Nu wordt het toch wel spannend, morgen beginnen ze met het plaatsen van de schuur. Eindelijk, lang genoeg gewacht. Als het goed is staat de schuur eind volgende week, maar dan begint 'mijn' werk pas: vloerverwarming aanleggen, electra voorbereiden (leggen PVC buizen over de ruwe betonvloer), cementdekvloer er in, ruimte isoleren en wanden aanbrengen, etc. etc. Ik denk dat het nog wel een half jaartje duurt voordat de gameroom klaar is. Maar goed het begin is er.
Ik zit trouwens nog te dubben over de wijze van verwarmen. Ik heb nu voor vloerverwarming gekozen omdat ik geen radiatoren aan de muren wil hebben. Maar vloerverwarming is ook niet altijd ideaal, vooral vanwege de langzame 'opstarttijd'. Nu is mijn oog gevallen op infrarood verwarmingspanelen. die zijn makkelijk te installeren (aan het plafond), zien er mooi uit (bijvoorbeeld zwart glas paneel), hebben een prettige soort van verwarming (net als de zon) en verwarmen snel. Heeft iemand daar ervaring mee?
Hier nog wat foto's van de verdere voortgang na de vorige foto's:
Nadat de ruwe betonvloer was gestort heb ik samen met een buurjongen een aantal kleine bomen weggehaald. Deze bomen zouden te dicht bij de schuur komen te staan.
Het bouwterrein ligt er nu zo bij, maar dat is nu niet lang meer
Nog één nachtje slapen.