Groep buy: Sega Everdrive MD en SNES Super Everdrive

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
ckong

Groep buy: Sega Everdrive MD en SNES Super Everdrive

Post by ckong » Mon Jan 10, 2011 14:45

Zoals jullie wel weten zijn er voor diverse consoles flash kaarten op de markt. De meest bekende zijn wel die voor de Nintendo DS, maar er zijn ook flash kaarten voor retro game consoles te koop. Ik ben zelf al een tijdje aan het rondsnuffelen naar een kaart voor de Nintendo SNES en de Sega Megadrive. De kaarten die ik tot nu toe daarvoor gevonden heb zijn helaas vrij prijzig. Echter, onlangs vond ik deze kaarten: De Sega Everdrive MD en de SNES Super Everdrive. Zie deze link voor een afbeelding en meer info: http://krikzz.com/

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben van plan om van beide kaarten één exemplaar aan te schaffen. Echter, de retailprijs bij webshops is nog redelijk hoog, $ 78 voor de Everdrive MD en $ 87 voor de SNES Everdrive, en dan komen er nog verzendkosten bij. Maar ik heb contact opgenomen met de maker van de kaarten en we hebben een wholesale deal afgesproken, waarvoor de volgende prijzen gelden:
- Sega Everdrive MD: $ 66, inclusief verzendkosten naar je huis
- SNES Everdrive, $ 72, inclusief verzendkosten naar je huis
- Sega Master Everdrive, $ 66, inclusief verzendkosten naar je huis

Voorwaarde is dat ik minstens 10 kaarten afneem. In bovengenoemde prijzen zit per kaart een paar dollar opslag voor mijn moeite.

Welnu, waarom zou je deze kaart(en) willen hebben?
1. Je bent een fanatieke SNES en/of MD gamer
2. Je vindt het zonde om je minty cartridges te spelen en je zou best wel een backup willen spelen
3. Je favoriete game cartridge werkt niet meer en een nieuwe is te duur
4. Je wilt een bepaalde game uitproberen voordat je het origineel koopt.
5. Je vindt het teveel gedoe om steeds van cartridges te moeten wisselen.

Als (één van) bovenstaande redenen op jou van toepassing zijn, dan zijn deze kaarten wellicht wat voor jou. Hoe dan ook, hier vind je nog wat meer info en links met info over de kaarten:

http://www.assemblergames.com/forums/sh ... hp?t=30871
http://www.assemblergames.com/forums/sh ... hp?t=30451

Wie heeft er interesse om met deze deal mee te doen. Bij voldoende interesse zal ik jullie vragen mij het bedrag in USD via Paypal gift (of extra 4%) te voldoen.

Deelnemers:
Cageman: 1 x MD + 1 x SNES BETALING ONTVANGEN
Bjt: 1 x MD
Elpancho: 1 x MD en 1 x SNES
trailblazer800: 1 x SNES BETALING ONTVANGEN
Oldschool: 1 x MD en 1 x SNES BETALING ONTVANGEN

Totaal aantal kaarten in deze group buy (van meerdere forums): 59
Last edited by ckong on Fri Feb 18, 2011 23:37, edited 14 times in total.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Jan 10, 2011 15:30

Goeie actie.

Teken mij maar in voor een MD-versie!
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Mon Jan 10, 2011 20:03

het snes powerpack schijnt beter te zijn dan de snes everdrive. maar leuke actie :D de md versie is tempting....
ckong

Post by ckong » Mon Jan 10, 2011 20:13

Oldschool wrote:het snes powerpack schijnt beter te zijn dan de snes everdrive. maar leuke actie :D de md versie is tempting....

En ruim 2x zo duur. Ik heb ook wel eens naar de powerpack gekeken, maar $155 + verzendkosten is me te veel. Dan is $ 72 inclusief verzending beter te doen.
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Wed Jan 12, 2011 09:49

Ik zit nog te twijfelen over de SNES versie. Kan op internet niet ontdekken of de regio van de games overeen moet komen met de regio van de console.... m.a.w. kan een US Zelda (ivm de taal) op een Japanse Super Famicom draaien of niet....

Zet mij maar neer voor een MD versie, die zie ik wel zitten.
Team 15 kHz
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Wed Jan 12, 2011 16:28

Wanneer sluit de inschrijving, Erik?

Toch niet precies bij 10....zal je zien dat ik die SNES ook nog zou willen .....
Team 15 kHz
OneEye
Active Level:
Active Level:

tototek

Post by OneEye » Wed Jan 12, 2011 17:19

Voor de PCEngine fans : kijk ook eens op tototek.com. Die maken ook dit soort flashkaarten.

http://www.tototek.com/store/index.php? ... ucts_id=30
ckong

Post by ckong » Wed Jan 12, 2011 17:33

ElPancho wrote:Wanneer sluit de inschrijving, Erik?

Toch niet precies bij 10....zal je zien dat ik die SNES ook nog zou willen .....

Nee, hoe meer hoe beter. Ik denk dat ik de cartridges rond eind januari ga bestellen. Je hebt dus nog even tijd.
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Wed Jan 12, 2011 21:28

tototek heeft de eachte oude spullen nog, zoals de sf7 voor de snes...die was er 15 jaar geleden ook al.

dan zijn deze een veel betere optie.
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Thu Jan 13, 2011 08:43

Ik wil er eigenlijk ook wel een! Even een vraagje; heb alleen een PAL SNES, werkt ie daar ook op of moet ik een US / JAP hebben?

tx
ckong

Post by ckong » Thu Jan 13, 2011 11:43

trailblazer800 wrote:Ik wil er eigenlijk ook wel een! Even een vraagje; heb alleen een PAL SNES, werkt ie daar ook op of moet ik een US / JAP hebben?

tx

http://krikzz.com/severdrive.html
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Fri Jan 14, 2011 09:31

Count me in 4 1! Is het wel de bedoeling dat je de roms zelf op de flashcard zet? Dit haal ik niet uit de site nl...

En zelf een shell maken, weet iemand wat voor een stuk gereedschap je nodig hebt om een SNES cart te openen? Zon 6 - 8 hoekig schroefje zit erin (lees: ik ben dom)
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Fri Jan 14, 2011 09:37

Mochten er trwns meer mensen een SNES shell willen, let me know. Ik kan kijken of ik er meerdere kan maken als ik toch bezig ben.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Fri Jan 14, 2011 09:44

trailblazer800 wrote:Count me in 4 1! Is het wel de bedoeling dat je de roms zelf op de flashcard zet? Dit haal ik niet uit de site nl...

Je zal ze er zelf op moeten zetten, ROMS verkopen is nl. illegaal..

En zelf een shell maken, weet iemand wat voor een stuk gereedschap je nodig hebt om een SNES cart te openen? Zon 6 - 8 hoekig schroefje zit erin (lees: ik ben dom)

Gamebitje voor nodig. 4.5mm voor de SNES zelf, 3.8 voor de cartridges. Op allerlei plekken te krijgen, bv hier: http://cgi.ebay.nl/4-5-3-8-mm-GAMEBIT-G ... 2c55866f86
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Sat Jan 15, 2011 08:42

+ 1 SNES please.
Team 15 kHz
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Sat Jan 15, 2011 09:48

Cageman wrote:
trailblazer800 wrote:Count me in 4 1! Is het wel de bedoeling dat je de roms zelf op de flashcard zet? Dit haal ik niet uit de site nl...

Je zal ze er zelf op moeten zetten, ROMS verkopen is nl. illegaal..

Gamebitje voor nodig. 4.5mm voor de SNES zelf, 3.8 voor de cartridges. Op allerlei plekken te krijgen, bv hier: http://cgi.ebay.nl/4-5-3-8-mm-GAMEBIT-G ... 2c55866f86

Dank vd info!
ckong

Post by ckong » Tue Feb 01, 2011 20:48

Laatste oproep! Bedenk jongens, hoe mooi is het om Nightmare Busters gewoon op je SNES (proef) te spelen, zodat je daarna een weloverwogen beslissing kan nemen om het origineel te kopen. :D
almighty

Post by almighty » Tue Feb 01, 2011 22:04

ckong wrote:Laatste oproep! Bedenk jongens, hoe mooi is het om Nightmare Busters gewoon op je SNES (proef) te spelen, zodat je daarna een weloverwogen beslissing kan nemen om het origineel te kopen. :D

:lol:
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Thu Feb 03, 2011 22:13

welke games speelt de MD versie NIET af?
ckong

Post by ckong » Fri Feb 04, 2011 01:25

Oldschool wrote:welke games speelt de MD versie NIET af?

Don't know. Check the links die ik in de eerste post heb vermeld, wellicht vind je daar het antwoord.
ckong

Post by ckong » Wed Feb 09, 2011 14:15

Goed nieuws, ik heb nu totaal 13 orders voor de SNES en MD carts, dus de groep buy gaat door. :D

Ik zal jullie binnen ene paar dagen ene PM sturen met het verzoek het bedrag zsm over te maken en adresgegevens door te geven.

Overigens heb ik vandaag contact gehad met de maker van deze kaarten en hij is bereid om de Sega Master Everdrive cart ook voor een speciale prijs in deze bulk buy op te nemen: $66 inclusief verzending. Mocht je hiervoor ook interesse hebben, geef dit dan binnen een paar dagen door.
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Wed Feb 09, 2011 20:51

doe mij ma een megadrive versie. :D
ckong

Post by ckong » Sat Feb 12, 2011 23:11

Ik zit nu op een totaal van 28 stuks. Het gaat hard de laatste paar dagen en daarom houd ik de 'inschrijfperiode' nog open tot zaterdag 19 februari. Maar daarna moet er dan ook echt gedokt worden. :D

voor degenen die het nog niet in de eerste post hebben gezien, er is nu ook een Everdrive voor de Sega Master beschikbaar in deze group buy. Mijns inziens alleen nodig als je ook de echte Sega Master hardware wilt gebruiken, want de MD Everdrive speelt ook SMS games.
ckong

Post by ckong » Wed Feb 16, 2011 22:15

Nog twee dagen jongens, grijp je kans. Totaal zijn er nu 46 kaarten besteld. :shock:
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Wed Feb 16, 2011 22:28

Ik stond al op de lijst voor een MD everdrive; zet er ook maar een SNES everdrive bij :-)
Locked