tja in de trein ging het bij mij prima, street fighter is makkelijker en moelijker tegelijk door die sholder butons en de shortcuts. Moet nog internet op instellen tho.
De andere gadget/gimmiks zijn ook lachen, beetje op je eigen kop knallen. Argumented reality is ook geinig, beetje traag zoms en trippy maar dat is de 3ds uberhoud met ze 3d. Fotos maken is nog wat lastig, belichting enz, dat is ook een groot probleem van de cameras, je hebt aardig wat licht nodig om ze goed te gebruiken. Verder heb ik geen Wii dus een mii maken met gezichts herkening was nog best geinig. De pedometer is ook humor, mooi calender met de tijd dat de 3ds leven kreeg, de games dat je gespeeld hebt met tijd en grafieken erbij en dan ook nog een stappen teller, met de terugweg van dat ding halen had ik toch 2,175 steps ;D
Ben er tot nu toe wel blij mee, moregen showen aan vrienden. Ik verwachte ook dat het een leuke gimmik console zou zijn en dat is het ook. Scherm word wel snel vuil, gellukig een poets doekie bij gekregen. Ook irritant dat de games zo duur zijn had best Resident evil erbij gewild, maar ik moest gewoon een ssf4 voor onderweg hebben.
Nu dat ding in de loading bay.