XBOX 1 VGA kabel gezocht
XBOX 1 VGA kabel gezocht
Hey,
Ik ben op zoek naar een xbox kabel om die aan te sluiten op VGA.
Het is voor de eerste xbox.
Wie kan me helpen.
Ik ben op zoek naar een xbox kabel om die aan te sluiten op VGA.
Het is voor de eerste xbox.
Wie kan me helpen.
Re: XBOX 1 VGA kabel gezocht
Wordt niet makkelijk, volgens mij moet je zoeken naar een Neoya VGA box en wat wel belangrijk is is dat je Xbox omgebouwd is zodat je hem op regio NTSC kan zetten.
Ik deed dat altijd met deze box en een stukje software vanuit Evolution X, waarmee je heel makkelijk de regio's kon switchen, als je daarna naar settings ging kon je hem daar op 480p zetten en voila, je had VGA en mooi ook. Altijd erg van genoten!
Succes!
Ik deed dat altijd met deze box en een stukje software vanuit Evolution X, waarmee je heel makkelijk de regio's kon switchen, als je daarna naar settings ging kon je hem daar op 480p zetten en voila, je had VGA en mooi ook. Altijd erg van genoten!
Succes!
3 in 1 VGA box , Gamecube/PS2/Xbox naar VGA vind je nog wel op Ebay !
Klopt, maar dat is composiet naar VGA en dat is echt niet wat je wil, want dat beeld is echt niet om aan te gluren!

Dat is toch geen composiet maar direct van de Console output ?
waar heb je die vandaan???
ik wil me xbox gewoon op vga zetten. Xbox op HD tv's is niet echt mooi.
ik wil me xbox gewoon op vga zetten. Xbox op HD tv's is niet echt mooi.
Sorry, kon het niet laten 
http://tinyurl.com/4y35qjc
Denk alleen niet dat de scherpte van het beeld erg fantastisch zal zijn. Ik vermoed dat men composiet -> VGA doet met die oplossing, aangezien de xbox1 standaard niet in staat is VGA output te leveren.

http://tinyurl.com/4y35qjc
Denk alleen niet dat de scherpte van het beeld erg fantastisch zal zijn. Ik vermoed dat men composiet -> VGA doet met die oplossing, aangezien de xbox1 standaard niet in staat is VGA output te leveren.
Ik heb zelf een Component kabel voor de eerste Xbox , die zou je ook kunnen gebruiken en geeft een stuk beter beeld , via het Avalaunch dash zet je hem dan op 720P , dat moet ie wel omgebouwd zijn natuurlijk , eventueel via een Component naar VGA box.
Ik had zelf de vorige generatie mijn PS2 , Xbox en eerste model Cube via component aangesloten op een Pelican Pro switchbox .
Ik had zelf de vorige generatie mijn PS2 , Xbox en eerste model Cube via component aangesloten op een Pelican Pro switchbox .
Casey120 wrote:
Euhhhh....jawel

Casey120 wrote:
Composiet signaal komt toch ook gewoon uit de console output kabel dinges?
Psykick wrote:Wordt niet makkelijk, volgens mij moet je zoeken naar een Neoya VGA box en wat wel belangrijk is is dat je Xbox omgebouwd is zodat je hem op regio NTSC kan zetten.
Succes!
dit... heb zelf mijn xbox 1 al jaren op een hantarex vga met een x2vga en kan alleen maar zeggen dat kwaliteit subliem is. denk aan outrun, jsr future, soul calibur etc.
die andere zogenaamde ''vga'' boxjes van mayflash en die ander heb ik ooit ook eens gehad en die verdwenen meteen in de vuilnisbak want beeldkwaliteit is echt bagger, zonde van je geld.
X2VGA is de BOM! Dat is die Neoya box 

Ik heb er nog eentje, maar die verkoop ik niet
Lekker gemeen he
Ik heb overal voor je gecheckt met meerdere queries, maar echt nergens meer te koop. Ook MP en Ebay geen geluk, lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Zal het wel voor je in de gaten houden.

Ik heb overal voor je gecheckt met meerdere queries, maar echt nergens meer te koop. Ook MP en Ebay geen geluk, lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Zal het wel voor je in de gaten houden.
Mag op slot.
Ze zijn niet meer te krijgen buiten de composiet naar VGA.
Dus heb ik het anders opgelost: Heb ruimte gemaakt voor een grote 4:3 crt televisie.
En bij smallcab hebben ze een xbox pcb om hem in je cab te hangen
Opgelost
Ze zijn niet meer te krijgen buiten de composiet naar VGA.
Dus heb ik het anders opgelost: Heb ruimte gemaakt voor een grote 4:3 crt televisie.
En bij smallcab hebben ze een xbox pcb om hem in je cab te hangen
Opgelost