Hoi !
Ik heb twee candy cabs die ik eigenlijk wil verkopen om iets anders te kopen. NU zijn die kasten niet meer zo heel mooi, en de control panel is niet origineel. Wat is wijsheid, zal ik deze kasten verkopen as-is. Of kan ik ze beter helemaal uit elkaar halen, en spuiten. Mijn stiefvader werkt bij een autospuiterij, dus dat is wel voordelig... maar kost mij toch ook weer een hele sloot tijd. En ik vraag me af of de waarde genoeg vermeerderd om het te rechtvaardigen...
OK Baby Candy cabs overspuiten ?
OK Baby Candy cabs overspuiten ?
Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic... and so am I!
Re: OK Baby Candy cabs overspuiten ?
Als je d'r vanaf wil dan zou ik ze gewoon zo verkopen. Kan de koper beslissen of ie ze opknapt of niet.
@ Derrick Zou ik absoluut niet doen, is de meerwaarde niet waard. Je kan bij die OK babies toch het scherm ook verticaal zetten? Zo ja dan kan je er bij beide beter 2 60 in 1 classic boarden in knallen en op MP zetten, vang je er het meest voor en dan kan je van ons een mooie Naomi kopen
voor een zeer schappelijke prijs.
Anders kom je op 1 mei ook naar de meet, lees maar in off-topic. Daar hebben we ook nog wat Naomi's voor zeer strakke prijzen. Zelfs Naomi's die je kan opknappen, dus dan kan je beter die strippen en spuiten.

Anders kom je op 1 mei ook naar de meet, lees maar in off-topic. Daar hebben we ook nog wat Naomi's voor zeer strakke prijzen. Zelfs Naomi's die je kan opknappen, dus dan kan je beter die strippen en spuiten.
Ja misschien is dat wel een idee. Monitoren moet ook wat onderhoud hebben maar machines werken wel prima. Er zit een euro muntproever in dus zo'n 60-in-1 print kan best werken. Maar ja... wat brengt een niet gerestaureerde Baby Cab op? Volgens mij kan voor een netjes gespoten versie toch wel 400 euro krijgen voor alleen de cab zonder PCB.
Ik moet natuurlijk wel genoeg geld hebben voor een Naomi!! Wil ze wel inruilen
Ik moet natuurlijk wel genoeg geld hebben voor een Naomi!! Wil ze wel inruilen

Last edited by Derrick on Fri Apr 22, 2011 13:27, edited 1 time in total.
Voor een niet gespoten versie kan je dat al krijgen met een 60 in 1 erin!
Nee toch? 400 euro voor een gele baby met niet origineel (lees: stalen plaat) control panel. Dan kan ik ze misschien beter voor 300 verkopen ... kunnen mensen zelf beslissen wat ze erin doen.
Ik heb hem gewoon te koop gezet hier.... ik zie wel of mensen zin hebben om hem zelf mooi te maken.