TK: SFC, Megadrive en Famicom

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
almighty

TK: SFC, Megadrive en Famicom

Post by almighty » Thu Jul 14, 2011 17:30

Ebay:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220813517355
Zal steeds een update komen maar zoek je een titel waar je belang bij heb dan kun je me altijd een pm sturen.

En graag on-topic houden :wink: (stop met deze hobby)
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Re: TK: SFC, Megadrive en Famicom

Post by Oldschool » Thu Jul 14, 2011 18:36

Wat een prijzen zeg, heb de mijne gelukkig jaartjes geleden bemachtigd!
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu Jul 14, 2011 19:08

Stop?
Peet1979

Post by Peet1979 » Thu Jul 14, 2011 19:35

Stop?
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Thu Jul 14, 2011 19:46

game burn-out: teveel in 1 keer.
Casey120
Active Level:
Active Level:

Post by Casey120 » Thu Jul 14, 2011 19:57

Je kan beter deze link posten Marc , nu staat er namelijk maar 1 game .

http://shop.ebay.com/m.almighty/m.html? ... 4340.l2562

Succes met de verkoop .
almighty

Post by almighty » Thu Jul 14, 2011 19:58

Oldschool wrote:Wat een prijzen zeg, heb de mijne gelukkig jaartjes geleden bemachtigd!

Dat is idd jou geluk, zijn goede prijzen en gaat zeker niet voor minder weg :wink:

stop
yup.

Geen zin meer om te zoeken en te weinig tijd om te spelen.

Heb ook nog pal nes, dreamcast en wat gba games.

Hou er wel rekening mee dat het niet voor een habbekrats weg gaat :wink:
almighty

Post by almighty » Thu Jul 14, 2011 19:59

Casey120 wrote:Je kan beter deze link posten Marc , nu staat er namelijk maar 1 game .

http://shop.ebay.com/m.almighty/m.html? ... 4340.l2562

Succes met de verkoop .

R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Thu Jul 14, 2011 21:17

Zo heb ik ze zelden meegemaakt ..
Niets zo veranderlijk als Marc..
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Thu Jul 14, 2011 21:43

:shock: euhmmm ....
Image
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Thu Jul 14, 2011 22:41

Poeh. Heavy shit dit.

Succes met de verkoop. Serieuze vraag: Stap je echt helemaal uit de hobby, of blijft er nog wel iets over?
almighty

Post by almighty » Fri Jul 15, 2011 05:28

Cageman wrote:Poeh. Heavy shit dit.

Succes met de verkoop. Serieuze vraag: Stap je echt helemaal uit de hobby, of blijft er nog wel iets over?

Ja PS3, Wii en 360 hou ik.

Gewoon een beetje next'gen gamen als ik zin heb :)
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:

Post by Beatmaster-P » Fri Jul 15, 2011 11:02

ik begrijp het wel..

ik heb ongeveer hetzelfde met vrouwen :D
OIIIIIIIO
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Fri Jul 15, 2011 12:56

Succes met de verkoop.

@Almighty Ik weet ff off topic maar wil het ff kwijt. Ik vind het wel jammer.
Ik vond je posts met de toevoegingen aan je collectie altijd erg leuk om te zien/lezen. Heel veel games had ik nooit van gehoord. en allemaal sinds de jaren 80 niet meer gezien in die staat. hopelijk ben je ze zo kwijt. maar een gemis voor de "Gallery" van dit Forum
almighty

Post by almighty » Fri Jul 15, 2011 16:50

Da Dude wrote:Succes met de verkoop.

@Almighty Ik weet ff off topic maar wil het ff kwijt. Ik vind het wel jammer.
Ik vond je posts met de toevoegingen aan je collectie altijd erg leuk om te zien/lezen. Heel veel games had ik nooit van gehoord. en allemaal sinds de jaren 80 niet meer gezien in die staat. hopelijk ben je ze zo kwijt. maar een gemis voor de "Gallery" van dit Forum

thanks da dude,

Ja is misschien allemaal wel jammer maar heb ook geen spijt van m'n actie met m'n cabs en dit zat er gewoon aan te komen.
Je koopt het, speelt wat en gaat boven in bakken. (zwart/wit gezien dan)

Ik hoop dat ik hier mensen nog blij kan maken met titels en bij meerdere games kan ik altijd iets met de prijs doen.

En iedereen moet denken wat hij wil over mij (m.b.t mijn actie's) maar daar kan ik prima om slapen, denk zal het gewoon even posten en kan altijd iemand anders blij maken met wat games, consoles etc.
ckong

Post by ckong » Fri Jul 15, 2011 19:56

almighty wrote:
Cageman wrote:Poeh. Heavy shit dit.

Ik heb wel interesse in je PS3. Wanneer besluit je hem weg te doen?

Nee, effe zonder gein, hoeveel waarde moeten we nu eigenlijk hechten aan al je mooie verhalen, eerst over het feit dat arcade gamen het helemaal voor je is, dan vertel je dat je je oude liefde (Famicon en wat later Megadrive) weer tevoorschijn haalt en lok je allemaal waarderende reacties uit op je 'bijzondere' aankopen, en nu is het next gen. Zelden iemand zo zien zwalken. Moet je natuurlijk zelf weten hoor, maar een beetje vreemd is het wel.
almighty

Post by almighty » Fri Jul 15, 2011 20:47

Ook had jij volgens mij je meeste jamma printen verkocht en koop je ze nu terug, toch? En eerst kocht je je games orgineel en nu speel je ze via een emulator.
En zo lust ik er nog wel een paar dus niemand is perfect.

En dan loop ik ook niet te zeuren maar dat zal wel per persoon verschillend zijn.
ckong

Post by ckong » Sat Jul 16, 2011 09:51

almighty wrote:Ook had jij volgens mij je meeste jamma printen verkocht en koop je ze nu terug, toch? En eerst kocht je je games orgineel en nu speel je ze via een emulator.

Nee hoor. Ik heb vorig jaar inderdaad een stuk of 15 PCB's verkocht, was ongeveer 25% van mijn verzameling, en een paar candy cabs. Was helaas genoodzaakt vanwege geldproblemen, gelukkig heb ik er al weer een stuk of 5 van terug kunnen kopen. :D En ik heb nog steeds 3 candy cabs en een heel aantal klassieke cabs.

En emulatie software heb ik altijd gebruikt, sterker, daar is het wat mij betreft mee begonnen, Mame in 1997 en ook allerlei console emulatoren. Ik koop altijd slechts zelden (retro) console games, die hebben hun geld al lang opgebracht voor de ontwikkelaars. Nee, dan gebruik ik liever een kopie en bewaar ik mijn geld voor andere dingen. De enige games die ik trouw koop zijn de 360 Cave games. Kortom, habit as usual.

Wat ik in jouw geval jammer vindt is dat veel lezers via je topics steeds weer 'opgeroepen' worden om je waardering voor je aankopen en je smaak te vermelden (je bent immers 'trots' op een aankoop en daarom vermeld je dat in je topic, neem ik aan, zoals iedereen doet, toch?), terwijl het voor jou eigenlijk helemaal geen waarde heeft, gebakken lucht dus. Post dan gewoon niets.
goatboy

Post by goatboy » Sat Jul 16, 2011 10:02

Hmmm, Je kunt er veel van denken maar iedereen mag wat mij betreft gewoon alles blijven posten hoor. Ik heb hierdoor wel een aantal titels ontdekt die ik nog niet kende of vergeten was. Blijf gewoon je shit posten gasten.
almighty

Post by almighty » Sat Jul 16, 2011 10:08

Ja we kunnen hier wel over blijfen discussieren en zullen het in sommige gevallen nooit eens worden.

Wat ik kocht daar was ik altijd trots op en dan post ik dat gewoon, ook geeft het inspiratie voor anderen.
Ik maalde gewoon al een tijdje om gewoon de hele collectie te verkopen en er mee te stoppen net als met het arcade gebeuren.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sat Jul 16, 2011 11:08

Kan altijd dat je het gehad hebt met iets, maar met Marc is het altijd nogal in extremen geweest: of meteen volle bak verzamelen, of alles de deur uit. Beetje een manie denk ik.

Iedereen weet wel dat als je gestaag een beetje je shit collect en af en toe je interesse verlegd naar andere hardware of systemen, je gewoon altijd lekker bezig kunt blijven en het ook interessant blijft. Bij Marc is het collecten altijd in razend tempo gegaan en helaas is het spreekwoord " het hebben van de zaak is het einde van het vermaak" nogal waarheid gebleken bij alles waar hij aan begon. Maar goed, ieder zijn ding, als je wilt kappen moet je dat gewoon doen.

Ik ontvang graag een lijst met SFC games in elk geval, Nozomi prijsjes voor old times sake? ;)
ne0

Post by ne0 » Sat Jul 16, 2011 11:43

als je nog wat pal SNES carts hebt wil ik ze mischien wel. Geen interese in collectors-grade doosjes enzo, gewoon cart is prima :)
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Sat Jul 16, 2011 11:44

Gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen mag doen en laten wat ie wil! Maar een beetje hypocriet is het natuurlijk wel. Ik zou het zelf eerder sonde van alle tijd vinden die in we onze hobby steken. Aan elke titel zit een verhaal; ik weet van alle games die ik bezit wanneer ik ze kocht, waar ze vandaan komen etc. En sommige gaan nooooooooit meer weg, ik hou echt serieus van mn games.... Dat klinkt eng trwns...

Maar Marc iig succes met je verkopen en mocht je een potje SF 4, MK of MvC 3 online willen spelen, ik hoor het graag!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Jul 16, 2011 19:23

almighty wrote: -20 juni 2011-
Sega, Nintendo, was gewoon een geweldig tijdperk met zoveel goede games!

Helaas nu allemaal anders en veel van dezelfde troep :(

almighty wrote: -15 juli 2011-

Kon het niet laten.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sat Jul 16, 2011 21:25

Hehehe, marc's wegen zijn ondoorgrondelijk! Maar ik ontvang nog steeds graag een lijstje sfc games marc!
Post Reply