ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1
Re: ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pa
Jeez, ben net pas wakker man, heb echt een vermoeiende week achter de rug, maar was het meer dan waard.
Was fantastisch om iedereen weer eens in levende lijve te zien en de nieuwe (ondertussen oude) members een gezichtje te geven.
Alles liep gelukkig gesmeerd en we hadden geen moment de tijd om ons te vervelen, het was echt zeer gezellig. Wat dat betreft mogen we trots zijn op onze kleine maar fijne community met echt topgasten, waar er toch druppelsgewijs steeds meer bijkomen.
We zullen asap nog wel de schade opnemen en kijken wat in opslag gaat en waar daadwerkelijk nog een prijskaartje op komt. Misschien dat er al een aantal de ruimte thuis toch nog even nameten om die reuze Hantarex toch op te komen halen, wat een bruut ding blijft dat!
Nogmaals iedereen bedankt voor de opkomst en gezelligheid en natuurlijk mijn partner in crime Pascal!
Cheers,
Hasan
Was fantastisch om iedereen weer eens in levende lijve te zien en de nieuwe (ondertussen oude) members een gezichtje te geven.
Alles liep gelukkig gesmeerd en we hadden geen moment de tijd om ons te vervelen, het was echt zeer gezellig. Wat dat betreft mogen we trots zijn op onze kleine maar fijne community met echt topgasten, waar er toch druppelsgewijs steeds meer bijkomen.
We zullen asap nog wel de schade opnemen en kijken wat in opslag gaat en waar daadwerkelijk nog een prijskaartje op komt. Misschien dat er al een aantal de ruimte thuis toch nog even nameten om die reuze Hantarex toch op te komen halen, wat een bruut ding blijft dat!
Nogmaals iedereen bedankt voor de opkomst en gezelligheid en natuurlijk mijn partner in crime Pascal!
Cheers,
Hasan
Jongens, was top 

Arjen in de Afterburner Climax kast was toch wel de pro moment van de dag!
Bliksemsnelle reactievermogen die gast :O
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Ik heb ruimte in me schuur als je hem echt niet kwijt kan.

Serieus. Je mag hem tijdelijk hier in het oosten opslaan tot je een bestemming hebt.
Mildoe wrote:Arjen in de Afterburner Climax kast was toch wel de pro moment van de dag!
Dat helaas nog wel gemist maar had vanochtend al genoeg moeite om uit mn nest te komen... Wel mooi dat ie de verwachtingen waar gemaakt heeft

ne0 wrote:Mildoe wrote:Arjen in de Afterburner Climax kast was toch wel de pro moment van de dag!
Dat helaas nog wel gemist maar had vanochtend al genoeg moeite om uit mn nest te komen... Wel mooi dat ie de verwachtingen waar gemaakt heeft
Nou, Ken gaf me een euro met de opdracht de game met 1 credit uit te spelen. In die zin heb ik eigenlijk gefaald.
*sluit meteen zijn laptop af om als een debiel te gaan oefenen voor de volgende meet*
Need...more...pics...
Da Dude wrote:
Moest daar iemand de hele middag op fietsen om de cabs van stroom te voorzien??

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, maar toch nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijn

When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
- Beatmaster-P
- Active Level:
S913 wrote:Da Dude wrote:
Moest daar iemand de hele middag op fietsen om de cabs van stroom te voorzien??![]()
Ik heb een heerlijke vakantie gehad, maar toch nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijnMaar zo te zien en lezen was het een groot succes!
Deze was alleen voor de Mortal Kombat kast

OIIIIIIIO
was wel indrukwekkend om te zien daar beneden
- Beatmaster-P
- Active Level:
Had ook nog wat actie fotootjes op mn mobiel

Dlx laat ook nog ff zijn spierballen zien

Dlx laat ook nog ff zijn spierballen zien

OIIIIIIIO
Correctie: DLX geeft mij een slokje van zijn drinken, kijk maar goed 

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Correctie: DLX geeft mij een slokje van zijn drinken, kijk maar goed
hahaha.

- Beatmaster-P
- Active Level:
Ik lijk wel de Juggernaut, bitch!
Hebben we eigenlijk ooit nog een smoes gehoord van Ziek waarom ie er niet bij was?
Idd ben ik ook wel benieuwd naar, akelig stil rond zijn persoon 

Ohja die tabletop was ook wel gaaf idd, was dat nou zelfbouw of niet?
Ja, die kun je zo als frame kopen.