Wat is je favouriete Candy Cab?
Wat is je favouriete Candy Cab?
Ik krijg een warm gevoel van een New Astro City. Ik vind het gewoon een onopvallende, maar toch stoere cab om te zien, niet te rond, en bescheiden aanwezig.
Maar bovenal houd ik van de NAC vanwege de perfecte standaard monitor/chassis combinatie, waardoor het 15K gamen een lust voor het oog is. Ander pluspunt is het geluid, met de standaard aanwezige versterker. en vergeet ook het zwaar uitgerust powerblok niet.
Kortom, de NAC is een oerbetrouwbare no-nonsense gamemachine waarop ik uren met plezier speel.
Een goede tweede is de NEO 29, ook erg fraai om te zien.
Maar bovenal houd ik van de NAC vanwege de perfecte standaard monitor/chassis combinatie, waardoor het 15K gamen een lust voor het oog is. Ander pluspunt is het geluid, met de standaard aanwezige versterker. en vergeet ook het zwaar uitgerust powerblok niet.
Kortom, de NAC is een oerbetrouwbare no-nonsense gamemachine waarop ik uren met plezier speel.
Een goede tweede is de NEO 29, ook erg fraai om te zien.
Re: Poll: Wat is je favouriete Candy Cab?
Leuke poll Erik. 

Niet vals spelen hè!
Eén keer klikken is voldoende. 

Ja, de NAC!
Ben ook heel lang verliefd geweest op de Neo29, en vind de Konami Windy ook erg mooi om te zien. Heb zelf ook nog een Blast City, en ook dat is een briljante cab. De Blast is technisch slimmer in elkaar gezet dan de NAC, en op 31khz echt koning. De NAC is op 15khz super, en ja... wie valt er nu niet voor die sensuele vormen
Ben ook heel lang verliefd geweest op de Neo29, en vind de Konami Windy ook erg mooi om te zien. Heb zelf ook nog een Blast City, en ook dat is een briljante cab. De Blast is technisch slimmer in elkaar gezet dan de NAC, en op 31khz echt koning. De NAC is op 15khz super, en ja... wie valt er nu niet voor die sensuele vormen

Toen ik een arcade cab wilde, raadde Ronnie me een NAC aan omdat die volgens hem het mooist was.
Ik heb hard-candy uren bezocht, en kwam erachter dat die kerel gewoon gelijk had, en me niet zomaar een duurdere cab wilde aansmeren.
Mis alleen de VGA aansluiting.
Maar wat een pracht ding, en in dat kleine hok van me is dat echt zo'n eyecatcher.
De Blast City is een mooie 2e, en de hyper neo geo 29 en de egrets op de 3e plek.
Ik heb hard-candy uren bezocht, en kwam erachter dat die kerel gewoon gelijk had, en me niet zomaar een duurdere cab wilde aansmeren.
Mis alleen de VGA aansluiting.
Maar wat een pracht ding, en in dat kleine hok van me is dat echt zo'n eyecatcher.
De Blast City is een mooie 2e, en de hyper neo geo 29 en de egrets op de 3e plek.
Mijn super neo 29 was mijn eerste liefde!
Ik ben ook een groot fan van naomi kasten.
Ik ben ook een groot fan van naomi kasten.
2d fighting rules
Re: Wat is je favouriete Candy Cab?
ehm, dit is een MOEILIJKE vraag..
vind alle candy cabs wel mooi, nou ja.. die ik heb dan,
de NAC blijft voor mij wel nummer 1 omdat ik die in azië gezien had, ik was GELIJK verkocht en heb em nog op het vliegveld in Kuala lumpur gekocht bij Ronnie
vind alle candy cabs wel mooi, nou ja.. die ik heb dan,
de NAC blijft voor mij wel nummer 1 omdat ik die in azië gezien had, ik was GELIJK verkocht en heb em nog op het vliegveld in Kuala lumpur gekocht bij Ronnie

Nac nog steeds op 1, al denk ik dat qua stroomlijn ik de egret/awave toch net ff wat sleeker vindt. Nac is wel iets stoerder met ie speakers, en daarnaast natuurlijk als enige cabinet expliciet in staat to reproduce impressive and exciting games. Alleen door die marquee is ie al top.
New Astro City is in mijn ogen meer 'retro' dan een Egret 2.
Het slaat nergens op, want ze liggen niet ver uit elkaar m.b.t. release op de markt.
Een Egret 2 is dan net even wat 'sleeker' zoals Rudie het mooi verwoord, maar it's a damn close call.
Het slaat nergens op, want ze liggen niet ver uit elkaar m.b.t. release op de markt.
Een Egret 2 is dan net even wat 'sleeker' zoals Rudie het mooi verwoord, maar it's a damn close call.
Word ik afgefikt als ik voor een E3 kies, puur en alleen omdat ik nog steeds erg happy ben met de mijne en hij gewoon schitterend staat te pronken op mijn zolder?

When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
New Astro City, maar misschien vind ik de oudere Astro City (zonder uitstekende speakers) nog wel mooier. Ik denk het wel eigenlijk. Ik kan uren naar ze kijken en ze van top tot teen bewonderen, hoef er nog niet eens zozeer op te spelen 

Ik kan uren naar ze kijken en ze van top tot teen bewonderen, hoef er nog niet eens zozeer op te spelen
hahaha ik ken dat. Net als een open haard of aquarium. Je blijft er naar kijken.
Da Dude wrote:Ik kan uren naar ze kijken en ze van top tot teen bewonderen, hoef er nog niet eens zozeer op te spelen
hahaha ik ken dat. Net als een open haard of aquarium. Je blijft er naar kijken.
+1
Om op te spelen mijn Aero maar om naar te kijken de Cute , zo lief 

en DAT gevoel heb ik ook telkens.. vooral bij dat KONAMI BAKBEEST
omg wat huge.. en vet

Sega is nog steeds mijn favoriet, ik kan niet kiezen omdat ik 3 mooie exemplaren heb maar vind de Astro City en Blast City het mooist.
Wat Joeks aangaf herken ik ook want ik heb destijds bewust gekozen voor een Astro City (niet voor de New Astro City) omdat deze ronder is afgewerkt. Ik ben wel benieuwd naar het betere geluid van de NAC en daarom staat deze nog wel op mijn verlanglijstje.
Wat Joeks aangaf herken ik ook want ik heb destijds bewust gekozen voor een Astro City (niet voor de New Astro City) omdat deze ronder is afgewerkt. Ik ben wel benieuwd naar het betere geluid van de NAC en daarom staat deze nog wel op mijn verlanglijstje.
Blijft voor mij toch ook de NAC.
Alles klopt gewoon en goed scherm voor 15khz games.
Alles klopt gewoon en goed scherm voor 15khz games.
Tja, zoals de meesten heb ik voor de NAC gekozen...echt een juweeltje om te zien. Mooie en subtiele vormgeving en de gebruikte kleuren zijn lekker fris en opvallend. De control panel is zeer subtiel en zorgt ervoor dat de knoppen en sticks opvallen en niet te midden de graphics verloren gaan. Ook een hele mooie kast is de Astro City 2, maar die zie je helaas niet zo vaak.