Hoi iedereen ,
Mijn naam is Cees en ik kom uit Rotterdam .
Was al een tijdje voornamelijk Japanse Console Shmups aan het verzamelen en kwam via Shmups forum in aanraking met de Japanse Arcade scene en Candy cabs in het bijzonder .
Verleden jaar kocht ik een Arcade stick bij Rob beter bekend als Pat7o hier op het forum en zag ik zijn prachtige Cabs , dat deed me besluiten bij Ronnie Klok in Apeldoorn een Capcom Mini Cute te bestellen en was eigenlijk van plan om er een Barebone PC met Mame in te hangen en dan klaar .
Maar eerst zo'n 60 in een PCBtje scoren om zo wat van het hele oude spul op de Cute te spelen , een PCB is verdomd makkelijk te installeren dus dat Mame verhaal ging een beetje naar de achtergrond want dat kan ik uiteindelijk op de PC ook en mijn PCB collectie begon te groeien .
Heb inmiddels 16 boards en net de Aero van Ratson gescoord .
Ken al wat members hier van gezicht of van de fora Shmups en AO want het wereldje is niet zo groot .
Ik ben van plan om zo rond de 25 boards te stoppen want dan heb ik zo'n beetje alles wat ik wil hebben .
Ik heb inmiddels ook een MVS 1 slot board onderweg want had als bijvangst zeg maar al een tijd een Metal Slug kit ongebruikt op de plank maar geen mobo en ook een 150 in 1 Cart is in aantocht .
Ben van plan de Aero puur Tate te houden om mijn Shmups te spelen en de Cute is dan voor MVS , de 60 in 1 en de 2 Hori shmups die ik heb .
Toch nog best een lang lulverhaal geworden en ik wou het nog wel kort houden