Gevraagd: Naomi GEVONDEN :-)
Gevraagd: Naomi GEVONDEN :-)
Maar eens een begin maken met een Naomi setje.
Op zoek naar:
Naomi mobo (Hbios) en
evt. ook een Netdimm board (vanaf versie 3.03)
Thanks.
Op zoek naar:
Naomi mobo (Hbios) en
evt. ook een Netdimm board (vanaf versie 3.03)
Thanks.
Last edited by ElPancho on Thu Apr 07, 2011 07:33, edited 2 times in total.
Team 15 kHz
Re: Gevraagd: Naomi
Je zoekt een Netdimm board Onno. Ga maar gelijk voor v3.17 

Kan, maar is voor zover ik weet alleen nodig als je VF4 wilt spelen. En dan moet je ook een Naomi2 hebben.. of zijn er meer games die een 3.17 DIMM verwachten..?
Nee, Da's de enige game die 3.17 nodig heeft en het is ook nog Naomi 2 dus eigenlijk geen punt. Dank je Arjan.
goatboy wrote:Je zoekt een Netdimm board Onno. Ga maar gelijk voor v3.17
Thanks, aangepast. Dacht dat het automatisch Net was vanwege vanaf versie 3.03 of hoger. Nooit dingen zomaar aannemen blijkt nu ook weer

En om het nog ff preciezer te maken, wat is "beter" de 256 of de 512 Mb uitvoering en zijn de batterij en scsi aansluiting belangrijk?
En Arjan, als je wat tegenkomt graag, zeker omdat je weet wie goede sellers zijn in de Naomi-scene.
En......... ik heb plenty Cave 360 spul te ruil

Last edited by ElPancho on Wed Apr 06, 2011 07:35, edited 1 time in total.
Team 15 kHz
ik heb nog een naomi liggen zonder bestemming.
Ik heb alleen geen flauw idee wat voor een bios het is.
Kan je dat snel zien?
Kan je dat snel zien?
2d fighting rules
De mooiste is de Net DIMM met SCSI aansluiting voor een GDROM. Dan ben je overal op voorbereid. Als je niet van plan bent een GDROM te gaan gebruiken is een 256MB Net DIMM prima. Het geheugen van een DIMM bordje kun je trouwens eenvoudig zelf upgraden; er zitten normale dimmetjes in (PC100/133). op sega-naomi.com zijn een paar hele goede sellers die er momenteel genoeg hebben liggen. Ik wil wel even voor je bemiddelen?
legztec wrote:ik heb nog een naomi liggen zonder bestemming.
Kan je dat snel zien?
Normaal gesproken op de sticker die op de EPROM geplakt zit. De EPROM is goed zichtbaar: een 42-pins chip op een voetje, in de opening waar je normaal gesproken de cart/DIMM in steekt.
Cageman wrote:....... Ik wil wel even voor je bemiddelen?.......
Nou, heel erg graag Arjan.
Voor de Netdimm pm ik je even.
Voor het mobo wacht ik even op Legz. wie weet scheelt dat in verzenden als dat mobo niet uit Italië hoeft te komen.
Team 15 kHz
legztec wrote:de sticker die er op zit geeft 21578G aan.
En dat is helemaal prima: recente BIOS met volledige ondersteuning voor netDIMM, GDROM, cabinet linking, etc.
Legz, bedankt voor je moeite voor het checken van eea.
Echter, ik heb een ruil gedaan voor de gehele Naomi-set: mobo, netdimm, sega I/O en nog wat handige dingen om daarbij te hebben.
Gevonden dus, topic kan dicht
Thanks again allemaal ! Ben ietsje minder Naomi-noob nu
Echter, ik heb een ruil gedaan voor de gehele Naomi-set: mobo, netdimm, sega I/O en nog wat handige dingen om daarbij te hebben.
Gevonden dus, topic kan dicht
Thanks again allemaal ! Ben ietsje minder Naomi-noob nu

Team 15 kHz