p.s. gaan die arcades daar (en in de USA) zo hard achteruit in aantallen?
nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis, dus even geduld nog
Maar weer eens naar de film geweest in Cinestar Enschede. Gelijk ff gechecked wat ze aan arcade hadden staan. Naast wat gok en airhockeyspul deze:
Sega Rally 3 twin. Wel gave racing cab met LCD's
Deadstorm Pirates van Namco. Enorme deluxe kast, 2 persoons shooter. Mooie graphics op een groot LCD scherm
En een SUPER lelijk ding waar je half achterover in ligt en dat 2 euro per play was dus ik heb hem niet geprobeerd. aan de attract mode te zien was het een soort van FMV iets (??) Ik heb geen idee maar ik had ook geen zin om er 2 euro in de doen. Typhoon:
ff gezocht, blijkbaar is het helemaal geen game maar een motion dinges. Het zijn dacht ik wel blowers aan de zijkant ja. Blij dat ik er geen 2 euro in gegooid heb want ik ben toch niet zo kapot op dat soort dingen, net als die vage spaceshuttle sims enzo die wel eens op de kermis staan en rollercoaster sims.
updatetje voor de mensen die het nog niet weten, ikzelf kom er net achter dat Hommersons funland is verhuist, die zit nu tegenover de bart smit, Arcade is in mijn ogen wel meer kindervriendelijk.
dexx wrote:nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis, dus even geduld nog
Ben je al thuis? Ben benieuwd naar de piccas!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
trailblazer800 wrote:We require what we desire --> arcades
dexx wrote:nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis, dus even geduld nog
Ben je al thuis? Ben benieuwd naar de piccas!
ja HELAAS (ach ja ook niet echt hoor) ben ik weer thuis ik zal eens wat piccas van ARCADE stuff op de webspace gooien.
EDIT: en zucht.. vergat erbij te zetten.. EN VIDEO'S!!
het was in ieder geval niet veel soeps meer, er stond ook nog 2 van die race motor games waar je tegen elkaar kon en de rest allemaal van die kasten om beertjes te grijpen en munten te schuiven.
Die Bruce Lee ziet er wel echt gruwelijk uit, zie hem eens schreeuwen
als er interesse is kan ik volgend weekend wel wat pics van de arcade in zandvoord maken, is tenslotte maar 1 dorp verder. ik ben ooit eens een topic begonnen om alle arcades op een site in kaart te brengen met fotos etc, geen idee of het vol te houden is daar sommigen geen lang of succesvol leven beschoren is. misschien leuk om er voor NL weer eens mee te beginnen?
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...