Te koop: Sega noami cab met 2 games: Virtua nba en tennis 2
Te koop: Sega noami cab met 2 games: Virtua nba en tennis 2
Te koop: sega naomi cab met 2 games: - virtua nba
- virtua tennis 2
Zeer degelijke staat, geen nieuwe staat maar zeker ook geen wrak.
Goede monitor, geen burn in en geen sit down.
2 origiginele games virtua nba (zeldzaam) en virtua tennis 2
De cab heeft de lay out van virtua tennis 2
Voor foto's: http://www.2dehands.be:80/computer-game ... c_id=&afd=
interesse of vragen stuur maar een pm
- virtua tennis 2
Zeer degelijke staat, geen nieuwe staat maar zeker ook geen wrak.
Goede monitor, geen burn in en geen sit down.
2 origiginele games virtua nba (zeldzaam) en virtua tennis 2
De cab heeft de lay out van virtua tennis 2
Voor foto's: http://www.2dehands.be:80/computer-game ... c_id=&afd=
interesse of vragen stuur maar een pm
Last edited by jonmeister on Thu Dec 16, 2010 21:55, edited 8 times in total.
Klopt, Een complete Naomi met game in goede staat kost rondt de € 300,- tegenwoordig. Je ziet ze veel op Ebay België en Duitsland voor bodemprijzen.
Trouwens, Zijn er geen regels voor onze verkoop thread? Bij andere fora wordt de advertentie gewoon verwijderd door de admin na meerdere waarschuwingen. Iedereen hier post altijd een nette advertentie met eventueel foto(s) en duidelijke details dus waarom niet in dit geval. Kan me herinneren dat de admin(s) wel iets sneller reageerden in het verleden.
Trouwens, Zijn er geen regels voor onze verkoop thread? Bij andere fora wordt de advertentie gewoon verwijderd door de admin na meerdere waarschuwingen. Iedereen hier post altijd een nette advertentie met eventueel foto(s) en duidelijke details dus waarom niet in dit geval. Kan me herinneren dat de admin(s) wel iets sneller reageerden in het verleden.
Last edited by goatboy on Wed Dec 15, 2010 10:35, edited 1 time in total.
Mozes kriebel, heb je er weer eentje die wel graag iets wil verkopen, maar niet de moeite neemt om fatsoenlijke foto's te posten.
Hoe moeilijk is het nu om er voor te zorgen dat de foto's in ieder geval normaal georiënteerd zijn. volgens mij ongeveer 2 klikken in ieder willekeurig fotobewerkingsprogramma. En je wordt er ook niet moe van.

Hoe moeilijk is het nu om er voor te zorgen dat de foto's in ieder geval normaal georiënteerd zijn. volgens mij ongeveer 2 klikken in ieder willekeurig fotobewerkingsprogramma. En je wordt er ook niet moe van.
kijk het is simpel, je kan het ook gewoon zeggen wat ik verkeerd doe..
Maar neen jij moet belachelijk doen en overal kritiek op geven.
Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel help je me en zeg je me op een normale manier wat er fout is.
Ofwel ben je geintereseerd en praten we verder
Zo niet zou het leuk zijn dat je gewoon zwijgt
Maar neen jij moet belachelijk doen en overal kritiek op geven.
Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel help je me en zeg je me op een normale manier wat er fout is.
Ofwel ben je geintereseerd en praten we verder
Zo niet zou het leuk zijn dat je gewoon zwijgt
ik ben niet geïnteresseerd, en ik dacht dat tegenwoordig alleen nog maar 70 plussers computer analfabeet zijn, zoals mijn pa.
Maar goed, een beetje hulp: open maar het programma waar je normaal gesproken je foto's mee bekijkt op je pc. Dan zie je vast ergens een optie om je foto 90 graden te roteren. Vervolgens opslaan en klaar ben je.
En misschien was ik een beetje te kritisch, maar je bent dit topic dan ook wel erg ongelukkig begonnen. Als je een auto verkoopt vermeld je toch ook meer dan alleen maar het feit dat je een auto verkoopt met 4 wielen? Dan moet het toch ook niet zo zijn dat anderen informatie uit je moeten trekken?
Anyway, succes met je verkoop.

Maar goed, een beetje hulp: open maar het programma waar je normaal gesproken je foto's mee bekijkt op je pc. Dan zie je vast ergens een optie om je foto 90 graden te roteren. Vervolgens opslaan en klaar ben je.
En misschien was ik een beetje te kritisch, maar je bent dit topic dan ook wel erg ongelukkig begonnen. Als je een auto verkoopt vermeld je toch ook meer dan alleen maar het feit dat je een auto verkoopt met 4 wielen? Dan moet het toch ook niet zo zijn dat anderen informatie uit je moeten trekken?
Anyway, succes met je verkoop.
Dus je vader is 70? Dat maakt u minstens 40? Just saying...
All kidding aside
De foto's zijn nooit scheef getrokken geweest, geen idee hoe ze in die positie geraakt zijn. Ik geef wel toe dat ik wat haastig te werk ben gegaan. Ik wou gewoon snel mijn kast online zetten zodat er sneller mensen zich zouden aanmelden.
Anyway thx for wishing me luck, nu nog geintereseerden vinden...
All kidding aside

De foto's zijn nooit scheef getrokken geweest, geen idee hoe ze in die positie geraakt zijn. Ik geef wel toe dat ik wat haastig te werk ben gegaan. Ik wou gewoon snel mijn kast online zetten zodat er sneller mensen zich zouden aanmelden.
Anyway thx for wishing me luck, nu nog geintereseerden vinden...
Ik gooi even een slotje op deze topic. Werkelijk waar de slechtste verkooptopic die ik ooit heb gelezen. Maak gewoon even normale foto's, upload ze even in een normale positie en vertel in detail wat er wel en niet mankeert. Dan verkoop je 'm sneller dan 'snel' even mensen geïnteresseerd te maken. Bovendien ga je er geen 500 euro voor vangen, maar iedereen is vrij om te vragen wat ie wil. Veel succes met het maken van een nieuwe topic.