld, maar lijkt me een goeie.
Goed, Crazy Taxi High Roller cab gekocht.
Niet de deal die ik had gehoopt, maar wilde hem toch hebben.
Maar kan denk ik pas over een week of 2 ophalen, nogal druk de komende tijd.
Binnenkort dus help needed om hem back 2 life te krijgen
Niet de deal die ik had gehoopt, maar wilde hem toch hebben.
Maar kan denk ik pas over een week of 2 ophalen, nogal druk de komende tijd.
Binnenkort dus help needed om hem back 2 life te krijgen

jiggymf wrote:Binnenkort dus help needed om hem back 2 life te krijgen
Roep maar tegen die tijd. Ik woon immers vlakbij

Bij mij kan je inmiddels wel zonder hink-stap-sprong bij de Blast City komen! ^^
Allrighty, kom er niet uit, kan echt de
Monitor knoppen niet vinden.
Service buttons gevonden in de coinbox van de wild riders. Ook volumes zitten hier, maar geen monitor adjustment knoppen. Heel t control panel eruit gehaald, zitten dus ook niet op de normale plek.
Suggesties??
Monitor knoppen niet vinden.
Service buttons gevonden in de coinbox van de wild riders. Ook volumes zitten hier, maar geen monitor adjustment knoppen. Heel t control panel eruit gehaald, zitten dus ook niet op de normale plek.
Suggesties??
Check achter de monitor (dan moet de monitor behuizing er aan de achterkant af). In één van mijn cabs trof ik daar de monitor remote aan.. Volg anders de draden vanaf het chassis (meestal een setje grijze draden (iets van 10) in een bundeltje)
Zit de monitor vast aan die plastic behuizing (voor ik m op mn kop krijg)? ^^
Zit de remote niet gewoon op het monitor frame? Heb je de monitor surround (gedeelte aan de voorkant rondom de monitor) al eens weggehaald?