Vliegtuigstoelen(perfect om in te gamen)
Vliegtuigstoelen(perfect om in te gamen)
Ik verkoop na lange tijd eindelijk toch maar mijn vliegtuig stoelen(KLM).Ze zijn in redelijke staat maar kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken.
De rechter leuning staat altijd achterover en de linker kan naar achteren door er tegen te leunen met enige druk. Buiten dat is alles nog goed en aanwezig zoals: beide asbakjes,uitvouwbare tafeltjes in de leuning,1 safety belt en een uitschuifbaar plankje in het midden. Heb hier jaren lang plezier aan beleeft om in te gamen en dergelijke maar nu heb ik echt geen plek meer voor ze.
Te koop of te ruil.
De rechter leuning staat altijd achterover en de linker kan naar achteren door er tegen te leunen met enige druk. Buiten dat is alles nog goed en aanwezig zoals: beide asbakjes,uitvouwbare tafeltjes in de leuning,1 safety belt en een uitschuifbaar plankje in het midden. Heb hier jaren lang plezier aan beleeft om in te gamen en dergelijke maar nu heb ik echt geen plek meer voor ze.
Te koop of te ruil.
Last edited by Ratson on Thu Sep 16, 2010 20:11, edited 1 time in total.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ik sta open voor biedingen aangezien ze echt in de weg beginnen te staan. Wil ook wel ruilen tegen iets wat gamegerelateerd is en minder ruimte in mijn kleine huis in beslag neemt.
Ze zijn in bruikbare staat maar aangezien Ik de consolehoek niet meer heb(staat nu een terrarium voor mijn pacman kikkers) staan ze echt in de weg en kan ik ze ook niet opslaan.
Ze zijn in bruikbare staat maar aangezien Ik de consolehoek niet meer heb(staat nu een terrarium voor mijn pacman kikkers) staan ze echt in de weg en kan ik ze ook niet opslaan.
Lol, nee ik heb ze verkocht aan een jochie van 13 die helemaal luchtvaart en vliegtuig gek was. Hij kon alleen geen piloot worden omdat hij aan 1 oor doof is en geen perfect zicht. Hij was erg blij met de stoelen voor 50 euri. Heb hem er ook een kleine chinook heli op rc bij gegeven.