Muchi Muchi Pork & Pink Sweets [JP X360] + meer Cave!
Ik bestel sinds een paar jaar bij http://www.shopncsx.com/.
Niet de goedkoopste maar altijd razendsnel en nooit douane problemen.
Niet de goedkoopste maar altijd razendsnel en nooit douane problemen.
Er is een kans dat de producer van MMP/PS, Asada-san, besluit de game regio vrij uit te brengen, maar hij wil daar graag feedback over hebben. Lees er hier meer over: http://njiska.com/2010/12/a-cave-fans-c ... nk-sweets/
Ik heb in ieder geval een e-mailtje gestuurd.
Ik heb in ieder geval een e-mailtje gestuurd.
Goed nieuws!! Vol verwachting klopt ons hart
Muchi Muchi Pork & Pink Sweets Double Pack Confirmed As Region Free
http://kotaku.com/5707906/big-ladies-an ... egion-free

Muchi Muchi Pork & Pink Sweets Double Pack Confirmed As Region Free
http://kotaku.com/5707906/big-ladies-an ... egion-free
almighty wrote:Regio vrij of niet, deze game zal er komen en eindelijk betaalbaar.
Maar stiekem een beetje Cave moe.....![]()
DS blijft voor mij de topper!!
Ik ben nog steeds geen CAVE moe, kan er niet genoeg van krijgen! Al vind ik Daifukkatsu wel erg makkelijk met die auto-bombs. Maar wel een erg vette game
Re: Muchi Muchi Pork & Pink Sweets [JP X360] + meer Cave!
Had hem en weer verkocht (binnen een dag), game viel me wat tegen en Pink Sweets is al helemaal niet mijn ding (same like Ibara).
Best wel jammer want had een lange tijd uitgekeken naar Muchi Muchi Pork

almighty wrote:Had hem en weer verkocht (binnen een dag), game viel me wat tegen en Pink Sweets is al helemaal niet mijn ding (same like Ibara).
Denk dat je de moeite niet hebt genomen om de game mechanics te begrijpen. Kan niet na één dag.

Games moeten me gewoon meteen pakken 
Nee misschien moet ik het ooit nog maar eens proberen als ik wat meer tijd heb hehe.

Nee misschien moet ik het ooit nog maar eens proberen als ik wat meer tijd heb hehe.
Duurde bij mij ook even voordat ik Ibara leuk begon te vinden.
Ik heb hem gekocht zonder eerst te proberen en hij viel in het begin zo tegen dat ik spijt had.
Omdat hij het toch relatief prijzig is een pcb te kopen ben ik toch blijven spelen en pas toen ik de strategy guide gelezen had (duurde ook even voordat ik m begreep) veranderde het.
Nu is het mijn enige pcb die ik nooit de deur uit zou doen.
Maar toch begrijp ik ook dat ondanks als je weet hoe hij werkt het toch niet je ding kan zijn.
Ik heb hem gekocht zonder eerst te proberen en hij viel in het begin zo tegen dat ik spijt had.
Omdat hij het toch relatief prijzig is een pcb te kopen ben ik toch blijven spelen en pas toen ik de strategy guide gelezen had (duurde ook even voordat ik m begreep) veranderde het.
Nu is het mijn enige pcb die ik nooit de deur uit zou doen.
Maar toch begrijp ik ook dat ondanks als je weet hoe hij werkt het toch niet je ding kan zijn.
2d fighting rules
legztec wrote:.... en pas toen ik de strategy guide gelezen had (duurde ook even voordat ik m begreep) veranderde het.
In het Engels? Linkje?
Een keer een Ibara/MMP/Yagawa clinic zou niet niet verkeerd zijn
Team 15 kHz
http://www.world-of-arcades.net/Cave/Ibara/System.htm
Ik had ook een vertaling destijds uit het japans naar engels gevonden op het shmups forum maar de link is dood.
Tips
De keuze van je schip wordt bepaald voordat je begint.
betekent: nadat je je euro er in hebt gegooid houd je bijv. A+B ingedrukt terwijl je start indrukt.
Medal chaining geeft het meeste punten.
als je een bom op vliegende vijanden gooit heb je meer kans dat ze een medal geven dan dat je ze schiet.
pas als je alle medals in je scherm te pakken hebt is de volgende medal een stap omhoog in de chain.
Laat geen medal uit beeld vallen anders begint de chain opnieuw
sommige gebouwen geven medals als je ze bombed.
Somige daarvan (de kleinere gebouwtjes) geven zelfs meerdere stappen in je medal chain als je er midden boven vliegt op het moment dat je je bom gooit.
Ik had ook een vertaling destijds uit het japans naar engels gevonden op het shmups forum maar de link is dood.
Tips
De keuze van je schip wordt bepaald voordat je begint.
betekent: nadat je je euro er in hebt gegooid houd je bijv. A+B ingedrukt terwijl je start indrukt.
Medal chaining geeft het meeste punten.
als je een bom op vliegende vijanden gooit heb je meer kans dat ze een medal geven dan dat je ze schiet.
pas als je alle medals in je scherm te pakken hebt is de volgende medal een stap omhoog in de chain.
Laat geen medal uit beeld vallen anders begint de chain opnieuw
sommige gebouwen geven medals als je ze bombed.
Somige daarvan (de kleinere gebouwtjes) geven zelfs meerdere stappen in je medal chain als je er midden boven vliegt op het moment dat je je bom gooit.
2d fighting rules
Cheers ! Sweet. Als mijn room weer op orde is wil ik best de lokatie zijn voor een Yagawa dagje, np.
Team 15 kHz