Blast City side art "plakplaats"
Blast City side art "plakplaats"
Hi allemaal,
Ik heb al een tijdje een maagdelijk witte Blast City, maar heb van de week side art binnen gekregen.
Alleen.. ik ben zo slim geweest om vergeten op te schrijven hoe hoog/breed de side art moet hangen.
Zou een van jullie mij kunnen helpen door een foto te maken met vermelding van de juiste plakplaats? Het gaat om beide delen van de side art.
Much obliged!
Ik heb al een tijdje een maagdelijk witte Blast City, maar heb van de week side art binnen gekregen.
Alleen.. ik ben zo slim geweest om vergeten op te schrijven hoe hoog/breed de side art moet hangen.
Zou een van jullie mij kunnen helpen door een foto te maken met vermelding van de juiste plakplaats? Het gaat om beide delen van de side art.
Much obliged!
Re: Blast City side art "plakplaats"
Ahhh... yes.. sorry voor het kapen van de thread, maar waar heb je de side-art vandaan? Zit hier ook nog met een witte Blast..
Thanks!
Thanks!
Als vanavond (ben nu niet thuis) nog niemand foto's heeft gepost zal ik foto's maken en afmetingen posten.
Super, bedankt alvast
Ik heb de side art van MCS-Arcade
http://triplemoonstar.brinkster.net/mcs/
De art is een echte dikke sticker, op vinyl gedrukt denk ik? Voelt in ieder geval aan als hoge kwaliteit. Volgens mij staat de art niet op de site, maar ik heb hem gemaild. Levertijd was twee week ofzo inclusief verzenden. Ik heb begrepen dat hij wel af en toe een tijdje niet bereikbaar is vanwege ziekte, maar als hij er is dan levert ie goed werk vind ik.
Hier een topic over de shop: http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=11&t=13810
Is een echte goeie kerel, communiceert goed. Hier nog een crappy phone pic van de art die ik heb ontvangen:

Ik heb de side art van MCS-Arcade
http://triplemoonstar.brinkster.net/mcs/
De art is een echte dikke sticker, op vinyl gedrukt denk ik? Voelt in ieder geval aan als hoge kwaliteit. Volgens mij staat de art niet op de site, maar ik heb hem gemaild. Levertijd was twee week ofzo inclusief verzenden. Ik heb begrepen dat hij wel af en toe een tijdje niet bereikbaar is vanwege ziekte, maar als hij er is dan levert ie goed werk vind ik.
Hier een topic over de shop: http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=11&t=13810
Is een echte goeie kerel, communiceert goed. Hier nog een crappy phone pic van de art die ik heb ontvangen:

Hmm.. ok.. ik heb MCS al een hele tijd geleden gemaild, maar nooit antwoord gekregen. Ga hem nog een keer mailen. Thanks!
MCS blast repro art is inderdaad het beste alternatief tot nu. Hij (Sean) was er zelf niet helemaal kapot van had ik begrepen.
Nee, inderdaad. Dat schijnt ook de reden te zijn van het feit dat deze art niet op de website van MCS staat. Er is nog steeds geen vector-art beschikbaar. Volgens mij reproduceert Sean deze op basis van een gemaakte scan.
Maar alles is beter dan niks. Joeks, wat vind jij van de kwaliteit van de art? Even los van het materiaal?
Maar alles is beter dan niks. Joeks, wat vind jij van de kwaliteit van de art? Even los van het materiaal?
Eigenlijk moet alleen het logo iets meer embossed zijn en de gradient/kleurverloop moet iets aangepast worden. Dan zit je al aardig dicht bij het origineel.
Als de kleur een beetje klopt en het eenmaal op de cab zit dan merk je hier toch niets van.
Als de kleur een beetje klopt en het eenmaal op de cab zit dan merk je hier toch niets van.
Die stickers zien er goed uit hoor.
Ik heb de afbeelding van de repro-art en de originele naast elkaar gezet op mijn beeldscherm, er zitten redelijke verschillen hier en daar. Maar inderdaad, als het op je cab zit ziet niemand dat het repro is denk ik (tenzij er een andere Blast naast staat).
Ik heb even een Photoshop vergelijking gemaakt, let niet op crappy iPhone cam:

Ik heb de afbeelding van de repro-art en de originele naast elkaar gezet op mijn beeldscherm, er zitten redelijke verschillen hier en daar. Maar inderdaad, als het op je cab zit ziet niemand dat het repro is denk ik (tenzij er een andere Blast naast staat).
Ik heb even een Photoshop vergelijking gemaakt, let niet op crappy iPhone cam:

Hierbij een paar foto's van de sideart en wat anderen omdat ik er trots op ben 

Hey Joeks, is deze Blast opnieuw gespoten? Hij ziet er zo goed uit!
Hee MarsMan, nee is niet overgespoten, gewoon goed gepoetst
maar hij ziet er inderdaad nog netjes uit. Deurtjes natuurlijk wat krasjes en vergeelt, maar verder in goede staat. ik blijf het geweldig vinden om te zien hoe mooi je een cab weer kan krijgen door hem gewoon goed schoon te maken 

joeks wrote:Hee MarsMan, nee is niet overgespoten, gewoon goed gepoetstmaar hij ziet er inderdaad nog netjes uit. Deurtjes natuurlijk wat krasjes en vergeelt, maar verder in goede staat. ik blijf het geweldig vinden om te zien hoe mooi je een cab weer kan krijgen door hem gewoon goed schoon te maken
Dacht ook echt dat deze overgespoten was, volgens mij de mooiste Blast die ik gezien heb

Dank je wel Marc, ik ben ook echt super blij met mijn Blast 

Goed werk Joeks!
Mocht je inmiddels een goed alternatief hebben gevonden voor de Blast speakers dan hoor ik dat graag van je.
Volgens mij hebben meer Blasts problemen met het geluid.
Thanks.
Mocht je inmiddels een goed alternatief hebben gevonden voor de Blast speakers dan hoor ik dat graag van je.
Volgens mij hebben meer Blasts problemen met het geluid.
Thanks.
bedankt joeks for the pics, maar aan de hand van die pics kan ik de sideart niet perfect plakken.
kun je (of iemand anders) ook de hoogte en de breedte plaats opmeten?
kun je (of iemand anders) ook de hoogte en de breedte plaats opmeten?